AndroidHealthClinic

Afvallen, maar lukt niet.. Help

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt bijna geen spier. Door aan te komen in spier verdwijnt je skinnyfat ook ;) Denk ook goed na over misschien spullen kopen ;) !!

Maar inderdaad richt je daarop.

Oh zo, ik snap het zeker. Dus eigenlijk als ik vaak ga opdrukken, hardlopen, sporten dan word mijn fat zeg maar spieren en dan krijg ik ook een mooie slanke figuur ?

Oh zo, ik snap het zeker. Dus eigenlijk als ik vaak ga opdrukken, hardlopen, sporten dan word mijn fat zeg maar spieren en dan krijg ik ook een mooie slanke figuur ?

Nou nee.. ! Op aan te komen in spier moet je meer eten dan je verbruikt op een dag. Dus eigenlijk moet je een beetje dikker worden om spier te krijgen. Maar omdat je meer spier krijgt, ga je ze dus ook zien, en verbruik je weer meer. En dan krijg je inderdaad een mooi slank figuur. Ga de stickies maar eens lezen.

Maar ga je hardlopen, dan verlies je weer eten zegmaar, en maak je geen spier. Dus je kan wel hardlopen, maar dan moet je een maaltijd extra eten. Lees alle stickies over clean bulken maar even goed ;)

Ik zal ze doorlezen.

Maar ik wil niet dikker worden hoor, want dat kost weer meer moeite om af te vallen. Ik denk dat het beste voor mijn is veel sporten en veel gezond eten. Ik zal een keertje naar een diëtiste bellen en wat informatie gaan vragen. Die zeggen dat je juist minder moet eten en meer moet sporten om Skinny Fat kwijt te raken. ;)

Ik zal ze doorlezen.

Maar ik wil niet dikker worden hoor, want dat kost weer meer moeite om af te vallen. Ik denk dat het beste voor mijn is veel sporten en veel gezond eten. Ik zal een keertje naar een diëtiste bellen en wat informatie gaan vragen. Die zeggen dat je juist minder moet eten en meer moet sporten om Skinny Fat kwijt te raken. ;)

Zelf weten! Van dikker worden krijg je meer spier, wat afvallen makkelijker maakt ;)

Zelf weten! Van dikker worden krijg je meer spier, wat afvallen makkelijker maakt ;)

Oke, maar ik vind het wel een beetje raar, als ik meer aankom, dan word ik dikker en krijg ik een dikkere achterwerk wat ik zeker al niet wil en krijg ik een dikkere buik, waardoor ik weer geen spijkerbroeken kan dragen en geen conditie meer krijg, en hoe krijg ik dan meer spier? Gewoon alleen gezond eten? En niet sporten. Maar na de zomervakantie moet ik zoiezo wel sporten, want ik sport zelf gewoon. ;)

Oke, maar ik vind het wel een beetje raar, als ik meer aankom, dan word ik dikker en krijg ik een dikkere achterwerk wat ik zeker al niet wil en krijg ik een dikkere buik, waardoor ik weer geen spijkerbroeken kan dragen en geen conditie meer krijg, en hoe krijg ik dan meer spier? Gewoon alleen gezond eten? En niet sporten. Maar na de zomervakantie moet ik zoiezo wel sporten, want ik sport zelf gewoon. ;)
Van gezond eten alleen krijg je natuurlijk geen spier. Dat zou namelijk betekenen dat bodybuilders niet sporten. En dat doen we wel lijkt mij ;)!

Het is een combo van 'goed eten+goed trainen+goed rusten'

Van gezond eten alleen krijg je natuurlijk geen spier. Dat zou namelijk betekenen dat bodybuilders niet sporten. En dat doen we wel lijkt mij ;)!

Het is een combo van 'goed eten+goed trainen+goed rusten'

Oke, de combo lijkt me duidelijk, dus 'goed eten+goed trainen+goed rusten', wat bedoel je met 'goed trainen', ik mag zoiezo NIET op een sportschool, thuisoefeningen kunnen nog wel, zoals Opdrukken, buikspieren etc. Ik heb ook een crosstrainer. En goed rusten, hoelaat moet ik dan ongeveer slapen, want op schooldagen sta ik elke dag rond halg 7/7 uur op, en ik ben (bijna) 15 jaar, ik slaap ongeveer om 11 uur/half 12. :)

Oke, de combo lijkt me duidelijk, dus 'goed eten+goed trainen+goed rusten', wat bedoel je met 'goed trainen', ik mag zoiezo NIET op een sportschool, thuisoefeningen kunnen nog wel, zoals Opdrukken, buikspieren etc. Ik heb ook een crosstrainer. En goed rusten, hoelaat moet ik dan ongeveer slapen, want op schooldagen sta ik elke dag rond halg 7/7 uur op, en ik ben (bijna) 15 jaar, ik slaap ongeveer om 11 uur/half 12. :)

Met goed rusten bedoel ik dat je dus niet elke dag gaat trainen. 1 dag trainen is 1 dag rust. En je krijgt genoeg slaap.

