MuscleMeat

Advies dbol/test e

goldsgym1993

Novice
Waardering
1
Lengte
1m71
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Lange tijd terug ben ik een test-e/dbol kuur begonnen. en begon opgezette tepels te krijgen.
en heb kleine schijfjes onder de tepels gekregen ben per direct gestopt en aan de nolva begonnen.
ik wil deze kuur weer gaan doen maar weet dat ik gevoellig voor de dbol ben,
wat rade jullie mij aan? de kuur doen met nolva erin, of pas nolva weer gebruiken als ik gevoelige tepels krijg?
Of helemaal afschaffen? graag hoor ik jullie tips en wat het beste is

Mvg Golds,

een bh kopen, doei.

waarom wil je perse dbol dan? Waarom probeer je niets anders bij de test als je weet dat daarbij je probleem ligt?

Waarom überhaupt kuren als je bang bent voor de sides

Als je toch wil gewoon test only zonder kick

Femara tijdens kuur gebruiken!

femara... gewoon zomaar preventief enz? wat dacht je van gewoon geen dbol. neem een androgeen ernaast. winstrol als je toch oral gaat als kickstart. daarna nilva bij de hand houden mocht er wat gebeuren. dus geen femara.

ja hij pleurt waar hij wil pleuren, verdomme.

• Topic Starter Topic Starter
Week 1tm10, testosteron 500 mg per week
Week 1tm 4, winstrol 40 mg per dag.

of betere ideeen?
en ben nie echt bang voor de sides, alleen wil het krijgen van gyno zo klein mogelijk houden.

20j vind ik vroeg bro, succes verder

Week 1tm10, testosteron 500 mg per week
Week 1tm 4, winstrol 40 mg per dag.

of betere ideeën?
en ben niet echt bang voor de sides, alleen wil het krijgen van gyno zo klein mogelijk houden.

m'n idee voor je is dat je misschien je vet percentage iets lager moet krijgen voor je kuurt (als je nog niet begonnen bent)

m'n idee voor je is dat je misschien je vet percentage iets lager moet krijgen voor je kuurt (als je nog niet begonnen bent)

vet percentage is 13, had me vetpercentage op me profiel zo uit me
hoofd gedaan, maar gistere toevallig laten meten, dus ik ben good to go

e5d spuiten en heb je misschien minder last van side's. De gyno de vorige keer weg gegaan na de kuur? Want dit gebeurd wel vaker.

naja wat is jong tegenwoordig.

Voor termen als 'hormoonstelsel' of 'natuurlijke ontwikkeling en groei' blijf je te jong, ongeacht hoe oud je jezelf voelt.

Wie weet was je nog wel 1,80m geworden :p
Je hebt het over 'lange tijd terug', en je bent 20... :rolleyes:

-edit- maar aangezien het toch al gebeurd is... beter advies dan afkraken.
Zou iig van de dbol afblijven. Doe eens test only om te kijken hoe het afgaat met je gyno... Vanuit daar ga je verder in volgende kuren (althans, 99% kans) ;)

Voor termen als 'hormoonstelsel' of 'natuurlijke ontwikkeling en groei' blijf je te jong, ongeacht hoe oud je jezelf voelt.

Wie weet was je nog wel 1,80m geworden :p
Je hebt het over 'lange tijd terug', en je bent 20... :rolleyes:

-edit- maar aangezien het toch al gebeurd is... beter advies dan afkraken.
Zou iig van de dbol afblijven. Doe eens test only om te kijken hoe het afgaat met je gyno... Vanuit daar ga je verder in volgende kuren (althans, 99% kans) ;)

lange tijd terug is ongeveer 4maanden terug, en ben al 3jaar 1,73 groeien doe ik zowiezo nie meer, in de lengte dan he;) haha maar dankjullie wel voor de tips

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

e5d spuiten en heb je misschien minder last van side's. De gyno de vorige keer weg gegaan na de kuur? Want dit gebeurd wel vaker.

werd wel minder maar heb nog steeds schijfjes onder de tepels (niet zichtbaar) maar je voelt het als je gaat voelen.

Terug
Naar boven