MuscleMeat

Achterkant schouders

Mad Dookie

Novice
Waardering
0
Voor en zijkant van mijn schouders beginnen lekker te groeien. Alleen de achterkant van de schouders blijven achter:mad:

Wat zijn goede oefeningen om de achterkant van de schouders te traingen? Graag alleen oefeningen welke met losse gewichten gedaan kunnen worden. Train namelijk voornamelijk thuis

dumbbelllyingrearlateralraise1_s.jpg

dumbbelllyingrearlateralraise2_s.jpg

Roeien naar de boven borst (ellebogen wijd)

ik doe altijd voorover gebogen lateral side raise en neckpress

Neck press voor achterkant schouder?

Bent over latherals zijn de shit :D

face pulls?

Belangrijkste is dat je de bovenarmen wijd houd (minimaal T ) Als deze te dicht bij je romp komen nemen de rugspieren en de triceps veel van de belasting weg.

Bij b.o. laterals moet je a.h.w. het gevoel hebben de beweging iets naar voren te maken.

Blijf gewoon bent over laterals doen. Ook al lijkt het of je maandenlang niet vooruit gaat. Er komt een moment dat je sterker wordt en het gewicht kunt verzwaren tot 15, 20, misschien wel 25 kilo of meer. Maar hoe dan ook: blijf die oefening steeds doen.

Achterse schouderkop kan op zich niet veel kracht genereren.

weinig gewichtsverhogingen betekend dus waarschijnlijk dat je de oefening goed uitvoerd. Als je kilo's er aan vliegen gebruik je teveel je rug.

Band pull aparts.

Maar doe je dan die btn press speciaal voor de achterkant of gewoon als "basis"

want zoals je het nu neer gezet heb ik doe altijd voorover gebogen lateral side raise en neckpress lijkt het of je de btn press ook specifiek voor de achterste schouderkop doet.

?

vandaag die face pulls gedaan . best goede oefening - ga em zeker tijdje doen :thumbup:

dat machine is er goed waarmeej e ook je borst kan triane dat ownt zwar

Terug
Naar boven