Aan dat trainen moet je nog werken, want je zal niet heel veel spier mee aankomen. kijk eens op fitness-seller of op helisports.

Met goed rusten bedoel ik dat je dus niet elke dag gaat trainen. 1 dag trainen is 1 dag rust. En je krijgt genoeg slaap.

Aan dat trainen moet je nog werken, want je zal niet heel veel spier mee aankomen. kijk eens op fitness-seller of op helisports.

Mijn ouders houden er niet van als ik heel veel gewichten/sport in me huis heb, me ouders denken als ik veel aan gewichten doe dat ik niet goed groei. Ik zal zoiezo 1 dag sporten, 1 dag rust hebben. Daar kan ik me zeker aan houden, maar waarom kan ik niet veel spier aankomen dan, dus dan kom ik zeg maar voor niks aan met veel eten ?

En opdrukken heeft dat ook veel zin om spier te krijgen? Met spier aankomen bedoeld u daarmee: Sterker worden, meer spieren krijgen?

Laatst bewerkt:
Mijn ouders houden er niet van als ik heel veel gewichten/sport in me huis heb, me ouders denken als ik veel aan gewichten doe dat ik niet goed groei. Ik zal zoiezo 1 dag sporten, 1 dag rust hebben. Daar kan ik me zeker aan houden, maar waarom kan ik niet veel spier aankomen dan, dus dan kom ik zeg maar voor niks aan met veel eten ?

En opdrukken heeft dat ook veel zin om spier te krijgen? Met spier aankomen bedoeld u daarmee: Sterker worden, meer spieren krijgen?

Als je nou eerst eens alle stickies gaat lezen, snap je misschien beter wat wordt bedoeld. JE mist een stukje achtergrond info heb ik wel door. Lees eerst alle stickies maar door.

Als je nou eerst eens alle stickies gaat lezen, snap je misschien beter wat wordt bedoeld. JE mist een stukje achtergrond info heb ik wel door. Lees eerst alle stickies maar door.

Oke, de stickies van dit forum 'Vetverlies en Conditietraining'

Ik ging net even de stickies van dit forum lezen 'vetverlies en conditietraining' en ik kan er helaas niks over vinden over Spier en skinny fat.
Staat het op de andere forums wel?

Laatst bewerkt:
Oke, de stickies van dit forum 'Vetverlies en Conditietraining'

Ik ging net even de stickies van dit forum lezen 'vetverlies en conditietraining' en ik kan er helaas niks over vinden over Spier en skinny fat.
Staat het op de andere forums wel?

lees ALLE stickies door op dit forum....
Alle antwoorden op jouw vragen staan daar namelijk in. En als je het na goed lezen dan nog niet weet, stel dan maar je vragen.

Lache topic :thumbs: !

OT : Lees maar even alle stickies, zoals hierboven al gezegd werd.

Ik zal ze doorlezen.

Hoe meer vet je hebt, hoe sneller het eraf gaat. Ik kan in een maand van 25% naar 15% gaan en spiermassa aankomen, maar van 15% naar 7% ben ik maanden mee bezig. En met meer spiermassa gaat het afvallen sneller, je bent veel langer bezig als je nu gaat afvallen.

Er is ook geen magische weg rechtstreeks naar een gespierd figuur. Als je nu gaat afvallen ga je er als een ongezonde ecto uitzien, als je er 15-20 kg opplakt zie je er gewoon groot uit. Als je een borst van 80cm hebt ziet een middel van 65cm er echt niet beter uit dan wanneer je een borst van 100cm hebt en een middel van 80cm, dat je geen sixpack hebt zie je 90% van het jaar dat je gewoon kleren draagt toch niet, wat ze wel zien is dat je een gespierd figuur hebt ipv dat je een magere geek bent.

En zonder genoeg eten kan je geen spiermassa opbouwen. De reden dat je skinny bent is omdat je zo weinig eet. Dus denk niet dat je met een beetje pushups spiermassa kan opbouwen want zo werkt het niet al zou je 3x p/w squatten.

