MuscleMeat

Advies kuur

Bezoekers in dit topic

Maar het is niet zo zwart-wit dat een bepaald fysiek een bepaalde dosering nodig heeft om te groeien. Daarom gewoon starten op 500mg en zien wat het voor je doet.

Nee klopt, maar meeste kuren hier gewoon onder natty max. Ts zal wel redelijk tegen zijn natty max zitten. :p

Ach op goede test zal die met 500 mg ook wel goede gains halen ja.
 
Ga je ook een log bij houden? Ben wel benieuwd hoe het je gaat bevallen..
 
Ik heb een ander voorstel 250test en 250nandrolon dit voor eerste 8 weken van week 9 tm 16 250test 500bold week 17 tm 24 250 test 500bold 250 tren, met deze kuur zul je mooie resultaten halen.
 
Ik heb een ander voorstel 250test en 250nandrolon dit voor eerste 8 weken van week 9 tm 16 250test 500bold week 17 tm 24 250 test 500bold 250 tren, met deze kuur zul je mooie resultaten halen.
Hoe kun jij dat weten? Je hebt zelf nog maar één kuurtje gedaan. Laat de mannen advies geven die zelf ervaring of kennis hebben.
 
Ach zolang die geen orals toevoegt zijn Vonk en ik daar ieder geval beide tevreden over :trollface:

Orals worden altijd zo in een slecht daglicht gezet. Ik heb vier weken dianabol genomen op 50 mg per dag. Mijn ALAT was na die vier weken 0.54 en het moet beneden de 0.50 zijn. Wow.. spectaculair!! Ik had bijna acute leverfalen..
 
Orals worden altijd zo in een slecht daglicht gezet. Ik heb vier weken dianabol genomen op 50 mg per dag. Mijn ALAT was na die vier weken 0.54 en het moet beneden de 0.50 zijn. Wow.. spectaculair!! Ik had bijna acute leverfalen..

Even voor de duidelijkheid..

Zoals bij hepatitis zijn de leverwaarden soms wel 750 U/I.
 
Orals worden altijd zo in een slecht daglicht gezet. Ik heb vier weken dianabol genomen op 50 mg per dag. Mijn ALAT was na die vier weken 0.54 en het moet beneden de 0.50 zijn. Wow.. spectaculair!! Ik had bijna acute leverfalen..

Denk dat het probleem meer gaat liggen bij mensen die vele keren per jaar orals nemen. En langer dan 4 weken.

Verder lijkt het me niet nodig om 750 mg test te nemen als eerste kuur. Of al direct te gaan stacken.
 
Orals worden altijd zo in een slecht daglicht gezet. Ik heb vier weken dianabol genomen op 50 mg per dag. Mijn ALAT was na die vier weken 0.54 en het moet beneden de 0.50 zijn. Wow.. spectaculair!! Ik had bijna acute leverfalen..

Wat was het voor de kuur en wat heb je meer behaald dan wanneer je 500 mg test extra gezet zou hebben?

Je belast je lichaam gewoon meer en naar mijn mening onnodig. Neemt niet weg dat dianabol opzich wel lekker is pre-workout
 
Denk dat het probleem meer gaat liggen bij mensen die vele keren per jaar orals nemen. En langer dan 4 weken.

Verder lijkt het me niet nodig om 750 mg test te nemen als eerste kuur. Of al direct te gaan stacken.

De schadelijkheid van orals wordt hier heel erg overdreven.
 
Hoe kun jij dat weten? Je hebt zelf nog maar één kuurtje gedaan. Laat de mannen advies geven die zelf ervaring of kennis hebben.

Zelfs een 10 jarig kind begrijpt dat mijn kuurvoorstel meer zoden aan de dijk gaat zetten dan test only, daar hoef je geen ervaringsdeskundige voor te zijn.
 
Zelfs een 10 jarig kind begrijpt dat mijn kuurvoorstel meer zoden aan de dijk gaat zetten dan test only, daar hoef je geen ervaringsdeskundige voor te zijn.
Dan moet het wel een hoogbegaafde 10 jarige zijn. Ik lees hier inmiddels een tijdje mee maar zou jouw voorstel alles noemen behalve eenvoudig.
 
Ik heb een ander voorstel 250test en 250nandrolon dit voor eerste 8 weken van week 9 tm 16 250test 500bold week 17 tm 24 250 test 500bold 250 tren, met deze kuur zul je mooie resultaten halen.

Ik heb nog nooit iemand zo'n kuur weten aanraden als eerste kuur.

Zelfs een 10 jarig kind begrijpt dat mijn kuurvoorstel meer zoden aan de dijk gaat zetten dan test only, daar hoef je geen ervaringsdeskundige voor te zijn.

Een tienjarige kun je van alles wijsmaken.
 
Laatst bewerkt:
Zelfs een 10 jarig kind begrijpt dat mijn kuurvoorstel meer zoden aan de dijk gaat zetten dan test only, daar hoef je geen ervaringsdeskundige voor te zijn.

Met 1 gr tren en 1 gr test ga je ook meer resultaat halen dan met 500 test only.

24 weken kuren met tig verschillende compounds als eerste kuur,zelfs een 10 jarig kind weet dat dit geen goed plan is.
 
Met 1 gr tren en 1 gr test ga je ook meer resultaat halen dan met 500 test only.

24 weken kuren met tig verschillende compounds als eerste kuur,zelfs een 10 jarig kind weet dat dit geen goed plan is.

Gwn gelijk hgh er bij gooien 10 IU 5 dagen per week.

Insuline

Peptiden

Alles
 
Inderdaad dat is het effectiefste.

Je kunt mijn kuurvoorstel ook inkorten en alleen de eerste 16 weken doen.
 
Ik geef mijn mening en dat is wat anders dan zeggen tien weken 500mg test dan ben je een papegaai.
 
Ik geef mijn mening en dat is wat anders dan zeggen tien weken 500mg test dan ben je een papegaai.

Ik raad niemand iets aan. Maar heb al goede resultaten gezien op 400 mg voor 8 weken. en zelfs op 350 mg.

Maar ja dat kan blijkbaar niet volgens DBB.
 
Ik geef mijn mening en dat is wat anders dan zeggen tien weken 500mg test dan ben je een papegaai.
En waar precies is je mening op gebaseerd? Je suggereert dat je geen papegaai bent. Oftewel, je hebt zelf heel veel ervaring. Welke kuren heb je tot nu toe dan allemaal gedaan waardoor je zoveel ervaring hebt?
 
Ik kijk naar alle bronnen en vorm dan mijn mening maar kijk zeer kritisch, een papegaai neemt alles klakeloos over dat is het verschil.
 
Back
Naar boven