XXL Nutrition

AFCA Ajax topic

Die PSV'rs ook elke winterstop, we worden kampioen! Omdat ze steeds met winterstop 1ste staan.. hoe naïef, want elke keer word het toch Ajax die de schaal wint :D

KAMPIOENEN!!! was weer een lange dag, kampioenschap staat al vast iniedergeval, het moet wel heel gek lopen als we geen kampioen meer worden hahaha.

3 keer op rij...!!!

Zal extra lekker slapen [afbeelding niet meer beschikbaar]

AJAX!!

En Frank verdien een bloemetje :p

Hahaha al die Feyenoorders op m'n timeline zitten te huilen dat Ajax vandaag geluk had met de arbitrage. Ik weet niet welke wedstrijd zij hebben gezien, maar vast niet die van 16:30 vanmiddag.

wat een gelul joh, ik denk dat ajax geen slechtere scheids had kunnen treffen als kuipers. Die tukker fluit echt klote.

toch gewonnen, daarmee heeft ajax laten zien het niveau van een kampioen te hebben en terecht boven aan te staan. Het toont wederom ook weer eens aan hoe slecht de andere clubs wel niet zijn, wat een puntenverlies voor feyenoord en vitesse zeg.

Even de samenvatting terugkijken, die heb ik gisteren gemist!

Ik ben een voetballiefhebber, niet per se ajacied. Al support ik Ajax wel in de eredivisie.

Pakte vroeger nog wel is een wedstrijdje mee in de Arena, helaas is dat er al een paar jaar niet meer van gekomen. Misschien binnenkort weer is.

Verdiende overwinning, en zie ze niet veel punten meer verspelen dus ook verdiend kampioen. Speelt veruit beste voetbal van 2013.

Very Happy wat een spanning gister zeg...

Hahaha al die Feyenoorders op m'n timeline zitten te huilen dat Ajax vandaag geluk had met de arbitrage. Ik weet niet welke wedstrijd zij hebben gezien, maar vast niet die van 16:30 vanmiddag.

waarschijnlijk de marathon in het centrum
:P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanavond een makkelijke 5-1 denk ik zomaar.

4-0

Ja Ruud komt naar mij toe , tissues klaar GAAN !

Terug
Naar boven