Fitness Seller

Adviseer me alstjeblieft!

imdavid

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik ben David, ik zal deze post zo kort mogelijk maken ;)

Kennen jullie survival-runs? Eigenlijk hardlopen + klimmen in touwen en door netten etc. Hiervoor heb je dus echt kracht nodig, en het leek me goed een beetje bij te trainen naast de gebruikelijke 2x per week.

Het doel is dus zoveel mogelijk kracht krijgen, natuurlijk zijn mooie spieren ook geen probleem, maar de focus ligt dus echt op inzetbare kracht voor survival ;) Nou heb ik allerlei theorieën gehoord, sommige zeggen dat je elke dag snel 5 minuten kracht doen, de ander zegt dat 3x per week lang voldoende is. Ik doe dus 2x per week survivaltraining, 90 minuten, vaak intens. Wat zou ik hiernaast kunnen doen?

Ik kan thuis pull-ups en dergelijke doen. Ik neem eiwit shakes, elke ochtend 1 en na de training 1. Kan iemand me adviseren wat het slimst zou zijn qua kracht, en spier-gains?

Alvast bedankt!

Ik denk dat je voor deze sport het beste op explosiviteit kan trainen. Dit kan b.v. door weinig rust en mogelijk wat snellere herhalingen.

Ik zou eerst een beetje inlezen over voeding. En daarna als je een squatrack hebt en ergens kan bankdrukken :  http://stronglifts.com/5x5/

Ik zou je aanraden om strongman trainingen te doen. Denk aan tireflips, slee trekken etc.
Verder kan je hiit heel goed combineren met kracht bijvoorbeeld:
- 30 sec sprint
- 10 push-ups
- 20 sec wandelen
- 30 sec sprint
- 10 burpees
- sec wandelen

Je snapt het idee [emoji6]

Succes!

Lijkt me vooral een kwestie van relatieve kracht. Ik zou in de eerste plaats de focus leggen op bodyweight oefeningen en dan met name (weighted) chins en pull ups.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou eerst een beetje inlezen over voeding. En daarna als je een squatrack hebt en ergens kan bankdrukken :  http://stronglifts.com/5x5/

Natuurlijk is voeding van groot belang, bedankt!

Ik zou je aanraden om strongman trainingen te doen. Denk aan tireflips, slee trekken etc.
Verder kan je hiit heel goed combineren met kracht bijvoorbeeld:
- 30 sec sprint
- 10 push-ups
- 20 sec wandelen
- 30 sec sprint
- 10 burpees
- sec wandelen

Je snapt het idee [emoji6]

Succes!

Bedankt voor deze tip, ik ben inderdaad ook erg fan van HIIT maar ik vroeg me af hoevaak ik dit zou doen. 1 keer naast de 2 trainingen, zodat ik 3x per week train, of zelfs vaker?

Lijkt me vooral een kwestie van relatieve kracht. Ik zou in de eerste plaats de focus leggen op bodyweight oefeningen en dan met name (weighted) chins en pull ups.
Precies! Dit is 100% waar het om draait, vooral relatieve kracht. Bedankt! Wat denk jij dat dan het slimste zou zijn, m.b.t. hoeveelheid van de training? (zie vorige vraag ook)

kan iemand mij aub helpen .
ik ben nu 14 dagen op winstrol 10mg aan het trainen .
ze hebben mij aangeraden over te stappen naar winstrol in samenstelling met alpabolen te nemen .
maar ik zou de dosering niet echt weten hoe te beginnen .
momenteel neem ik om 9uur smorgen's en om 15uur namiddag's een winstrol .
maar hoe moet ik mijn schema opstellen als ik dianabol (alpabol10mg) hier mee wil combineren ?

kan iemand mij aub helpen .
ik ben nu 14 dagen op winstrol 10mg aan het trainen .
ze hebben mij aangeraden over te stappen naar winstrol in samenstelling met alpabolen te nemen .
maar ik zou de dosering niet echt weten hoe te beginnen .
momenteel neem ik om 9uur smorgen's en om 15uur namiddag's een winstrol .
maar hoe moet ik mijn schema opstellen als ik dianabol (alpabol10mg) hier mee wil combineren ?

Verzin dan een leuke troll..

Terug
Naar boven