XXL Nutrition

Advies tussen de kuren door (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
amir1121 gelieve te stoppen met ROEPEN!
Al die hoofdletters zijn echt voor niets nodig. De meesten onder ons hebben een prima zicht, dus kleine letters volstaan.
Dank bij voorbaat.
 
amir1121 het feit dat jij kan kuren op een lage test dosis zegt genoeg over jouw fysiek. Dat je daarna nog natty massa/kracht pakt is al helemaal om te huilen.

Daarnaast sluit de Haarlem studie niet echt wat uit door variabelen
 
Ongetwijfeld dat het een feit is dat jij dat gelooft. Dat betekent echter niet direct dat hetgeen wat jij gelooft ook waarheid is.
Dit werkt ook de andere kant op: dat mensen amir niet geloven betekent niet dat zij wel gelijk hebben.
 
Bij sommigen. Bij de meerderheid zal het niet zo zijn. Ik kan je zeggen dat bij mij wel alles plat ligt wanneer ik 250mg testenanthaat per week zet en dat zal zo bij de meerderheid zijn. En dat zelf zijn bij 125mg testenanthaat per week. Wat kinderen maken tijdens kuur betreft. Dat kan zeker want de spermatozoiden hebben bijna 3 maanden nodig om te rijpen. Die spermatozoide die de bevruchting deed, werd al meer dan 2 maanden geleden aangemaakt. Voor je kuur dus. En het is allemaal persoonsgebonden. Wat voor de ene telt, telt niet voor de andere maar de meesten zullen een tijdje onvruchtbaar zijn na gebruik omdat ze geen spermatozoiden of veel te weinig spermatozoiden aanmaken maar die situatie zal er pas zijn na een paar weken gebruik. De fout die jij maakt, is dat jij begint te veralgemenen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Dit werkt ook de andere kant op: dat mensen amir niet geloven betekent niet dat zij wel gelijk hebben.
Uiteraard. Ik stel dus ook nergens dat ik wel of niet geloof dat nakuren zin heeft. Ik geef alleen aan dat er geen onomstotelijk bewijs is geleverd voor niet nakuren. Daarnaast bestaan er legio aan studies onder hypogonadale mannen die aantonen dat clomifeen nut heeft. Dit zijn echter geen studies onder kuurders, maar het is hetgeen dat het dichtst in de buurt komt. Ik begrijp de sceptische houding van velen dus heel goed.
 
Laatst bewerkt:
Dit werkt ook de andere kant op: dat mensen amir niet geloven betekent niet dat zij wel gelijk hebben.

we hebben het altijd zo gedaan. En om nu te gaan roepen dat nakuren niet nodig is. Terwijl nog niets uitgesloten is. Zou raar zijn.
Ik denk niet dat clomid een negatief effect heeft op herstel. Dat het misschien niks doet zou kunnen maar zou het zekere voor het zekere gewoon nemen.
 
amir1121 het feit dat jij kan kuren op een lage test dosis zegt genoeg over jouw fysiek. Dat je daarna nog natty massa/kracht pakt is al helemaal om te huilen.

Daarnaast sluit de Haarlem studie niet echt wat uit door variabelen
In mijn EERSTE KUUR ,kon ik zeker kracht pakken op 250mg test.
En na mn kuur ben ik zelfs sterker geworden, klopt.
250mg kun je gewoon kracht op pakken en erop groeien.
Ik heb nooit gezegd dat je er monster op wordt!
Ik heb gezegd dat ik er 10kg op zwaarder geworden ben en netto is er 3 kilo van over gebleven.
EN sterker geworden.
Ik heb er wel een klein buikje eraan overgehouden door al dat vreten ( alleen gezond voedsel).
En ga binnenkort cutten, 50mg winstrol en 250mg test e van de apotheek in de week.
 
In mijn EERSTE KUUR ,kon ik zeker kracht pakken op 250mg test.
En na mn kuur ben ik zelfs sterker geworden, klopt.
250mg kun je gewoon kracht op pakken en erop groeien.
Ik heb nooit gezegd dat je er monster op wordt!
Ik heb gezegd dat ik er 10kg op zwaarder geworden ben en netto is er 3 kilo van over gebleven.
EN sterker geworden.
Ik heb er wel een klein buikje eraan overgehouden door al dat vreten ( alleen gezond voedsel).
En ga binnenkort cutten, 50mg winstrol en 250mg test e van de apotheek in de week.

Dus je bent 3 kilo aangekomen en je hebt een buikje gekregen ? Dus hoeveel vvm winst heb je dan gepakt?
 
10kg gainen op 250mg test en daarvan 3kg en een buikje aan overhouden..... ook nog als 1e inject kuur? Dan doe je echt iets fout maar daar sta ik ook niet echt van te kijken als ik zo naar je berichten kijk
 
Dus je bent 3 kilo aangekomen en je hebt een buikje gekregen ? Dus hoeveel vvm winst heb je dan gepakt?
Ik bench nog altijd 140 en weeg momenteel 105 op 1.85.
Ik heb een KLEIN buikje gekregen, heb niet gezegd dat ik een vetpens eraan overgehouden heb.
Of wil jij zeggen dat jij in een bulk kuur niet in vet% aankomt?
Nee doe je niet, dasr zorgt de 1 gram test er wel voor die je samen met wat weet ik allemaal mixt.
 
Ik bench nog altijd 140 en weeg momenteel 105 op 1.85.
Ik heb een KLEIN buikje gekregen, heb niet gezegd dat ik een vetpens eraan overgehouden heb.
Of wil jij zeggen dat jij in een bulk kuur niet in vet% aankomt?
Nee doe je niet, dasr zorgt de 1 gram test er wel voor die je samen met wat weet ik allemaal mixt.

2 gram test met wat bold en hgh en beetje g voor de scherpe randjes
 
2 gram test met wat bold en hgh en beetje g voor de scherpe randjes
En NOGMAALS...dit was mn EERSTEkuur!
Die heb ik express erg laag genomen , gewoon om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert.
Mn 2e kuur wordt nu winstrol 50mg samen met test e 250mg.
Dit is ook niet echt een massa kuur maar mn doel is ook niet om heel groot te worden.
Want ik weet dat wanneer ik groot word, dat ik dan aan de anabolen blijven moet om groot te blijven.
Ik wil gewoon een sportief gespierd strakke lijf hebben en mn kracht behouden.
Vandaar dus test e 250mg en winstrol50mg in de week.
 
En NOGMAALS...dit was mn EERSTEkuur!
Die heb ik express erg laag genomen , gewoon om te kijken hoe mijn lichaam erop reageert.
Mn 2e kuur wordt nu winstrol 50mg samen met test e 250mg.
Dit is ook niet echt een massa kuur maar mn doel is ook niet om heel groot te worden.
Want ik weet dat wanneer ik groot word, dan ik dan aan de anaboleblijvemoet om groot te blijven.
Ik wil gewoon een sportief gespierd strakke lijf hebben en mn kracht behouden.
Vandaar dus test e 250mg en winstrol50mg in de week.

Dat kan toch gewoon zonder roids?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Mensen die roepen "ja ik wil vooral niet te groot worden" :hahaha: rot gewoon een eind op
Nee wil ik niet.
Ik wil kunnen rennen springen beweeglijk zijn en tegelijkertijd 140kg kunnen benchen.
Dat heb ik liever als dat ik 120kg weeg, groot en lomp ben maar als ik effe een blokje om moet lopen dat mn scheenbenen dan pijn doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven