Hallo allemaal,
Ik ben David, ik zal deze post zo kort mogelijk maken
Kennen jullie survival-runs? Eigenlijk hardlopen + klimmen in touwen en door netten etc. Hiervoor heb je dus echt kracht nodig, en het leek me goed een beetje bij te trainen naast de gebruikelijke 2x per week.
Het doel is dus zoveel mogelijk kracht krijgen, natuurlijk zijn mooie spieren ook geen probleem, maar de focus ligt dus echt op inzetbare kracht voor survival
Nou heb ik allerlei theorieën gehoord, sommige zeggen dat je elke dag snel 5 minuten kracht doen, de ander zegt dat 3x per week lang voldoende is. Ik doe dus 2x per week survivaltraining, 90 minuten, vaak intens. Wat zou ik hiernaast kunnen doen?
Ik kan thuis pull-ups en dergelijke doen. Ik neem eiwit shakes, elke ochtend 1 en na de training 1. Kan iemand me adviseren wat het slimst zou zijn qua kracht, en spier-gains?
Alvast bedankt!
Ik ben David, ik zal deze post zo kort mogelijk maken

Kennen jullie survival-runs? Eigenlijk hardlopen + klimmen in touwen en door netten etc. Hiervoor heb je dus echt kracht nodig, en het leek me goed een beetje bij te trainen naast de gebruikelijke 2x per week.
Het doel is dus zoveel mogelijk kracht krijgen, natuurlijk zijn mooie spieren ook geen probleem, maar de focus ligt dus echt op inzetbare kracht voor survival
Nou heb ik allerlei theorieën gehoord, sommige zeggen dat je elke dag snel 5 minuten kracht doen, de ander zegt dat 3x per week lang voldoende is. Ik doe dus 2x per week survivaltraining, 90 minuten, vaak intens. Wat zou ik hiernaast kunnen doen?Ik kan thuis pull-ups en dergelijke doen. Ik neem eiwit shakes, elke ochtend 1 en na de training 1. Kan iemand me adviseren wat het slimst zou zijn qua kracht, en spier-gains?
Alvast bedankt!