MuscleMeat

Advies gevraagd

Madzilla

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
98kg
Hoi medesporters,

Ik stel mij even voor, ik heet Martin en ben 32 jaar en weeg 115 kg en ben 181cm lang. vetpercentage ?? denk 30%.
Ik zit met het volgende probleem ben al een tijd aan het cutten maar de laatste maanden verlies ik haast geen kg's.
In 2011 ben ik begonnen met serieus cutten (woog 160kg) ik ben in 15 maanden maanden al 45 kg kwijt geraakt. Dit heb ik bereikt door een strenge dieet en cardio (5x in de week a 30 min op de hometrainer). Afgelopen half jaar schommelt schommelt het 3kg af 2kg bij etc.

Train 3x per week
Ma: Rug en biceps + buik (1 oef) + 30min cardio
Di: off day 30 min op de hometrainer
Wo: Borst en triceps buik (1 oef) + 30 min cardio
Do: off day 30 min op de hometrainer
vr: schouders + buik (3 oef) + 30 min cardio

Hebben jullie ideen wil nog graag 15-20kg kwijt :)

zie bijlage voor mijn voedingschema
ps: ik drink geen melk en kwark ivm lactose vandaar soyamelk
ik wissel mijn avond eten af met tonijn/makreel/garnalen
en af en toe in de weekend rijst/pasta ipv aardappelen.

Bijlagen

een goede vetverbranding gaat traag.
Misschien wat minder kaas 40+ in je schema en meer kipfilet, zalm, tonijn.
Wat ikzelf doe om aan de gewenste hoeveelheid vetten te geraken is elke dag een portie noten en bij de rijst doe ik een lepeltje olijfolie. En natuurlijk zalm. Teveel vette kaas zou ik niet doen. Misschien moet je je kcal inname eens herzien?
Ik doe het zo: als ik kipfilet eet met m'n boterham dan eet ik tonijn met rijst als "hoofdschotel". Als ik boterham met zalm eet, dan eet ik gebakken kipfilet als hoofdschotel. Zo heb ik in elk schema vis en kip. Ik heb ook mijn schema zodanig ingedeeld dat ik per maaltijd ongeveer gelijk zit qua kcal. Ik zeg wel ongeveer.

Ik heb ooit eens iets gelezen over Intermittent Fasting. Lees je daar anders eens over in.

• Topic Starter Topic Starter
Dank je wel voor je reacties,
ik wil best wel meer eten aangezien ik volgens het excel bestand Kcal tekort komt alleen ik weet niet met wat ik het moet opvullen :)

Terug
Naar boven