Beste bodybuilder s,
Toch maar eens advies vragen aan de experts:
Sinds een jaar ben ik een beetje krachttraining gaan doen (hiervoor alleen hardlopen 10-15km per 2 dagen), dit doe ik vooral thuis, ik heb 2 dumbells van 15kg, en doe dan 3x20 dumbell bench press, 3x20 Squad press en 3x20 curl.
Maar ik heb niet echt het idee dat ik echt veel spieren ontwikkel, ik heb wel een licht sixpackje, wat biceps en brede schouders.
Ik voel me vaak wat slap en ben voor mijn gevoel snel uitgeput
Wat zou ik aanpassen volgens jullie?
Ma: rustdag
Di: hardlopen 15km
WO: rustdag
Do: krachttraining (thuis)
Vr: kickboksen
Za: rustdag
Zo: wielrennen 85km
181cm, 81kg, 23 jaar
Eet s'ochtends meestal yoghurt met muesli en een banaan, smiddags 7 boterhammen met pindakaas of 3 eieren. En avonds wat de pot schaft, aangevuld met een proteïne shake.
Toch maar eens advies vragen aan de experts:
Sinds een jaar ben ik een beetje krachttraining gaan doen (hiervoor alleen hardlopen 10-15km per 2 dagen), dit doe ik vooral thuis, ik heb 2 dumbells van 15kg, en doe dan 3x20 dumbell bench press, 3x20 Squad press en 3x20 curl.
Maar ik heb niet echt het idee dat ik echt veel spieren ontwikkel, ik heb wel een licht sixpackje, wat biceps en brede schouders.
Ik voel me vaak wat slap en ben voor mijn gevoel snel uitgeput
Wat zou ik aanpassen volgens jullie?
Ma: rustdag
Di: hardlopen 15km
WO: rustdag
Do: krachttraining (thuis)
Vr: kickboksen
Za: rustdag
Zo: wielrennen 85km
181cm, 81kg, 23 jaar
Eet s'ochtends meestal yoghurt met muesli en een banaan, smiddags 7 boterhammen met pindakaas of 3 eieren. En avonds wat de pot schaft, aangevuld met een proteïne shake.

.

ga ik ook eens proberen.. not