Gewoon iedere week dezelfde dag als je net wakker wordt wegen, en als je niet minstens een halve kilo aangekomen bent in vergelijking met de vorige week dan moet je meer eten. Doe dat tot je 60 kg bent en dan kan je verder kijken.

Als je pushups en pull ups wil gaan doen ipv een goed trainschema (met een goed trainschema zal je minder vet aankomen, en meer spiermassa opbouwen...maar goed) dan moet je zorgen dat je genoeg gewicht gebruikt dat je tussen de 5-10 kan. Doe dan 5-10x pushups, een paar minuten rust, 5-10x pushups, etc tot je er 30 gedaan hebt. Doe met pull ups hetzelfde.

Hoe meer vet je hebt, hoe sneller het eraf gaat. Ik kan in een maand van 25% naar 15% gaan en spiermassa aankomen, maar van 15% naar 7% ben ik maanden mee bezig. En met meer spiermassa gaat het afvallen sneller, je bent veel langer bezig als je nu gaat afvallen.

Er is ook geen magische weg rechtstreeks naar een gespierd figuur. Als je nu gaat afvallen ga je er als een ongezonde ecto uitzien, als je er 15-20 kg opplakt zie je er gewoon groot uit. Als je een borst van 80cm hebt ziet een middel van 65cm er echt niet beter uit dan wanneer je een borst van 100cm hebt en een middel van 80cm, dat je geen sixpack hebt zie je 90% van het jaar dat je gewoon kleren draagt toch niet, wat ze wel zien is dat je een gespierd figuur hebt ipv dat je een magere geek bent.

En zonder genoeg eten kan je geen spiermassa opbouwen. De reden dat je skinny bent is omdat je zo weinig eet. Dus denk niet dat je met een beetje pushups spiermassa kan opbouwen want zo werkt het niet al zou je 3x p/w squatten.

Gewoon iedere week dezelfde dag als je net wakker wordt wegen, en als je niet minstens een halve kilo aangekomen bent in vergelijking met de vorige week dan moet je meer eten. Doe dat tot je 60 kg bent en dan kan je verder kijken.

Als je pushups en pull ups wil gaan doen ipv een goed trainschema (met een goed trainschema zal je minder vet aankomen, en meer spiermassa opbouwen...maar goed) dan moet je zorgen dat je genoeg gewicht gebruikt dat je tussen de 5-10 kan. Doe dan 5-10x pushups, een paar minuten rust, 5-10x pushups, etc tot je er 30 gedaan hebt. Doe met pull ups hetzelfde.

Dus dat dikgedrukte moet ik zeg maar elke dag doen en gewoon goed/gezond eten :) ?
Maar met aankomen, moet ik dan veel snoep en chips eten of gewoon veel groente, fruit en veel sporten.. ?

Dus dat dikgedrukte moet ik zeg maar elke dag doen en gewoon goed/gezond eten :) ?
Maar met aankomen, moet ik dan veel snoep en chips eten of gewoon veel groente, fruit en veel sporten.. ?

Gast werkelijk waar, je hebt begrijpend lezen gehad op school neem ik aan?
Deze hele pagina wordt gezegd dat je er 3 belangrijke voorwaarden zijn om te groeien!
Trainen, eten, rust!
Je moet dus niet elke dag push-ups doen, maar om de dag bijvoorbeeld.

Chips/snoep en frisdrank moet je JUIST NIET eten!

Dus voor de 5e keer, eerst stickies lezen (in oefeningen/voeding sectie) en dan weer vragen!

Veel eiwit eten, als je dat soort eten niet in huis hebt dan zal je dat naar binnen moeten halen want op aardappelen kan je met skinnyfat genen niet bulken. Kipfilet, vis (blik, diepvries), kwark. Melk drinken voor extra kcals en khs.

Wel lezen, he vrind.

Gast werkelijk waar, je hebt begrijpend lezen gehad op school neem ik aan?
Deze hele pagina wordt gezegd dat je er 3 belangrijke voorwaarden zijn om te groeien!
Trainen, eten, rust!
Je moet dus niet elke dag push-ups doen, maar om de dag bijvoorbeeld.

Chips/snoep en frisdrank moet je JUIST NIET eten!

Dus voor de 5e keer, eerst stickies lezen (in oefeningen/voeding sectie) en dan weer vragen!

