X20XER
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik train nu 3 jaar ca 3x per week.
Ben redelijk gespierd geworden zeker in verhouding met 3 jaar terug maar toch krijg ik iets niet goed onder controle lijkt het.
Naast 3x KT per week doe ik regelmatig cardio, in de zomer vaak elke dag.
In de winter thuis ongeveer om de dag.
Toch blijf ik vet op mn buik houden terwijl de rest van mijn lijf eigenlijk vrij droog is.Ik ben 29, 1.76 en nu 76kg, volgens rekenschema zou ik rond de 2700kcal moeten zitten als ik t goed heb.
Nu heb ik zeker 2 jaar minder gegeten (ca 500kcal minder) dan onderhoud, en toch spieren aangekomen door intensieve training, maar toch ook geen vet verloren lijkt het.
Ik snap er geen hol meer van.
Wat doe ik nou verkeerd? Ik zit nu bijna aan een persoonlijke begeleider te denken :s
Mijn schema is hier te downloaden in volledige vorm:[Link niet meer beschikbaar]
Graag tips!
Ben redelijk gespierd geworden zeker in verhouding met 3 jaar terug maar toch krijg ik iets niet goed onder controle lijkt het.
Naast 3x KT per week doe ik regelmatig cardio, in de zomer vaak elke dag.
In de winter thuis ongeveer om de dag.
Toch blijf ik vet op mn buik houden terwijl de rest van mijn lijf eigenlijk vrij droog is.Ik ben 29, 1.76 en nu 76kg, volgens rekenschema zou ik rond de 2700kcal moeten zitten als ik t goed heb.
Nu heb ik zeker 2 jaar minder gegeten (ca 500kcal minder) dan onderhoud, en toch spieren aangekomen door intensieve training, maar toch ook geen vet verloren lijkt het.
Ik snap er geen hol meer van.
Wat doe ik nou verkeerd? Ik zit nu bijna aan een persoonlijke begeleider te denken :s
Mijn schema is hier te downloaden in volledige vorm:[Link niet meer beschikbaar]
Graag tips!

) zo een 2 jaar geleden ik ben naar 90 kilo gegaan door cardio en stricte dieet binnen een jaar 37 kilo afgevallen, maar ik ben daarna weel veel aangekomen dus jojo effect zeg maar, nu ben ik op de goede weg.
(ga je altijd volluit, hoelang rusten tussen sets, hoelang cardio) Voor de cut, beste catabole trainingen voor vetverlies zijn, cardio doen direct na ontwaken zonder ontbijt (eventueel alleen BCAA's) en cardio direct na KT. Dit omdat insuline laag is evenals de bloedsuikerspiegel. Hou daarmee echter wel rekening dat cardio wat zwaarder aan kan voelen zeker als je het nog niet gewend bent. Ik zou echter niet te weinig gaan eten. Want hoe minder je eet hoe lager je metabolisme word. Je lichaam past zich aan op wat je het geeft daarom heeft voor een lange tijd jezelf uithongeren geen zin. En daar komen ook al die cycles vandaan je lichaam voor de gek houden door te laten denken dat het zo en zoveel voedsel krijgt en vervolgens dagen ertussen te zetten waar dat niet zo is. Lichaam draait dan nog op hoge toeren maar je levert geen brandstof.