XXL Nutrition

Afvallen, maar lukt niet.. Help

• Topic Starter Topic Starter
Diëtisten zijn bedoeld voor dikke huisvrouwen die niet snappen dat je dik wordt als je je volpropt met ijs en hamburgers. Ze zijn bedoeld voor ziekelijk dikke kerels die blij zijn met 20% BF. Ze zijn niet bedoeld voor magere kereltjes die 15% bf hebben en abz willen hebben zodat ze er goed uitzien op het strand.

Ze hebben hier ook totaal geen verstand van. Als jij naar een diëtiste gaat dan zie je er over 5 maanden hetzelfde uit omdat geen enkele diëtiste een jongen van 14 van 47 kg op een 500 kcal diëet gaat zetten, en met zo weinig spiermassa is dat het enige wat werkt.

Gewoon gaan eten man, who gives a **** of je nu ff dik wordt. Als jij veel eiwitrijk eten eet, goed traint en zorgt dat je elke week 0,5 kg aankomt dan ben je aan het einde van het jaar in het slechtste geval een dikkertje van 60 kg. En zelfs dan kan je afvallen en dan zie jij de volgende zomer er heel goed uit. In het beste geval behoud je je huidige vetmassa en plak je er zo 10 kg puur spier op.

Wat je ook kan doen is hier over doorzeuren en het hele internet afzoeken naar een magisch middeltje, of je tijd verpesten met een "beetje gezond" eten en "wat sporten". In dat geval ben je de volgende zomer nog steeds het magere ventje dat je nu bent, misschien iets magerder en iets langer.

Schrijf je in bij de sportschool, koop een 180cm stang met 100 kg ijzer, doe iig iets want anders heb je er over een jaar spijt van.

Edit: Ok ik maak het heel simpel voor je.

Koop iedere dag het volgende:

4 liter halfvolle melk (2 euro bij de aldi, 4 euro bij de appie)

En zorg dat het op is. Eet gewoon wat de pot schaft, en dan kijken of je aankomt. Zoniet, eet dan ook nog 1 bakje kwark erbij per dag (65 cent bij de aldi, 85 ofzo bij de appie).

Moet ik weer grotere maten kopen, zie ik d'r nog lelijker uit dan? :eek: Maar weetje me ouders vinden me een beetje te dik, ik mag juist NIET aankomen. Dat is ook een probleem.

Ik ben 15 jaar,maar ik kan niet afvallen,kan iemand me wat tips geven waar ik veel aan heb?

hopelijk kan iemand me helpen.Ik heb heel veel opgezocht op google en boekjes maar helaas kon ik niks vinden.Alleen deze site! Hopelijk is er iemand die me kan helpen

Groetjes
Stats: 1m52 46kg

Afvallen? ga lekker wat aan krachttraining doen en bouw wat massa op.

Afvallen? ga lekker wat aan krachttraining doen en bouw wat massa op.

Bedankt voor je informatie :yes:, hier heb ik ook wat aan :duim:.

Ik blijf gewoon op dit gewicht, en ik ga gewoon vaak opdrukken, buikspieren, gewoon krachtoefeningen in huis. Ik ga nog meer oefeningen zoeken in de andere sectie van BB, oefeningen forum. :D

Ik ga binnenkort zoiezo nog groeien en dan krijg ik vanzelf een mooie figuur, en als ik nog vaak krachttraining doe in huis, dingen optillen, opdrukken etc. Dan krijg ik hopelijk nog wat spieren. ;)

Bedankt voor je informatie :yes:, hier heb ik ook wat aan :duim:.

Ik blijf gewoon op dit gewicht, en ik ga gewoon vaak opdrukken, buikspieren, gewoon krachtoefeningen in huis. Ik ga nog meer oefeningen zoeken in de andere sectie van BB, oefeningen forum. :D

Ik ga binnenkort zoiezo nog groeien en dan krijg ik vanzelf een mooie figuur, en als ik nog vaak krachttraining doe in huis, dingen optillen, opdrukken etc. Dan krijg ik hopelijk nog wat spieren. ;)

Ik wil je niet in de illusie houden dat je zomaar vanzelf iets zal worden. Hiervoor moet hard werk verzet worden en veel inspanningen geleverd worden; en dit wel op de juiste manier. Dus vaak genoeg trainen, maar niet teveel; consequent veel eten, maar je ook niet dik vreten; genoeg rusten maar ook geen 10 uur in je bed rollen.

