Fitness Seller

Advies kuur

Bezoekers in dit topic

Janhepke

Novice
Lid geworden
26 mei 2016
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
111kg
Vetpercentage
10%
Hallo BB'ers,

Ik ben van plan om een kuur te gaan zetten. Ik ben er nog niet precies uit wat voor kuur? Ik hoor veel goede verhalen over Test e 500mg.

Stats:
193 cm
102.5 kilo
9% vp

Krachtstats:
Bench 140
Deadlift 220
Squat 160
 
Als eerste kuur gewoon test only + nakuur zetten ja..

Zieke stats wel voor een natty trouwens.

Evt 750 mg test ew 10 weken aangezien je toch vrij veel massa hebt en lang bent.
 
Nice stats idd.

En zou idd iets hoger doseren met test voor jouw postuur en massa.

Heb een tijdje terug ook research gedaan toen ik wilde beginnen met kuren.
Meeste mensen adviseerden (als je al wat groter ben) meestal 750mg test ew.
(500mg vonden de meeste te weinig, 1000mg was voor een aantal teveel).
 
Nice stats idd.

En zou idd iets hoger doseren met test voor jouw postuur en massa.

Heb een tijdje terug ook research gedaan toen ik wilde beginnen met kuren.
Meeste mensen adviseerden (als je al wat groter ben) meestal 750mg test ew.
(500mg vonden de meeste te weinig, 1000mg was voor een aantal teveel).

Gram test is wel leuk maar dan moet je ai bij de hand houden ivm gyno. Lijkt me beetje te veel van het goede als eerste kuur.
 
Wat een adviezen weer, verhogen kan altijd nog meer is niet altijd beter! Tevens snap ik niet hoe mensen advies kunnen geven als papagaaien zonder jouw doelen te weten.
 
Wat een adviezen weer, verhogen kan altijd nog meer is niet altijd beter! Tevens snap ik niet hoe mensen advies kunnen geven als papagaaien zonder jouw doelen te weten.

Wat precies is er mis met 750 test dan met zijn stats? :roflol:

En wat denk je dat zijn doel is op dat vet%, cutten zeker?
 
Laat ik het omdraaien, vind jij 750mg test E meer waard dan bv 250-500 per week? Nogmaals meer is niet altijd beter! En 9% is dat echt 9% of DBB 9%? In deze sectie was ooit veel kennis aanwezig, tegenwoordig is er nog maar een handje vol van de oude garde en kennis aanwezig
 
500mg is zat voor de eerste keer. Wat SCREWBEAST ook zegt je kan het altijd nog omhoog gooien:rolleyes:
 
Laat ik het omdraaien, vind jij 750mg test E meer waard dan bv 250-500 per week? Nogmaals meer is niet altijd beter! En 9% is dat echt 9% of DBB 9%? In deze sectie was ooit veel kennis aanwezig, tegenwoordig is er nog maar een handje vol van de oude garde en kennis aanwezig

Als het dbb 9% is dan denk ik ook niet dat die wilt bulken, maar dat is uiteraard een aanname.

En ik zeg ook niet dat 750 per definitie beter is maar het is wel iets wat je kan overwegen.
 
Is het raar om te denken dat benodigde AAS dosis massa onafhankelijk is? Ik zie in de praktijk zowel kleine als grote gasten vergelijkbare gains maken op stuk voor stuk vergelijkbare (lichte) kuurtjes. Ik snap dus eigenlijk niet zo goed waar die hele slik en spuit mentaliteit vandaan komt.
 
Als hij lifetime natty is tot zover is 500mg prima. Hoeft echt niet hoger.
 
Laat ik het omdraaien, vind jij 750mg test E meer waard dan bv 250-500 per week? Nogmaals meer is niet altijd beter! En 9% is dat echt 9% of DBB 9%? In deze sectie was ooit veel kennis aanwezig, tegenwoordig is er nog maar een handje vol van de oude garde en kennis aanwezig

En de nieuwen zijn allemaal waardelozen? Wat doe je hier dan nog?
 
Eerste kuurtje altijd even de kat uit de boom kijken. Het slaat nergens op dat je meteen hoger moet doseren omdat je groter bent. Niemand weet nog hoe TS zal reageren op AAS en of hij goede genetics bezit op dat vlak.
 
is geen wonder middel :o je eerste kuur nog wel 500mg per week meer dan voldoende
 
Beginnen met 500. Bij de helft van je kuur (na 6 weken ofzo) eventueel wat toevoegen. Nog meer test kan, maar kans op sides neemt wel toe. Je kan ook die laatste weken een oral toevoegen zoals anavar.
 
Eerste kuurtje altijd even de kat uit de boom kijken. Het slaat nergens op dat je meteen hoger moet doseren omdat je groter bent. Niemand weet nog hoe TS zal reageren op AAS en of hij goede genetics bezit op dat vlak.

Ondertussen loopt wel iedereen orals aan te prijzen bij 1e kuur voorstellen. Zou dan gewoon 750 test zetten ipv 500 en geen orals toevoegen. Just my 2 cent.

Zeg ook nergens dat die het moet doen maar dat het te overwegen valt.
 
Ondertussen loopt wel iedereen orals aan te prijzen bij 1e kuur voorstellen. Zou dan gewoon 750 test zetten ipv 500 en geen orals toevoegen. Just my 2 cent.

Zeg ook nergens dat die het moet doen maar dat het te overwegen valt.

Ik heb zelf ook maar 2x een oral in mijn hele b/c carrierre :o gedaan. Zou niet weten waarom je dit in een eerste kuur erbij zou nemen en snap ook de beredenering van 500 naar 750mg niet. Als we zo gaan beredeneren dan kun je het allerbeste natuurlijk meteen starten op 2gr test, 1gr tren, 10iu gh en 5iu slin etc.
 
Ik heb zelf ook maar 2x een oral in mijn hele b/c carrierre :o gedaan. Zou niet weten waarom je dit in een eerste kuur erbij zou nemen en snap ook de beredenering van 500 naar 750mg niet. Als we zo gaan beredeneren dan kun je het allerbeste natuurlijk meteen starten op 2gr test, 1gr tren, 10iu gh en 5iu slin etc.

Omdat er lui zijn die een goede 10 kilo minder wegen en al 500 mg test aangeraden krijgen zou je met dermate veel massa ook 750 mg kunnen overwegen in mijn ogen. Al helemaal als je meeweegt dat schijnbaar een groot deel van al die aas underdosed is.

Mijn beredenering was dan ook niet ‘gewoon yolo zo veel mogelijk zetten’ maar ‘in principe is 500 mg een goede verantwoorde eerste kuur maar gezien jouw hoeveelheid massa zou 750 te overwegen zijn’.
 
Omdat er lui zijn die een goede 10 kilo minder wegen en al 500 mg test aangeraden krijgen zou je met dermate veel massa ook 750 mg kunnen overwegen in mijn ogen. Al helemaal als je meeweegt dat schijnbaar een groot deel van al die aas underdosed is.

Mijn beredenering was dan ook niet ‘gewoon yolo zo veel mogelijk zetten’ maar ‘in principe is 500 mg een goede verantwoorde eerste kuur maar gezien jouw hoeveelheid massa zou 750 te overwegen zijn’.

Maar het is niet zo zwart-wit dat een bepaald fysiek een bepaalde dosering nodig heeft om te groeien. Daarom gewoon starten op 500mg en zien wat het voor je doet.
 
Back
Naar boven