XXL Nutrition

advies kuurvoorstel

Krill

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
99kg
Vetpercentage
24%
beste forumleden,

Ik overweeg een allereerste AAS kuur en zoek gedegen advies.
Ik wil een rustige start met als doel om nog wat extra massa te winnen.

Mijn stats:
44j
1.87m
99kg
vet: 24%
aantal trainingsjaren: 6
3 trainingen per week

Welke AAS te gebruiken, ook in achtnemen van de verkrijgbaarheid ervan.
Voorkeur voor injectable AAS.

Alvast bedankt voor de respons.

500 test-e gedurende 8 weken als nakuur nolvadex 20mg pd gedurende 4 weken

24% vet, zou eerst cutten terug naar 12 en daarna pas een kuurtje pakken, als je nu met aas de bulk ingaat word je nog vetter zonde van de kuur.

+1

en 3 keer per week ? Denk je dat je dan het maximale uit je kuur haalt ?

waarom zou je met een 3-way split niet wat mooie kilo's uit een kuur kunnen halen?? rust is ook belangrijk. Ik pakte op 8 weken test e 500 mg 10 kilo met een 3 way split.

Wat raad jij aan dan? 5way split?

OT: AAS op 24 % bf is een no-go vind ik. Ik zou op zijn minst naar 15 gaan beter nog 12 zoals hierboven al wordt vermeld als je op 15 gaat moet je wel echt clean gaan eten, anders wordt het niets. .....

waarom zou je met een 3-way split niet wat mooie kilo's uit een kuur kunnen halen?? rust is ook belangrijk. Ik pakte op 8 weken test e 500 mg 10 kilo met een 3 way split.

Wat raad jij aan dan? 5way split?

Ik dacht dat je "on" een beter herstel had, leek me dat je daar van gebruik kon maken door extra te trainen.

Ik dacht dat je "on" een beter herstel had, leek me dat je daar van gebruik kon maken door extra te trainen.

tuurlijk herstel je sneller en meer trainen zal beter zijn, maar met 3 dagen kan je prima resultaat boeken is mijn ervaring.

overigens vind ik dat 3 keer per week wel de minimum is anders kan je beter niet kuren imho.

• Topic Starter Topic Starter
Forumleden,

Tot zover bedankt voor de reacties, ik kom tot de conclusie dat ik eerst maar eens flink moet gaan "cutten". Dan zal nog lastig genoeg worden heb ik eerder gemerkt.

Wat zou ik als eerste kuur volgens jullie moeten gaan gebruiken als ik een bf percentage van rond de 12 tot 15% heb bereikt?

Forumleden,

Tot zover bedankt voor de reacties, ik kom tot de conclusie dat ik eerst maar eens flink moet gaan "cutten". Dan zal nog lastig genoeg worden heb ik eerder gemerkt.

Wat zou ik als eerste kuur volgens jullie moeten gaan gebruiken als ik een bf percentage van rond de 12 tot 15% heb bereikt?

doe lekker een standaard beginnerskuurtje
wk1-12 test e 500mg p/w
wk1-5 winny of dianabol 40mg p/d
wk14-17 nolvadex 20mg p/d

de keuze tussen dian en winny moet je zelf maken,voor schonere massa ga je voor de winny,voor veel maar wat vochtige massa ga je voor de diana.

24% vet, zou eerst cutten terug naar 12 en daarna pas een kuurtje pakken, als je nu met aas de bulk ingaat word je nog vetter zonde van de kuur.

Ik was ook over de 21% bf,maar mits goede cleane voeding ben ik beetje gezakt

in bf,en heb kickstart met dibol gedaan en testE250mg en DK200mg!

--

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven