AndroidHealthClinic

Advies tussen de kuren door

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet dat ik daar de scholing nog de kennis voor heb. Wat ik en iedereen hier wel weet is dat jij poep praat en daarom word je uitgelachen.

Ik hoef niks uit te leggen want ik ben hier geen formules en berekeningen aan het verzinnen.
Jij snapt het blijkbaar wel...leg effe uit dan?

Screenshot_20190713-221208_Chrome.jpg

Korte uitleg: je bent een zwetser

Ik weet dat ik daar de scholing nog de kennis voor heb. Wat ik en iedereen hier wel weet is dat jij poep praat en daarom word je uitgelachen.
Ik word uitgelachen door mensen die geen flauw idee hebben waarover ze het hebben.
Hoe kom ik erbij dat je na een lichte kuur NIET HOEFT NA TE KUREN??
Hoe kom ik erbij dat chlomid beter is als nolvadex?
Die 2 uitspraken van mij, hebben scheldpartijen en denigrerende uitspraken richting mij uitgelokt, TOTDAT iemand hier een onderzoek gepost heeft dat dat ook werkelijk zo is..
JE HOEFT NIET NA TE KUREN NA EEN LICHTE KUUR!!!!
Je natuurlijke testosteron productie komt NIET stil te liggen bij 250 mg test in de week!!!!

Een van de mensen die mij uitgelacht heeft was iemand die pas geleden nog een thread aangemaakt heeft dat die als EERSTE KUUR 750mg test e wil zetten samen met trenbolone 300mg in de week en hgh erbij wil doen.
Als eerste kuur!!! En HIJ WAS EEN VAN DE FLAPDROLLEN DIE MiJ AAN HET UITLACHEN WAREN!!

TE="BankingForVials, post: 10244972, member: 165212"]Feit blijft wel dat de resultaten van de HAARLEM-studie die tot dusver bekend zijn gemaakt niet geïnterpreteerd kunnen worden totdat er meer variabelen bekend zijn.[/QUOTE]
Feit blijft wel dat de resultaten van de HAARLEM-studie die tot dusver bekend zijn gemaakt niet geïnterpreteerd kunnen worden totdat er meer variabelen bekend zijn.
Weet je wat een feit is? Dat ik het geloof aangezien IK HET ZELF HEB ERVAREN!!

Ongetwijfeld dat het een feit is dat jij dat gelooft. Dat betekent echter niet direct dat hetgeen wat jij gelooft ook waarheid is.

TE="BankingForVials, post: 10244972, member: 165212"]Feit blijft wel dat de resultaten van de HAARLEM-studie die tot dusver bekend zijn gemaakt niet geïnterpreteerd kunnen worden totdat er meer variabelen bekend zijn.

Weet je wat een feit is? Dat ik het geloof aangezien IK HET ZELF HEB ERVAREN!![/QUOTE]
Iedereen is anders. Als iets voor jou werkt betekent dat niet automatisch dat dat voor iedereen ook zo werkt.

Ongetwijfeld dat het een feit is dat jij dat gelooft. Dat betekent echter niet direct dat hetgeen wat jij gelooft ook waarheid is.
Echt een miereneuker jij he.
Ik geloof dat onderzoek omdat ik zelf heb ervaren dat het een feit is...
Maar over welke variabelen heb jij het eigenlijk?
Want nakuur is standaard, OF nolvadex of chlomid ..
Hcg is geen must in de nakuur , is meer voor ondersteuning van chlomid of nolvadex tijdens een nakuur.
Je KUNT het in je nakuur gebruiken...maar chlomid of nolva is een MUST..
Dus dat onderzoek is 99% met nolvadex of clomid in een nakuur gedaan..

Weet je wat een feit is? Dat ik het geloof aangezien IK HET ZELF HEB ERVAREN!!
Iedereen is anders. Als iets voor jou werkt betekent dat niet automatisch dat dat voor iedereen ook zo werkt.[/QUOTE]
JUISTTTTT!!! En ik had 1000x gezegd dat het VOOR MIJ PERSOONLIJK wel het geval was...maar dat kan niet volgens vele hier...

Gezellig hier. :popcorn:

Echt een miereneuker jij he.
Ik geloof dat onderzoek omdat ik zelf heb ervaren dat het een feit is...
Maar over welke variabelen heb jij het eigenlijk?
Want nakuur is standaard, OF nolvadex of chlomid ..
Hcg is geen must in de nakuur , is meer voor ondersteuning van chlomid of nolvadex tijdens een nakuur.
Je KUNT het in je nakuur gebruiken...maar chlomid of nolva is een MUST..
Laat ik eerst je opmerkingen negeren. Dit is nogal irrelevant voor de inhoudelijke discussie die ik hier met jou tracht te voeren.

De volgende variabelen zou men kunnen bedenken die onbekend zijn, maar wel invloed kunnen hebben:
1. Het zou kunnen dat degenen die geen nakuur namen relatief gezien korter kuurden. Logischerwijs is het herstel dan ook korter.
2. Het is onbekend of er hCG is gebruikt gedurende het kuren, zowel in de groep met nakuur als in de groep zonder nakuur. Het zou zomaar kunnen dat de personen die hCG gebruikten en niet nakuurden sneller herstelden dan de mensen die geen hCG gebruikten en wél tamoxifen of clomifeen gebruikten.
3. Het kan zijn dat de kuurders die ervoor kozen niet na te kuren, in het verleden hebben ervaren sowieso al relatief snel te herstellen. Dit ook andersom. Mensen die de ervaring hebben slecht te herstellen er juist voor kiezen om na te kuren. Dit wordt samengevat onder de definitie selectiebias.
4. Daarnaast zou je op kunnen merken dat de kuurders mét nakuur na 3 maanden even ver met herstel zijn als de niet-nakuurders, maar dat de mensen mét nakuur minder lang hypogonadaal waren. Lagere testosteronwaarden hebben ook zo hun effect, dus dan valt er wat te zeggen voor nakuren.

Laat ik eerst je opmerkingen negeren. Dit is nogal irrelevant voor de inhoudelijke discussie die ik hier met jou tracht te voeren.

De volgende variabelen zou men kunnen bedenken die onbekend zijn, maar wel invloed kunnen hebben:
1. Het zou kunnen dat degenen die geen nakuur namen relatief gezien korter kuurden. Logischerwijs is het herstel dan ook korter.
2. Het is onbekend of er hCG is gebruikt gedurende het kuren, zowel in de groep met nakuur als in de groep zonder nakuur. Het zou zomaar kunnen dat de personen die hCG gebruikten en niet nakuurden sneller herstelden dan de mensen die geen hCG gebruikten en wél tamoxifen of clomifeen gebruikten.
3. Het kan zijn dat de kuurders die ervoor kozen niet na te kuren, in het verleden hebben ervaren sowieso al relatief snel te herstellen. Dit ook andersom. Mensen die de ervaring hebben slecht te herstellen er juist voor kiezen om na te kuren. Dit wordt samengevat onder de definitie selectiebias.
4. Daarnaast zou je op kunnen merken dat de kuurders mét nakuur na 3 maanden even ver met herstel zijn als de niet-nakuurders, maar dat de mensen mét nakuur minder lang hypogonadaal waren. Lagere testosteronwaarden hebben ook zo hun effect, dus dan valt er wat te zeggen voor nakuren.
Dus ik val dan onder punt 1? 300mg per week 12 weken lang en ik hoefde niet na te kuren.
We hoeven dus niet te discussieren...eind goed al goed...

Beetje matige rel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven