MuscleMeat

Afvallen, maar lukt niet.. Help (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waar staat dan dat je vet bijkomt als je meer/anders gaat eten?
Wanneer je eens normaal ontbijt en gaat trainen zal je (vet)verbranding ook een boost krijgen!
 
Nou, als je terug leest staat er dat je 'dikker' moet worden en dat ga ik niet doen hoor. Ik wil wat vet verbranden inplaats van bijwerken. Over goed ontbijten etc. Dat kan ik wel doen, maar dikker worden, NEE!
 
Heb je nu al een cutschema? Stop eens met lullen en begin eraan makker.
 
Heb je nu al een cutschema? Stop eens met lullen en begin eraan makker.

Nee, die heb ik nog niet. En een cutschema kan je toch eigenlijk alleen maken als je ook op een sportschool zit?
 
Serieus,ga lezen.
 
Zal ik jou (Vechtsportt) eens vertellen wat ik heb gedaan 3 jaar geleden toen ik nog (bijna) 80kg woog? Héél weinig eten, veel cardio (crosstrainer enzo) en hopen dat ik zou afvallen.

Weet je wat er gebeurde? Ik viel 15kg af in 5 maanden (wat niet eens zo heel bijzonder is) en was nog NET ZO DIK!
Dat is dus een manier die niet werkt.

Wat werkt wel? Goed eten (op onderhoud, zoek maar op wat dat is), met voldoende eiwitten. Niet snoepen en WEL krachttrainen. Als je meer spieren hebt dan kun je meer eten zonder dik te worden. Jij hebt bijna geen spiermassa, dus dat afvallen wat je wilt kun je op je buik schrijven. Hoe je je krachttraining gaat doen moet je zelf weten...
 
Nou, als je terug leest staat er dat je 'dikker' moet worden en dat ga ik niet doen hoor. Ik wil wat vet verbranden inplaats van bijwerken. Over goed ontbijten etc. Dat kan ik wel doen, maar dikker worden, NEE!

Nee je moet zwaarder worden, niet dikker.
Lees nou eens gewoon een keer goed!
Ik heb je net al uitgelegd dat als je meer eet je verbranding ook omhoog gaat.
Combineer dat met wat krachttraining en je zult zwaarder worden en misschien zelfs vet verliezen :rolleyes:
 
DwarvenWarrior @ JanDeWandelaar ..

Oh, zwaarder, ik dacht dat jullie daar dikker mee bedoelde, sorry, mijn excuses.
Maar ik wil best meer eten en niet dikker worden, maar ik heb geen matriaal om spieren te kweken, ik weet niet of opdrukken, buikspieren en die andere thuis oefeningen zin hebben ??
 
Oké mensen, laten we even de hele situatie analyseren:

TS heeft anorexia omdat hij wil afvallen terwijl hij een gewicht van < 50 kilo heeft. Zijn ouders zijn helemaal gek omdat ze dat jongetje willen laten afvallen, waar dus niets van overblijft.

Verder leest de TS over de helft van de tips heen. Iedereen probeert geduldig te blijven, herhaalt het nog een keer. Wat doet TS? Niet lezen.

Ik kan concluderen dat dit de status van het topic is: fail!

Beste TS, laten we het nog een laatste keer voor je herhalen. Ten eerste moet je gewicht scheiden van de dikte van je buikje. Wanneer je dat weet moet je dit gaan doen:

Gezonder eten, maar ook meer. Wanneer je te weinig eet kan je het vet wat je nu op je buikje hebt niet omzetten in spiermassa. Als je nu te weinig eet en gaat sporten werk je jezelf tegen. Omdat je niet genoeg eet gaat hij je spieren verbranden in plaats van je vet, wat je dus moet vermijden.

Je moet het vet verbranden, niet uithongeren. (Burn the fat, feed the muscle)

Kortom:
- Meeeeer eten
- Meeeeer sporten
- Miiiiiiiiiiiiinder vragen
- Meeeeer zoeken
- Miiiiiiiiiiiiinder vragen (ja, nog minder)
- Je ouders een rotschop geven omdat dit geen goede opvoeding is, met de nadruk op voeding.

Amen!
 
Oké mensen, laten we even de hele situatie analyseren:

TS heeft anorexia omdat hij wil afvallen terwijl hij een gewicht van < 50 kilo heeft. Zijn ouders zijn helemaal gek omdat ze dat jongetje willen laten afvallen, waar dus niets van overblijft.

