AndroidHealthClinic

Verkocht Adidas Ironwork III gewichthef schoenen

Bezoekers in dit topic

TheNose

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
7.307
Waardering
9
De perfecte schoen voor squats en cleans. Overbodig geworden doordat ik me op andere trainingsdoelen focus nu en niet meer in de gym train.
De schoenen zijn iets meer dan een half jaar oud en zijn in nieuw staat.

Maat: 43 1/3 (US:9 1/2 UK: 9).

Ironwork_III_098486.jpg


Nieuwprijs in NL is 125 euro, dus 50% korting leek me wel genoeg.
60 Euro (exclusief eventuele verzendkosten), vragen via pm.
 
Dat zijn exact de schoenen in dezelfde maat die ik paar weken geleden besteld heb. Ze hadden ze echter niet binnen en ben dus nog aan het wachten.

Als jij bevestigt dat verzenden naar belgie geen probleem is, annuleer ik mijn bestelling zo snel mogelijk.
 
Dat zijn exact de schoenen in dezelfde maat die ik paar weken geleden besteld heb. Ze hadden ze echter niet binnen en ben dus nog aan het wachten.

Als jij bevestigt dat verzenden naar belgie geen probleem is, annuleer ik mijn bestelling zo snel mogelijk.

Dat zou ik even uit moeten zoeken hoeveel verzendkosten dat gaan worden. Geen idee waar, maar ik zal eens bij TNT beginnen. ;)

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------


Leuk om te zien dat het nivo op DBB nog hetzelfde is. Bedankt voor de herinnering waarom ik hier niet meer kom. :thumbup:
 
Zijn dat echt officieel gewichthef schoenen dan of voegde je die term er zelf even bij ?
 
Haha, niet kwaad bedoeld hoor, maar het zal wel een goede sluwe verkooptruc geweest zijn. :p

Maar goed, real deal. ok.

Of het sluw was geweest weet ik niet. Gewichthefschoenen zijn nogal een specifiek iets, de meeste mensen die ze kopen weten wel wat er te koop is. ;)
 
Zijn dat echt officieel gewichthef schoenen dan of voegde je die term er zelf even bij ?

haha geniaal. Waarom verkoop je ze eigenlijk. je squat in principe nu toch nog steeds? Doe je alles nu op chucks? Ik ben juist van plan ze aan te gaan schaffen alleen is dit mijn maat niet.
 
wat een epic geld verspilling
 
Off topic, maar train je echt niet meer in de gym? Wat doe je nu dan?
 
Jammer dat ik ze al heb. Heb precies dezelfde maat maar 2 paar is een beetje overbodige luxe. Anders had ik ze meteen gekocht.
 
jammer van de maat
 
Ze zijn verkocht..
 
Back
Naar boven