MuscleMeat

Acné, wat te doen??

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken Maxime, Hij is inderdaad zelf goed bezig.
Vind het raar dat hij zegt dat je 130 gram eiwitshakes moet drinken..

1 shake na de training en casein voor het slapen is voldoende, de rest uit je voeding halen.

Jha hij is echt goed bezig, jha het is al verandert naar 70 gram whey en geen caseine maar omeletje voor het slapengaan.

Je kan ook minder kuren, dat schijnt acné te veroorzaken :D :D :D :D

Mij helpt elke dag een hoge dosering vitamine B5 en zink goed.

Ik neem al zink, vitamine B5 niet, war is een hoge dosering?

Ik zou geen ROA nemen als ik jou was, nogal heftig.
Je kan bij de Apotheek gewoon Benzolperioxyde kopen 5 en 10%, ik zou voor de 5% gaan aangezien die wat minder hard is op de huid.

Ik zou geen ROA nemen als ik jou was, nogal heftig.
Je kan bij de Apotheek gewoon Benzolperioxyde kopen 5 en 10%, ik zou voor de 5% gaan aangezien die wat minder hard is op de huid.
Dat spul is er voor om acne uit te drogen, je moet iets hebben wat de acne voorkomt.

hij gebruikt helemaal geen AAS en zegt dat hij er niet heel veel heeft, benzo zal wel genoeg zijn denk ik

Vreemd al die adviezen over allerlei zaken. ZINK is waar je naar op zoek bent.

Ik ga morgen naar de arts voor antibiotica, heb eens gehoord bij de apotheker voor B5, het antwoord daar op was is als je geen tekort van dit vitamine b5 hebt moet je deze ook niet nemen

Probeer nou eerst eens 20-30mg zink per dag.... picolinaat of gluconaat
daarnaast heeft zink vele andere benefits, vooral als je deficient bent (en dat zijn de meeste BBers)

Probeer nou eerst eens 20-30mg zink per dag.... picolinaat of gluconaat
daarnaast heeft zink vele andere benefits, vooral als je deficient bent (en dat zijn de meeste BBers)

Ik pak al 30 Mg zink per dag, gewoon eens zien wat de arts morgen het beste vind om te nemen. Als het echt niet anders kan dan moet ik wel antibiotica nemen

en totdat de huisarts je naar de dermatoloog stuurt, en hij je eindelijk iets geeft wat wel helpt... Koop b5 & biergist, zorgt ervoor dat je huid net wat mooier wordt. Het lost bij mij niks op want het wordt erger zodra ik het een week vergeet, maar tot je ROA mag is het om niet voor schut te lopen in het openbaar

Zou je mischien gewoon vitamine B kunnen nemen? Ik haal vitamine B bij fitperpost.nl en ik heb begrepen dat het ook goed is tegen Acne.
Weten jullie iets ervan?

Terug
Naar boven