Ik wil je niet in de illusie houden dat je zomaar vanzelf iets zal worden. Hiervoor moet hard werk verzet worden en veel inspanningen geleverd worden; en dit wel op de juiste manier. Dus vaak genoeg trainen, maar niet teveel; consequent veel eten, maar je ook niet dik vreten; genoeg rusten maar ook geen 10 uur in je bed rollen.

Bedankt voor je goede tip :cool:.

Ik zal me zeker niet vol vreten, want ik wil graag niet dikker worden. Aankomen is geen probleem, maar ik wil gewoon niet dikker worden. Maar met trainen, wat bedoel je daarmee, wat voor sport? Ik doe aan voetbal, en crosstrainer in huis, soms opdrukken, buikspieren etc. :)

Bedankt voor je goede tip :cool:.

Ik zal me zeker niet vol vreten, want ik wil graag niet dikker worden. Aankomen is geen probleem, maar ik wil gewoon niet dikker worden. Maar met trainen, wat bedoel je daarmee, wat voor sport? Ik doe aan voetbal, en crosstrainer in huis, soms opdrukken, buikspieren etc. :)

Even nergens om; als je op een bb forum bent, wat zouden wij dan allemaal met trainen bedoelen.
En nog 1 keer. om in spier aan te komen, moet je dikker worden. Hoeft niet veel te zijn, maar je wordt iets dikker. sommige mensen verliezen zelfs vet. Voetbal is niet een training. Voetbal is goed voor je conditie. Meer niet.

Even nergens om; als je op een bb forum bent, wat zouden wij dan allemaal met trainen bedoelen.
En nog 1 keer. om in spier aan te komen, moet je dikker worden. Hoeft niet veel te zijn, maar je wordt iets dikker. sommige mensen verliezen zelfs vet. Voetbal is niet een training. Voetbal is goed voor je conditie. Meer niet.

Maar heel vaak krachttraining doen, opdrukken/buikspieren, daarmee kun je toch ook spier kweken? Mensen die sixpack hebben, hebben die spier? Want ik ga binnenkort vaak opdrukken/buikspieren etc, daarmee kan je toch ook spier krijgen, niet? ;)

Ja, met sit-ups krijg je echt monster armen :rolleyes:
Je bent hier op een bb forum, waar (bijna:D) iedereen gewoon hard traint en veel eet!

Met aankomen bedoelt iedereen dat je zwaarder moet worden.
Dus van 46 kilo naar 60 kilo.
En als je erbij fatsoenlijk bij gaat trainen krijg je spieren, wordt je groter en vallen je kleine vetjes op je buik ook minder op!

En je eten lijkt nog steeds 3x nergens op!
Je eet echt helemaal niks op een dag, waarschijnlijk haal je de 1000kcal nog niet eens!
Dus nog niet genoeg gelezen blijkbaar.

Kop op, je kunt het!

Moet ik weer grotere maten kopen, zie ik d'r nog lelijker uit dan? :eek: Maar weetje me ouders vinden me een beetje te dik, ik mag juist NIET aankomen. Dat is ook een probleem.

Je ouders zijn dus gestoord. Je hebt een BMI van 21, je hebt verdomme ondergewicht. In het begin heb ik ook rondgelopen met een dikke pens en een gewicht van 90+kg (dat is voor mij een BMI van boven de 35), dat moet nou eenmaal.

En grotere kleren zal je toch nodig hebben, je zal nog wel in een paar jaar minimaal 20cm groeien en dat is dan alleen al in de lengte.

Ik wil dunner worden inplaats van dikker.

goede dag ik ben een man van 17 jaar weeg 121 kilo en ban 1m 85 groot maar heb geen idee hoe ik moet afvalle en spieren kweek tegelijk vooral afvallen is belangrijk danku wel alvast

goede dag ik ben een man van 17 jaar weeg 121 kilo en ban 1m 85 groot maar heb geen idee hoe ik moet afvalle en spieren kweek tegelijk vooral afvallen is belangrijk danku wel alvast

- stickies lezen(vooral bij cutten)
- voedingsschemamaken
- trainschema maken(kracht training en ook cardio)
- niet opgeven

Vet verliezen en massa maken, bestaat bijnaniet. Dus dat kan je uit je hoofd zetten. Veel sporten, en vooral veel cardio. Kies eventueel voor of rippetoe of fullbody. (kan je je ook op inlezen hier.)