Oke, ik zal de stickies daar even lezen. ;)

Hallo,

Ik heb veel stickies gelezen, ook bij andere topics zoals voor beginners en over Cutten en Bulken, maar ik vind dat niet echt voor mij op me 15e leeftijd. Wat ik nou precies wil is 'afvallen' zodat ik een mooie slanke figuur kan krijgen, en zodra ik afgevallen ben ga ik veel sporten zoals opdrukken, buikspieren zodat ik een mooie sixpack kan krijgen, wat ik hier in dit topic lees is 'Goed eten/sporten/rusten' daar kan ik me zeker aanhouden, maar sommige vertellen me ook dat ik meer moet gaan eten en wat dikker moet worden, ik wil natuurlijk 'niet' dikker worden, maar ik weet wel wat jullie daarmee bedoelen, dan val je makkelijk af volgens de meeste hier. Maar als ik aankom dan krijg ik een dikkere achterwerk, dikkere buik, en dat wil ik JUIST kwijt raken. Ik heb veel stickies gelezen en ik zal me zeker aan die stickies houden wat erin staat. Maar wat ik ook niet echt snap is dat het hier heel anders is dan bij een diëtiste, bij een diëtiste vertellen ze je dat je minder moet eten en gewoon veel sporten en gezond eten, maar hier bij BB forum moet je juist veel eten en een beetje aankomen. Maar ik wil het graag van jullie leren, jullie weten er veel van :). Maar kan ik niet gewoon vaak gaan sporten, hardlopen, crosstrainer, opdrukken, buikspieren en gewoon gezond eten, heeft dat zin?

Ik zal even ook mijn eetschema bij zetten, kijken of jullie het goed vinden of kunnen er veranderingen komen?
Dit is gewoon op normale school/werkdagen (ma,di,wo,do,vr)

Rond 7 uur: Ontbijt, glas warme melk met chocoladepoeder

Rond half 11 (pauze): Pakje drinken + pakje koekjes (soms neem ik een broodje mee)

Rond 1 uur (pauze): Zelfde als de eerste pauze, soms eet ik zelfs helemaal niks in de pauze(s).

Rond half 4 (als ik thuis kom): Pak ik maar wat te eten, soms een broodje met wat drinken of een ommeletje met olijfolie

Rond 6 uur: Wat er op tafel komt (warme maaltijd)

Rond de 8/9 uur: Iets extra's, kopje thee, met een tosti.

Rond 11 uur: Naar bed toe..

Is dit een goede voedingsschema of moet die veranderd worden met meer voeding erin?

Laatst bewerkt:
Diëtisten zijn bedoeld voor dikke huisvrouwen die niet snappen dat je dik wordt als je je volpropt met ijs en hamburgers. Ze zijn bedoeld voor ziekelijk dikke kerels die blij zijn met 20% BF. Ze zijn niet bedoeld voor magere kereltjes die 15% bf hebben en abz willen hebben zodat ze er goed uitzien op het strand.

Ze hebben hier ook totaal geen verstand van. Als jij naar een diëtiste gaat dan zie je er over 5 maanden hetzelfde uit omdat geen enkele diëtiste een jongen van 14 van 47 kg op een 500 kcal diëet gaat zetten, en met zo weinig spiermassa is dat het enige wat werkt.

Gewoon gaan eten man, who gives a **** of je nu ff dik wordt. Als jij veel eiwitrijk eten eet, goed traint en zorgt dat je elke week 0,5 kg aankomt dan ben je aan het einde van het jaar in het slechtste geval een dikkertje van 60 kg. En zelfs dan kan je afvallen en dan zie jij de volgende zomer er heel goed uit. In het beste geval behoud je je huidige vetmassa en plak je er zo 10 kg puur spier op.

Wat je ook kan doen is hier over doorzeuren en het hele internet afzoeken naar een magisch middeltje, of je tijd verpesten met een "beetje gezond" eten en "wat sporten". In dat geval ben je de volgende zomer nog steeds het magere ventje dat je nu bent, misschien iets magerder en iets langer.

Schrijf je in bij de sportschool, koop een 180cm stang met 100 kg ijzer, doe iig iets want anders heb je er over een jaar spijt van.

Edit: Ok ik maak het heel simpel voor je.

Koop iedere dag het volgende:

4 liter halfvolle melk (2 euro bij de aldi, 4 euro bij de appie)

En zorg dat het op is. Eet gewoon wat de pot schaft, en dan kijken of je aankomt. Zoniet, eet dan ook nog 1 bakje kwark erbij per dag (65 cent bij de aldi, 85 ofzo bij de appie).

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven