XXL Nutrition

afvallen met clenbuterol of t3 of beide???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk man, met zo'n houding kom je er!

Vergeet niet je voeding goed, maar ook LEKKER te maken! Als het naar niets smaakt, zou je het waarschijnlijk ook niet volhouden. Op het forum staan enorm veel leuke en gezonde receptjes.

Succes :thumbs:!

Onder normale omstandigheden, met een goed uitgebalanceerd persoonlijk voedingsschemazal je binnen korte tijd de nodige kilo's wel afvallen. Als ik je voedingsschema en gewicht bekijk, eet je op dit moment echt te weinig. Hier op het forum is vrij veel te vinden over voeding en dingen die voor jou belangrijk zijn om af te vallen. Ik denk dat je je moet verdiepen in je kcal en bewust worden hoe calorierijk bepaalde producten zijn; flesje bier (135 kcal) of bijv een slavink (300 kcal) http://www.wijvallenaf.nl/CalorieenTabel/Bier-Wijn.html Als jij dan zo'n 6 bier wegwerkt, zal je behoorlijk moeten trainen om dit eraf te krijgen, ik schat zo'n 2 uurtjes cardio voor jou. Als je dat bier nou eens laat staan en zal stoppen met frisdranken en bijv suikers, zal je al vooruitgang boeken.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor alle tips en jullie steun.
Ik ben inmiddels met mijn voedingsschema bezig dit te maken als ik deze af heb zal ik hem eens posten.
Heb met physio afgesproken dat ik 3 x per week 1,5 samen met hem aan cardio ga doen en dan nog 2x in de week half uur kracht training. om te beginnen.
Ook heb ik nu al 2 dagen geen druppel alcohol aangeraakt en dit bevalt goed.
Tevens 2x met de hond wandelen +/- 45 min. moet zeggen wel redelijk veel spierpijn momenteel.maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Onze topicstarter zal dus de Clen niet nodig hebben voor zijn doel en heeft 'het licht' gezien...

Maar wat als hij dat wel doet binnen enkele maanden als die 30 kg er af is?
Hoe werkt clen eigenlijk en hoe wordt het wel correct gebruikt?
Of is dit het topic vern...... ? :)

Onze topicstarter zal dus de Clen niet nodig hebben voor zijn doel en heeft 'het licht' gezien...

(Volgens mij kun je deze vragen beter in de AAS sectie stellen ;))

Tegen dan kan ie beter wal bulken :D

Ga gewoon eens wat sporten met die luie reet van je, voordat je aan de chemicaliën gaat.
Wel, met mijn luie reet ben ik al mijn hele leven aan het sporten en cardio, maar ineens (vanaf mijn 46ste) is er zonder reden 55kg bijgekomen in 5 jaar tijd, na de eerste 10 kg ben ik dan ook begonnen met op mijn voeding te letten, maar een jaar later waren er nog eens 10kg bij, dan begonnen met keto, joepie eerste week 3 kilo minder, nadien in record tempo verder gestegen tot 120kg bij een lengte van 170cm, nu 115kg. Ik drink geen alcohol en eet geen tussendoortjes en totaal geen koolhydraten meer vanwege een insulineresistentie.
Na vijf jaar gewicht zien stijgen zonder oplossing te zien werd verder onderzoek gedaan. Zwaar vertraagde schildklierwerking en oestrogeendominantie tengevolge van een autoimmuunziekte. Blijkt dat mijn luie reet behoefte heeft aan schildklierhormonen en oestrogeenblokkers, met een verder verbod om nog diet te volgen en de cardio te beperken vanwege de risico's op hartkwalen tengevolge van de medicijnen. Bewegen blijft natuurlijk wel belangrijk. De eerste twee weken van de behandeling ben ik totaal geen gewicht verloren, maar ook niet meer bijgekomen, maar ik voelde me wel al een stuk beter. Nu nog eens 3 weken later, zijn de eerste 5kg terug verdwenen en zit ik terug boordevol energie.
Ja, soms heb je meer nodig dan een luie reet te bewegen en zijn chemcalien een noodzakelijk kwaad.

Wel, met mijn luie reet ben ik al mijn hele leven aan het sporten en cardio, maar ineens (vanaf mijn 46ste) is er zonder reden 55kg bijgekomen in 5 jaar tijd, na de eerste 10 kg ben ik dan ook begonnen met op mijn voeding te letten, maar een jaar later waren er nog eens 10kg bij, dan begonnen met keto, joepie eerste week 3 kilo minder, nadien in record tempo verder gestegen tot 120kg bij een lengte van 170cm, nu 115kg. Ik drink geen alcohol en eet geen tussendoortjes en totaal geen koolhydraten meer vanwege een insulineresistentie.
Na vijf jaar gewicht zien stijgen zonder oplossing te zien werd verder onderzoek gedaan. Zwaar vertraagde schildklierwerking en oestrogeendominantie tengevolge van een autoimmuunziekte. Blijkt dat mijn luie reet behoefte heeft aan schildklierhormonen en oestrogeenblokkers, met een verder verbod om nog diet te volgen en de cardio te beperken vanwege de risico's op hartkwalen tengevolge van de medicijnen. Bewegen blijft natuurlijk wel belangrijk. De eerste twee weken van de behandeling ben ik totaal geen gewicht verloren, maar ook niet meer bijgekomen, maar ik voelde me wel al een stuk beter. Nu nog eens 3 weken later, zijn de eerste 5kg terug verdwenen en zit ik terug boordevol energie.
Ja, soms heb je meer nodig dan een luie reet te bewegen en zijn chemcalien een noodzakelijk kwaad.
Goed verhaal man, topic is van 2011 🤣

Goeie eerste post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven