JanDeWandelaar
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je nu al een cutschema? Stop eens met lullen en begin eraan makker.
Nou, als je terug leest staat er dat je 'dikker' moet worden en dat ga ik niet doen hoor. Ik wil wat vet verbranden inplaats van bijwerken. Over goed ontbijten etc. Dat kan ik wel doen, maar dikker worden, NEE!

Oké mensen, laten we even de hele situatie analyseren:
TS heeft anorexia omdat hij wil afvallen terwijl hij een gewicht van < 50 kilo heeft. Zijn ouders zijn helemaal gek omdat ze dat jongetje willen laten afvallen, waar dus niets van overblijft.
Verder leest de TS over de helft van de tips heen. Iedereen probeert geduldig te blijven, herhaalt het nog een keer. Wat doet TS? Niet lezen.
Ik kan concluderen dat dit de status van het topic is: fail!
Beste TS, laten we het nog een laatste keer voor je herhalen. Ten eerste moet je gewicht scheiden van de dikte van je buikje. Wanneer je dat weet moet je dit gaan doen:
Gezonder eten, maar ook meer. Wanneer je te weinig eet kan je het vet wat je nu op je buikje hebt niet omzetten in spiermassa. Als je nu te weinig eet en gaat sporten werk je jezelf tegen. Omdat je niet genoeg eet gaat hij je spieren verbranden in plaats van je vet, wat je dus moet vermijden.
Je moet het vet verbranden, niet uithongeren. (Burn the fat, feed the muscle)
Kortom:
- Meeeeer eten
- Meeeeer sporten
- Miiiiiiiiiiiiinder vragen
- Meeeeer zoeken
- Miiiiiiiiiiiiinder vragen (ja, nog minder)
- Je ouders een rotschop geven omdat dit geen goede opvoeding is, met de nadruk op voeding.
Amen!

Mits je niet constant hetzelfde vraagt...
Mits je niet constant hetzelfde vraagt...
Deze website heeft ook een zoekfunctie trouwens.

Zoekfunctie? Waar staat die dan?
Maar even voor de duidelijkheid; Wat het beste voor mij is, is dus: Meer (gezond) eten en meer sporten (Opdrukken, voetballen, buikspieren etc. etc. etc.)![]()
koop een hartslag meter?
weet je wat ook zin heeft kijk op google 'ei dieet' bij jouw gaat het meer om dunner te worden en spieren intereseert je niet zoveel
jij denkt ik wil gewoon dun zijn klaar en behouden
zeg ik dat je anorexia wilt?Oh wacht, neenee! Ik wil niet dunner worden, ik wil vetverlies + spieren krijgen. Ik wil geen anorexia.
- dunner worden lijkt mij( ik bedoel strakker en mooiere lichaam)