En dus vooral niet opgeven.

Dude, als je er nu nog niets van snapt, zit je echt met een probleem. Ga dan naar www.ikwilanorexia.nl ofiets dergelijks, maar niet hier naar toe. Je wilt meer spier, of je wilt dat niet! Wil je dat, dan MOET je dikker worden

Oke, ik moet dus wat dikker worden en dan pas krachttrainingen enzo, en veel eten, dat kan ik eigenlijk niet, want als ik me vol prop dan kots ik het er allemaal weer uit, dusja daar kom ik ook niet ver mee. En ik wil zeker géén anorexia.

Ik zal het nog 1x duidelijk maken, wat 'ik' wil ..

Ik wil niet dikker worden, ik hoef geen brede man worden op mijn leeftijd. Dat komt later wel allemaal. Ik wil maar 1 ding en dat is: 'Een beetje vet weg halen'
Ik wil gewoon dat ik geen vetrollen meer heb en geen grote achterwerk, ik wil me grote achterwerk weg hebben, gewoon me vet weghalen is wat ik wil. Ik hoef niet dikker te worden en dan breed te worden, nee, dat wil ik niet. Ik wil alleen wat vet weg hebben.

Met vriendelijke Groeten!

Ik zal het nog 1x duidelijk maken, wat 'ik' wil ..

Ik wil niet dikker worden, ik hoef geen brede man worden op mijn leeftijd. Dat komt later wel allemaal. Ik wil maar 1 ding en dat is: 'Een beetje vet weg halen'
Ik wil gewoon dat ik geen vetrollen meer heb en geen grote achterwerk, ik wil me grote achterwerk weg hebben, gewoon me vet weghalen is wat ik wil. Ik hoef niet dikker te worden en dan breed te worden, nee, dat wil ik niet. Ik wil alleen wat vet weg hebben.

Met vriendelijke Groeten!

Dan mak ik nog een keer duidelijk wat dit is;

forum.DUTCHBODYBUILDING.com

Het dikgedrukte; dutchbodybuilding
Staat daar ook bodybuilding in bij jou?
Ja, bij mij ook! Dus wat leer je hier op het forum? alles over bodybuilding.

Heb je hier niets te zoeken, wat doe je hier dan uberhaupt? Afvallen? Wat moet je hier nou af te vallen. Om af te vallen moet je minder eten en meer sporten. Had je zelf ook kunnen bedenken lijktmij.

Nou voor jou dan: forum.dutchfitness.com
Veel succes. stel daar je vragen maar,
De groeten!

Dan mak ik nog een keer duidelijk wat dit is;

forum.DUTCHBODYBUILDING.com

Het dikgedrukte; dutchbodybuilding
Staat daar ook bodybuilding in bij jou?
Ja, bij mij ook! Dus wat leer je hier op het forum? alles over bodybuilding.

Heb je hier niets te zoeken, wat doe je hier dan uberhaupt? Afvallen? Wat moet je hier nou af te vallen. Om af te vallen moet je minder eten en meer sporten. Had je zelf ook kunnen bedenken lijktmij.

Nou voor jou dan: forum.dutchfitness.com
Veel succes. stel daar je vragen maar,
De groeten!

Ik heb daar een topic aangemaakt. :)

Gelukkig, misschien wil je daar wél luisteren.
Er staan hier echt zoveel tips, begrijp uberhaupt niet dat zoveel mensen nog hun tijd erin steken, maar je doet er niks, echt helemaal niks, mee!

Ik doe er wel dingen mee. Ik eet gezond, en meer, alleen ik wil niet dikker worden, want ik ga niet dikker worden om wat spieren bij te werken. Dan blijf ik liever zo. Ik wil graag wat vet verliezen, en niet vet bijwerken en dán pas proberen af te vallen. ;)

Terug
Naar boven