Fitness Seller

Advies tussen de kuren door

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik overweeg mijn tweede kuur geen HCG te gebruiken of, althans, niet gedurende de kuur mee te laten lopen. Bloedtesten zullen uitwijzen of het verschil uitmaakt. Ik hoop wel dat er tegen die tijd wat meer bekend is. Ben er nog niet helemaal uit.
De HAARLEM-studie zegt niets over hCG gebruik. Vanwaar deze keuze?
 
Ik wilde de volgende keer ook geen HCG mee laten lopen maar BankingForVials heeft me overtuigd dit toch wel te doen :p
 
Wat een gelul. Om 140 kg te benchen heb je geen roids nodig. Als je wilt kunnen hardlopen ook niet. Mijn natty 1RM is 135 kg strikt en de marathon liep ik op 15 km/uur (2 uur 49 min.) en dan ben ik echt geen genetisch wonder. Toen woog ik overigens 85 kg (niet toen ik 135 benchte, wel toen ik hardliep). Nu weeg ik 102 kg en ren ik niet meer. Ik zou uitkijken met hardlopen op 105 kg, want je loopt zo je knieën naar de klote en bovendien ben je veel te zwaar om snel te kunnen hardlopen.

10 kg pakken waarvan 7 kg vet en 3 kg spiermassa lijkt mij trouwens meer de verhouding voor een natty bulk. Hoe kom je trouwens aan test van de apotheek als ik vragen mag? Dat doe je dan wel weer netjes.
7 kilo vet? Wat een kneus, leer lezen koekebakker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven