MuscleMeat

Advies nodig om bestaande gyno te reduceren

Bezoekers in dit topic

Inmiddels al vooruitgang geboekt in het afgelopen jaar?


Kun je dit toelichten. Ik heb het afgelopen jaar regelmatig mensen gehoord die dit hebben gebruikt met positieve ervaring. Daarbij moet wel gezegd worden dat het toen om opkomende Gyno ging.
Caber is een dopamineagonist; dat is medicatie dat het prolactinegehalte verlaagt. Een verhoogd prolactine komt niet vaak voor bij kuurders, dus er is in die zin al weinig reden voor. Daarnaast veroorzaakt (of verergert) prolactine geen gyno. Zie ook: https://peterbond.org/post/what-causes-gynecomastia
 
Galen
Bedankt. Een heel duidelijk verhaal met de complete informatie vanuit de site erbij!

Ik ga zelf z.s.m beginnen met Tamox om de al bestaande gyno hopelijk nog terug te dringen.

Wat ik wel begreep is dat als ik nu een A:E neutrale kuur zou pakken zoals Cools adviseert (250 test / 250 primo) dat dit de al bestaande Gyno niet zal verergeren en dat dit dus prima kan.
Hoe denk jij daar over?

Dan vraag ik mij alleen wel af... Cools adviseer als nakuur daarin dat je 10 dagen 50mg Clomid pd pakt. Hoe zit dat dan als ik al permanent 10 a 20mg Tamox heb doorlopen?
 
Galen
Bedankt. Een heel duidelijk verhaal met de complete informatie vanuit de site erbij!

Ik ga zelf z.s.m beginnen met Tamox om de al bestaande gyno hopelijk nog terug te dringen.

Wat ik wel begreep is dat als ik nu een A:E neutrale kuur zou pakken zoals Cools adviseert (250 test / 250 primo) dat dit de al bestaande Gyno niet zal verergeren en dat dit dus prima kan.
Hoe denk jij daar over?

Dan vraag ik mij alleen wel af... Cools adviseer als nakuur daarin dat je 10 dagen 50mg Clomid pd pakt. Hoe zit dat dan als ik al permanent 10 a 20mg Tamox heb doorlopen?
Er is weinig, of eigenlijk geen, reden om aan te nemen dat de A:E-ratio daalt tijdens een testosteronkuur. Het tegendeel lijkt waar: de A:E-ratio stijgt. En behoorlijk fors ook:
1595881067431.png

(Merk op dat dit de E:A-ratio uitbeeldt i.p.v. de A:E-ratio. Deze neemt dus sterk af met een hogere dosering. Zie kopje 'Androgens and Estrogens' hier: https://peterbond.org/post/what-causes-gynecomastia.)

Het absolute overschot aan oestrogeen lijkt het probleem te zijn. En of je daar nu wel of niet primo bij zet, verandert daar niets aan. Daarnaast is de kans meestal groter dat er géén Primobolan in je vial zit dan wel:
In total, 272 AAS samples were analyzed and 47% contained the AAS indicated on the label (en in 53% van de gevallen überhaupt niet). The principal reason for AAS use was gain of muscle mass (44%). Forty‐eight percent self‐reported to being addicted to AAS.

 
Ah juist. Zo begint het op zijn plek te vallen. Bedankt voor de toelichting.

En mijn laatste vraag hierin:

Dan vraag ik mij alleen wel af... Cools adviseer als nakuur daarin dat je 10 dagen 50mg Clomid pd pakt. Hoe zit dat dan als ik al permanent 10 a 20mg Tamox heb doorlopen?
 
Ah juist. Zo begint het op zijn plek te vallen. Bedankt voor de toelichting.

En mijn laatste vraag hierin:

Dan vraag ik mij alleen wel af... Cools adviseer als nakuur daarin dat je 10 dagen 50mg Clomid pd pakt. Hoe zit dat dan als ik al permanent 10 a 20mg Tamox heb doorlopen?
Ik zie sowieso het nut van 10 dagen 50 mg clomid niet in.
 
Back
Naar boven