AndroidHealthClinic

Advies voedingsschema

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor jullie mening en uitleg.zou ik mogen vragen of er iemand eens een voorbeeld van 1 dag voedingschema kan posten?wat eten om welk uur.het is voor alle duidelijkheid niet de bedoeling om dit zomaar over te nemen.en mijn voeding die ik nu eet is wel onderbouwd door een voedingsdeskundige waar ik langs geweest ben en niet zomaar van Google.maar blijkbaar zat ik daar ook fout met het vertrouwen in hem.persoonlijk vind ik het moeilijk om echt op hang te komen en de juiste stappen te nemen ivm.voeding.mij aan het schema houden is geen probleem.hoe zijn jullie ooit gestart ?hadden jullie iemand om jullie op weg te zetten?of Google?.je vind zoveel verschillende dingen.
 
voorbeeld van 1 dag voedingschema

Cut schema momenteel

Brinta, shake
Appel
2 boterhammen met pindakaas, 200g protein pap
200gram kip met ketchup, tomaatjes
avondeten
shake, appel, handje nootjes

optioneel bij veel cardio pak ik een boterham pindakaas, rozijnen of een banaan erbij

Alles vind ik lekker en dat is het belangrijkste.

zat ik daar ook fout met het vertrouwen in hem

Vind ik niet, want de informatie is niet onjuist, het kan gewoon veel fijner toegespitst zijn op 1 persoon (individu). Als je een schema krijgt wat op iedereen toepasbaar is dan zal dat ook dus ook gewoon die standaard dingen zeggen.

hoe zijn jullie ooit gestart ?hadden jullie iemand om jullie op weg te zetten?of Google?.je vind zoveel verschillende dingen.

Door dezelfde fouten te maken die jij maakt, alleen heb ik er nooit voor betaald. Bij mij ging het de goede richting op toen ik de basis van goede voeding begreep en daar voeding bij ging zoeken die ik lekker vond. Veel minder jojo en in principe heb ik geen voedingsschema, want dit kan ik nog jaren zo eten en is dit mijn standaard voeding.

Google is inderdaad 1 grote shitzooi aan 100 verschillende antwoorden als je niet weet wat bullshit is en wat niet. Dit forum daarentegen bulkt van goede info en diegene die bullshit verkondigt word op zijn plek gewezen.

Sinds ik doorheb dat je fouten moet maken om beter te worden, ben ik bijna trots op elke fout (in zowat alles). Ik probeer het tenminste uit, die andere zak hooi blijft lekker in zijn comfort zone passief wezen ;)
 
neem eens kijkje in de logjes van mucci of wovano, zij posten geregeld hun voedinf
 
Back
Naar boven