AndroidHealthClinic

Advies kuur

Ik raad niemand iets aan. Maar heb al goede resultaten gezien op 400 mg voor 8 weken. en zelfs op 350 mg.

Maar ja dat kan blijkbaar niet volgens DBB.

Waaraan kan het verschil in dosering, tussen gebruikers nu en 25 jaar geleden, geweten worden?

Ik denk dat het een combinatie is tussen de 'meer is beter' mentaliteit die er nu heerst en ben ook overtuigd dat 25 jaar geleden de BB'ers gewoon gemotiveerder waren. De sport was minder populair waardoor het vooral de harde kern was die AAS gebruikte. Tegenwoordig heeft iedereen een fitnessabonnement en nemen ze heel snel 'de gemakkelijke weg' terwijl ze dus niet de dedication hebben en/of ervaring om resultaten te behalen.

Ik kijk naar alle bronnen en vorm dan mijn mening maar kijk zeer kritisch, een papegaai neemt alles klakeloos over dat is het verschil.
Dus als je iets adviseert wat toevallig heel veel anderen ook adviseren, ben je gelijk niet meer kritisch?

Kerel je argumentatie slaat op worst, net zoals je kuurvoorstel. Doe even fucking realistisch en kap met dat betweterige gedragd want je lijkt wel kind van 5.

En alsjeblieft, gebruik interpunctie.

Internetstats he :D Als je het zo graag wilt weten vraag je het hem toch!
Nee, ik hoef niet te weten of het zo is of niet. Ik vraag me gewoon af waarom mensen die adviseren er hier ervan uitgaan dat dit pas zijn eerste kuur is, terwijl zijn stats daar helemaal geen aanleiding toe geven.

Zie wel dat hij in een vorig topic aangeeft nog natty te zijn trouwens, maar denk niet dat iedereen hier de post historie eerst gaat checken. Zijn natuurlijk wel waanzinnig goede stats als het zo is, dan moet je genetisch toch aardig in het topsegment zitten.

Nee, ik hoef niet te weten of het zo is of niet. Ik vraag me gewoon af waarom mensen die adviseren er hier ervan uitgaan dat dit pas zijn eerste kuur is, terwijl zijn stats daar helemaal geen aanleiding toe geven.

Zie wel dat hij in een vorig topic aangeeft nog natty te zijn trouwens, maar denk niet dat iedereen hier de post historie eerst gaat checken. Zijn natuurlijk wel waanzinnig goede stats als het zo is, dan moet je genetisch toch aardig in het topsegment zitten.

Je moet je afvragen of zijn stats wel kloppen, adhv zijn verhaal gaan de meeste ervan uit dat het zijn eerste inject wordt.

Gaat weer lekker hier op het viva gedeelte van DBB :rolleyes:

even een vraag aan ts, je hebt goede stats maar het verschil van de squat en deadlift begrijp ik niet helemaal.
je deadlift 220 en squat 160 lopen je benen zo ver achter?

Waaraan kan het verschil in dosering, tussen gebruikers nu en 25 jaar geleden, geweten worden?

Ik denk dat het een combinatie is tussen de 'meer is beter' mentaliteit die er nu heerst en ben ook overtuigd dat 25 jaar geleden de BB'ers gewoon gemotiveerder waren. De sport was minder populair waardoor het vooral de harde kern was die AAS gebruikte. Tegenwoordig heeft iedereen een fitnessabonnement en nemen ze heel snel 'de gemakkelijke weg' terwijl ze dus niet de dedication hebben en/of ervaring om resultaten te behalen.

ik denk dat ze vooral 30jaar geleden en langer mindere hoeveelheden pakten, 25 jaar geleden kwamen de eerste massa monsters en die pakten als ik de verhalen moet geloven ook min 3000mg.

ik denk dat ze vooral 30jaar geleden en langer mindere hoeveelheden pakten, 25 jaar geleden kwamen de eerste massa monsters en die pakten als ik de verhalen moet geloven ook min 3000mg.

Ze hadden alleen geen hgh en insuline tot hun beschikking. Vandaar dat Arnold nog een normale buik had ipv die hgh guts van tegenwoordig

Terug
Naar boven