Hallo,
Ik heb veel stickies gelezen, ook bij andere topics zoals voor beginners en over Cutten en Bulken, maar ik vind dat niet echt voor mij op me 15e leeftijd. Wat ik nou precies wil is 'afvallen' zodat ik een mooie slanke figuur kan krijgen, en zodra ik afgevallen ben ga ik veel sporten zoals opdrukken, buikspieren zodat ik een mooie sixpack kan krijgen, wat ik hier in dit topic lees is 'Goed eten/sporten/rusten' daar kan ik me zeker aanhouden, maar sommige vertellen me ook dat ik meer moet gaan eten en wat dikker moet worden, ik wil natuurlijk 'niet' dikker worden, maar ik weet wel wat jullie daarmee bedoelen, dan val je makkelijk af volgens de meeste hier. Maar als ik aankom dan krijg ik een dikkere achterwerk, dikkere buik, en dat wil ik JUIST kwijt raken. Ik heb veel stickies gelezen en ik zal me zeker aan die stickies houden wat erin staat. Maar wat ik ook niet echt snap is dat het hier heel anders is dan bij een diëtiste, bij een diëtiste vertellen ze je dat je minder moet eten en gewoon veel sporten en gezond eten, maar hier bij BB forum moet je juist veel eten en een beetje aankomen. Maar ik wil het graag van jullie leren, jullie weten er veel van

. Maar kan ik niet gewoon vaak gaan sporten, hardlopen, crosstrainer, opdrukken, buikspieren en gewoon gezond eten, heeft dat zin?
Ik zal even ook mijn eetschema bij zetten, kijken of jullie het goed vinden of kunnen er veranderingen komen?
Dit is gewoon op normale school/werkdagen (ma,di,wo,do,vr)
Rond 7 uur: Ontbijt, glas warme melk met chocoladepoeder
Rond half 11 (pauze): Pakje drinken + pakje koekjes (soms neem ik een broodje mee)
Rond 1 uur (pauze): Zelfde als de eerste pauze, soms eet ik zelfs helemaal niks in de pauze(s).
Rond half 4 (als ik thuis kom): Pak ik maar wat te eten, soms een broodje met wat drinken of een ommeletje met olijfolie
Rond 6 uur: Wat er op tafel komt (warme maaltijd)
Rond de 8/9 uur: Iets extra's, kopje thee, met een tosti.
Rond 11 uur: Naar bed toe..
Is dit een goede voedingsschema of moet die veranderd worden met meer voeding erin?