Fitness Seller

AFCA Ajax topic

Wat maakt het uit, het was OOK buitenspel.

65 minuten de betere ploeg

lol

Slechte 2e helft.. Bijna niet om aan te zien. Gelukkig de 3 punten binnen, en volgende week nou dan mag het echt wel beter anders ga je niet winnen in heereveen.

Drama van een wedstrijd, de sfeer was helaas ook niet meer " klassieker " waardig maar ja... De 3 punten zijn binnen.

Wij speelde zeker niet goed, maar die kakkies daar zit nu werkelijk helemaal geen voetbal in...vandaar ook die 0 uit 3 ! Weer helemaal niets in rotterdom. En laat t nu voor altijd duidelijk zijn: ze kunnen nooit winnen van de joden ! AFCA CBS !

Cant wait ajax-psv;p

0-5 als ajax zo blijft spelen ;p en dan eriksen en alderwereld nog weg:p

Ligeon inderdaad goede eerste helft, leuke speler. Hoesen vind ik af en toe maar tegenvallen, ook al krijgt hij niet veel minuten.

Wat een k*tveld ligt er in de arena.

Gefeliciteerd joden, jullie hebben weer eens onverdiend gewonnen.

Daarom heeft Ajax ook de prijs voor beste grasmat van de eredivisie? Is normaal geen k*tveld maar toevallig vandaag wel, en dat was voor de wedstrijd ook al aangegeven dus niet zeiken. En onverdiend gewonnen ben ik het ook niet mee eens.

Feyenoord was 65 minuten lang de betere ploeg, maar wist niet echt veel te creëren. Ajax was 25 minuten voor rust wel een paar klasse's beter, wat een verschil zeg.

Onterechte pingel, maar had ook 3/4-1 voor rust kunnen zijn.
Dan heb jij een andere wedstrijd gezien dan ik, want Feyenoord is sowieso niet 65 minuten lang de betere ploeg geweest? Begin van de eerste en tweede helft inderdaad, maar dan kom ik nog niet op 65 minuten.

Cant wait ajax-psv;p

0-5 als ajax zo blijft spelen ;p en dan eriksen en alderweireld nog weg:p
;)
En nee het zal geen 0-5 worden, ook al zou Eriksen en Toby gaan. Zoals je vandaag zag was Ligeon een goede vervanger, en zou van Rhijn naar centraal kunnen, of Blind centraal en Boilesen links.

Veltman en Vd Hoorn zijn vervangers voor Toby. En Ligeon heeft een redelijke voorzet maar is voor de rest wel een blind paard imo.

[Link niet meer beschikbaar]

AJAX !!!!!!!!!!!

:D Tot na de wedstrijd.........

potverdomme ray ik wist helemaal niet dat ze vandaag speelde

goed dat je het zegt

---------- Post toegevoegd 23 August 2013 om 20:00 ----------

lol die kousen

hoogtepuntjes:

19:17
21:39
26:00
1:21:23