Vechtsportt
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m54
- Massa
- 46kg
Diëtisten zijn bedoeld voor dikke huisvrouwen die niet snappen dat je dik wordt als je je volpropt met ijs en hamburgers. Ze zijn bedoeld voor ziekelijk dikke kerels die blij zijn met 20% BF. Ze zijn niet bedoeld voor magere kereltjes die 15% bf hebben en abz willen hebben zodat ze er goed uitzien op het strand.
Ze hebben hier ook totaal geen verstand van. Als jij naar een diëtiste gaat dan zie je er over 5 maanden hetzelfde uit omdat geen enkele diëtiste een jongen van 14 van 47 kg op een 500 kcal diëet gaat zetten, en met zo weinig spiermassa is dat het enige wat werkt.
Gewoon gaan eten man, who gives a **** of je nu ff dik wordt. Als jij veel eiwitrijk eten eet, goed traint en zorgt dat je elke week 0,5 kg aankomt dan ben je aan het einde van het jaar in het slechtste geval een dikkertje van 60 kg. En zelfs dan kan je afvallen en dan zie jij de volgende zomer er heel goed uit. In het beste geval behoud je je huidige vetmassa en plak je er zo 10 kg puur spier op.
Wat je ook kan doen is hier over doorzeuren en het hele internet afzoeken naar een magisch middeltje, of je tijd verpesten met een "beetje gezond" eten en "wat sporten". In dat geval ben je de volgende zomer nog steeds het magere ventje dat je nu bent, misschien iets magerder en iets langer.
Schrijf je in bij de sportschool, koop een 180cm stang met 100 kg ijzer, doe iig iets want anders heb je er over een jaar spijt van.
Edit: Ok ik maak het heel simpel voor je.
Koop iedere dag het volgende:
4 liter halfvolle melk (2 euro bij de aldi, 4 euro bij de appie)
En zorg dat het op is. Eet gewoon wat de pot schaft, en dan kijken of je aankomt. Zoniet, eet dan ook nog 1 bakje kwark erbij per dag (65 cent bij de aldi, 85 ofzo bij de appie).
Moet ik weer grotere maten kopen, zie ik d'r nog lelijker uit dan?
Maar weetje me ouders vinden me een beetje te dik, ik mag juist NIET aankomen. Dat is ook een probleem.

, hier heb ik ook wat aan :duim:.

.