Verder leest de TS over de helft van de tips heen. Iedereen probeert geduldig te blijven, herhaalt het nog een keer. Wat doet TS? Niet lezen.

Ik kan concluderen dat dit de status van het topic is: fail!

Beste TS, laten we het nog een laatste keer voor je herhalen. Ten eerste moet je gewicht scheiden van de dikte van je buikje. Wanneer je dat weet moet je dit gaan doen:

Gezonder eten, maar ook meer. Wanneer je te weinig eet kan je het vet wat je nu op je buikje hebt niet omzetten in spiermassa. Als je nu te weinig eet en gaat sporten werk je jezelf tegen. Omdat je niet genoeg eet gaat hij je spieren verbranden in plaats van je vet, wat je dus moet vermijden.

Je moet het vet verbranden, niet uithongeren. (Burn the fat, feed the muscle)

Kortom:
- Meeeeer eten
- Meeeeer sporten
- Miiiiiiiiiiiiinder vragen
- Meeeeer zoeken
- Miiiiiiiiiiiiinder vragen (ja, nog minder)
- Je ouders een rotschop geven omdat dit geen goede opvoeding is, met de nadruk op voeding.

Amen!

O.. ke!

Oke, ik zal de tips volgen, ik ga meer eten (gezond eten) en meer sporten (opdrukken, buikspieren, voetballen etc.).

Vragen mag altijd hé! ;)
 
Mits je niet constant hetzelfde vraagt...

Deze website heeft ook een zoekfunctie trouwens.

Zoekfunctie? Waar staat die dan?

Maar even voor de duidelijkheid; Wat het beste voor mij is, is dus: Meer (gezond) eten en meer sporten (Opdrukken, voetballen, buikspieren etc. etc. etc.) ???
 
Zoekfunctie? Waar staat die dan?

Maar even voor de duidelijkheid; Wat het beste voor mij is, is dus: Meer (gezond) eten en meer sporten (Opdrukken, voetballen, buikspieren etc. etc. etc.) ???

Zie ook je andere topic.
 
sorry maar ik vind je wel klein en heel erg licht
zelf ben ik 68 kilo en 1,78m
ik ga nu naar fitness school 3x per week
eten: je eet niet zoveel maar eet verstandiger..

zelf eet ik op een dag
ontbijt ei + melk
s'ochtends pauze(school) 2 botherhammen met vlees flesje water 0.5l
s'middags pauze(school) 2 botherhammen met vlees flesje water 0.5l
na school: brinta pap + banaan ofz
s'avonds wat de pot schaft meestal aardappelen,groenten,vlees(laat sauzen staan)
en later op de avond nog fruit (banaan,appel ofz)

jij zou thuis gewoon je buik trainen , wat push ups doen en op je crosstrainer 20-40 min per dag ( probeer je hartslag op 140 te houden voor het beste resultaat van vetverbranding) kijk maar hoe mijn buik eruit ziet op plaatje
ik ben nu 2 maande bezig met fitness en ik begin tog al aardig wat spieren te krijgen + ververlies
het moet nog wel dunner maar ik heb alle tijd

en laat is je foto zien ( met zo'n gewicht kan je tog niet zo dik zijn)

Afb0033.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoe kan je je hartslag bijhouden?
 
koop een hartslag meter?
weet je wat ook zin heeft kijk op google 'ei dieet' bij jouw gaat het meer om dunner te worden en spieren intereseert je niet zoveel
jij denkt ik wil gewoon dun zijn klaar en behouden
 
Laatst bewerkt:
koop een hartslag meter?
weet je wat ook zin heeft kijk op google 'ei dieet' bij jouw gaat het meer om dunner te worden en spieren intereseert je niet zoveel
jij denkt ik wil gewoon dun zijn klaar en behouden

Oh wacht, neenee! Ik wil niet dunner worden, ik wil vetverlies + spieren krijgen. Ik wil geen anorexia.
 
Oh wacht, neenee! Ik wil niet dunner worden, ik wil vetverlies + spieren krijgen. Ik wil geen anorexia.
zeg ik dat je anorexia wilt?
eerst wou je van je buik en kont af??? - dunner worden lijkt mij( ik bedoel strakker en mooiere lichaam)
maar laat is een foto zien? wat jij nou bedoeld met dik enz....
 
^^15% geen zichtbare abs wordt tegenwoordig door de jeugd al als dik gezien denk ik. Zijn allemaal hartstikke mager, maaarrr ze hebben wel abs!!
 
Back
Naar boven