ADHDennis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Zo, na meer dan een half jaar geteisterd te zijn door blessures ben ik terug.
Ik ben van plan zo gauw mogelijk weer op mn oude niveau te zijn, en om nog sterker te worden dan ik ooit geweest ben.
Ik moet wel weer vanaf 0 beginnen, maar weet je wat het is, een betere motivatie kan je niet hebben toch?
Qua presskracht heb ik naar mijn mening niet zo heel veel ingeleverd na dit half jaar, maar qua spierconditionering en uithoudingsvermogen dus wel.
Wat mn 1RMs op dit moment zijn weet ik niet, ik ben er eigenlijk zelf ook wel benieuwd naar.
Ik ga de komende tijd een 2 daags schema doen, en de meeste oefeningen zal ik doen met 3 sets, met ieder 8 herhalingen. Ik hoop dat ik 4 dagen in de week kan trainen, met nog 1 dag extra in het weekend voor event-trainingen.
Verwacht niet al te veel kracht-hoogstandjes, want ik overdrijf niet als ik zeg dat ik het afgelopen half jaar nog een halter heb aangeraakt, maar ik ben wel van plan in zo snel mogelijk die halters weer de lucht in te slingeren, die deadlifts te tillen, die stones op die platforms te gooien en om met die yokes te rennen.
Opgeven komt niet meer voor in mn woordenboek, of zoals een wijs persoon ooit zei:
Quiters never win, Winners never quit!!!!!!!!
Here we go!
Training vandaag; Schouders, biceps en benen.
Military press
10 x 20kg opwarmen lege barbell
8 x 70kg
8 x 70kg
6 x 70kg, laatste 2 gingen echt niet meer omhoog
.
Biceps curl
8 x 17,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
Squat
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg, allemaal easy, maar voel wel mn hamstrings trekken.
Loglift
Elke set clean ik de log 5 keer, en bij de laaste clean press ik hem strict uit.
5 x 45kg lege log, opwarmen.
5 x 65kg
5 x 65kg
5 x 65kg, Pressen gaat easy, maar conditioneel helemaal kapot:-P
Reverse curl
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg, ook makelijk.
Al met al viel het me vandaag niet tegen, ik wist vooraf wel dat ik helemaal opnieuw moest beginnen, maar het valt me niet tegen. De volgende keer kunnen alle gewichten wel omhoog, op die MP na misschien.
Op naar de volgende training, waarschijnlijk morgen.
Houdoe!
Ik ben van plan zo gauw mogelijk weer op mn oude niveau te zijn, en om nog sterker te worden dan ik ooit geweest ben.
Ik moet wel weer vanaf 0 beginnen, maar weet je wat het is, een betere motivatie kan je niet hebben toch?
Qua presskracht heb ik naar mijn mening niet zo heel veel ingeleverd na dit half jaar, maar qua spierconditionering en uithoudingsvermogen dus wel.
Wat mn 1RMs op dit moment zijn weet ik niet, ik ben er eigenlijk zelf ook wel benieuwd naar.
Ik ga de komende tijd een 2 daags schema doen, en de meeste oefeningen zal ik doen met 3 sets, met ieder 8 herhalingen. Ik hoop dat ik 4 dagen in de week kan trainen, met nog 1 dag extra in het weekend voor event-trainingen.
Verwacht niet al te veel kracht-hoogstandjes, want ik overdrijf niet als ik zeg dat ik het afgelopen half jaar nog een halter heb aangeraakt, maar ik ben wel van plan in zo snel mogelijk die halters weer de lucht in te slingeren, die deadlifts te tillen, die stones op die platforms te gooien en om met die yokes te rennen.
Opgeven komt niet meer voor in mn woordenboek, of zoals een wijs persoon ooit zei:
Quiters never win, Winners never quit!!!!!!!!
Here we go!
Training vandaag; Schouders, biceps en benen.
Military press
8 x 70kg
8 x 70kg
6 x 70kg, laatste 2 gingen echt niet meer omhoog
.Biceps curl
8 x 17,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
Squat
8 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg, allemaal easy, maar voel wel mn hamstrings trekken.
Loglift
Elke set clean ik de log 5 keer, en bij de laaste clean press ik hem strict uit.
5 x 45kg lege log, opwarmen.
5 x 65kg
5 x 65kg
5 x 65kg, Pressen gaat easy, maar conditioneel helemaal kapot:-P
Reverse curl
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg
8 x 27,5kg, ook makelijk.
Al met al viel het me vandaag niet tegen, ik wist vooraf wel dat ik helemaal opnieuw moest beginnen, maar het valt me niet tegen. De volgende keer kunnen alle gewichten wel omhoog, op die MP na misschien.
Op naar de volgende training, waarschijnlijk morgen.
Houdoe!

Trainingsjaren en zéker ook leeftijd dat mee is gaan spelen. Stofwisseling is duidelijk trager geworden.