MuscleMeat

AFCA Ajax topic

Echt waar lekker moeilijk doen met z'n bal , k*t negen of was het 10 ?!

hoppa cilissen erin

ik had graag in de kleedkamer gezeten, volgens mij heeft Frankie ze helemaal afgemaakt :roflol:

Bleef ziek achter vermeer , ja dat geloof ik graag :p

zal wel teveel kip en watermeloen gegeten hebben

Jammer dat Verbeek geen T-shirtje aan heeft, konden we zijn biceps weer zien.

Yesssssssssssssssssssssssss...........

Sigh krijgt toch wel 100% kansen

Cursus hoe geef ik een wedstrijd wegh :rolleyes:
Nou bij deze 3-2.........

Laatst bewerkt:
Slaat nergens op dit rood

Gedeelde smart is halve smart boys.

K*t scheids. Helpt heel de wedstrijd gewoon helemaal naar de klote. Er was helemaal niks aan de hand.

Nee.

WHAHAHAHAAHAHAHHAHAhAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

album_large_1639154.jpg

Eind van de rit staan we toch weer bovenaan.

Shit happends ! Next week komt alles weer goed , AFCA CBS !

Met zo'n overtreding loop je altijd een risico dat de scheidsrechter gaat fluiten en een strafschop geeft. Vind rood wel te zwaar bestraft, gezien Cillessen die bal anders ook wel had gehad. Maar goed, technisch gezien kan hij die kaart ook geven en doet hij dat hier dus ook.

Behoorlijk zonde aangezien het in de 2e helft, vooral na de 1-2, volledig onder controle was. Maar goed, blik op volgende week en dan weer 3 punten pakken, geen probleem.

Dit is niet neerhalen of wat dan ook een beetje contact boeh boeh. Scheids was slecht bezig, Eriksen werd even geraakt niks en Ajax geel in eerste helft. En eerlijk ergens later werd ook licht vastgehouden (door Blind dacht ik) maar toen floot'ie niet voor AZ ? Slechte dag die man.

Vermeer ik zeg het al jaren, goede keeper maar als je echt 100% wilt naar de top met Ajax is hij soms niet geconcentreerd genoeg (of waar die vreemde manoeuvres soms ook vandaan komen).

Volgende week nieuwe kans ! Alleen winst !

Terug
Naar boven