XXL Nutrition

afvallen met clenbuterol of t3 of beide???

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
oke te weinig eten poison???

wat zou ik dan nog moeten eten of anders??? ik wandel wel iedere dag een uur met mijn hond. maar goed ik begrijp ook wel dat dit niet genoeg is.
maar jullie kunnen mij wel gaan lopen af te kraken hier. Maar is niet fijn als je een maand de alcohol laat staan en gaat sporten om af te vallen maar als je vervolgens weer een blessure krijgt en weer een terugval krijgt zowel mentaal als in kilo's.

Ik zoek gewoon een oplossing om van mijn kilo's af te komen.

wat zou ik dan nog moeten eten of anders??? ik wandel wel iedere dag een uur met mijn hond. maar goed ik begrijp ook wel dat dit niet genoeg is.
maar jullie kunnen mij wel gaan lopen af te kraken hier. Maar is niet fijn als je een maand de alcohol laat staan en gaat sporten om af te vallen maar als je vervolgens weer een blessure krijgt en weer een terugval krijgt zowel mentaal als in kilo's.

En weer die slachtofferrol....

lees je eens in in de stickies hier....genoeg info te vinden. daarna kom je maar terug met vragen

Ja en die oplossing is simpel. Ipv dat je gaat lopen zeuren dat je het niet kan, wilt of het niet doet. Zou ik je aanraden op de stickys te lezen.

Ruud heeft prima commentaar gegeven.
Bereken je onderhoud, eet evenveel of misschien wat lager dan je onderhoud en doe elke dag cardio.

Meer hoef je niet te doen. Enkel het feit dat je gewoon cardio moet doen en elke dag goed moeten. Alcohol laat je 6 maanden staan en resultaat zie je niet in 2 weken. Volhouden is het woord, niet zwakte.

wat bedoelen jullie eigenlijk met het berekenen van je onderhoud???

of je doet gewoon liposuctie, daarna velletje strak laten trekken en klaar is kees....:)

Het werkt niet? Gewoon aan de AAS gaan!

Goede ingesteldheid, zo ga je er zeker komen, ja :rolleyes:

gast, lees alleen de sticky's in de voedingsectie en je hebt al genoeg kennis. hier een aantal tips en lees ze rustig door, afvallen is makkelijk je moet alleen de motivatie en doorzettingsvermogen hebben om er mee door te gaan.

- bereken je onderhoud en ga er 10-20% onder zitten, is je onderhoud 3000, ga dan op ~2500
- Ga niet al je geld verbruiken aan supplementen of andere dingen zoals clen,dnp etc. zonder goed voedingsschemawerkt dit namelijk niet, natuurlijk kan je wel een keer iets kopen, ik gebruik bijv black cats voor de extra energie maar zonder voedingsschemagaat er ook niks gebeuren
- stop sowieso met het drinken van soda's , je zal eens opkijkemn hoeveel cals en suikers je per dag binnenkrijgt door die paar glazen cola/fanta etc, vervang dit door water en anders door dranken zonder of iig weinig cals/suikers, om een vb te geven drink ik veel crystal clear met slimpie limonade erdoorheen
- Je kan één keer per week of all out gaan met cheatmeals of gewoon één grote cheatmeal, bijv mcdonalds oid. dit zorgt ervoor dat je iets hebt om naar uit te kijken en 1 grote maaltijd, ofwel boven je onderhoud zitten geeft je metabolisme een boost

voor de rest is het volhouden, zodra je al een beetje progressie ziet zal je zien dat je het wilt volhouden

Je wilt afvallen en je beweert dat niks werkt en iedere keer het vet gewoon weer terugkomt, maar je geeft zelf al aan dat je redelijk veel alcohol drinkt en nog geeneens traint. Wat is dit nu weer voor instelling?? Zo ga je nooit afvallen nee, wat jij nodig hebt is wat discipline. T3 en clen zijn geen 'magic pills' waardoor je zult afvallen, nee, jij moet nodig je levensstijl veranderen. Begin maar eens met drinken met mate (het liefst gewoon totaal niet) en krachttraining.

DE oplossing begint met de juiste instelling!
In elke post van jou lees ik wel een excuus om toch maar niet te hoeven sporten. Alcohol, blesures etc.
Het is uiteindelijk jou keuze, als je lekker wilt doorzuipen moet je verder niet zeuren over die 30 KG die er van moet. Als je wel van die 30 KG af wilt volg dan de bovenstaande adviesen op. Begin bijvoorbeeld is met het maken van een voedingsschema(lees stickies) en begin rustig met zwemmen todat je je enkel weer meer kan belasten. Succes!

Weet je wat het is? Je bent naar de verkeerde plek gekomen voor medelijden en makkelijke oplossingen. Hier weet iedereen dat je met janken niets bereikt. De enige manier is discipline en heel hard werken.

En inderdaad, ik ben ervan overtuigd dat je te weinig eet. Kijk maar zelf. Bereken eerst hier wat je nodig hebt:

http://www.giantpt.com/voeding-gewicht/algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte.html

Bereken dan met behulp van deze site wat je nu eet:

http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/

Ik ben benieuwd. Hoor het wel!

Op de een of andere manier klopt je verhaal niet echt.....

Mja, uiteindelijk is het wel zijn eigen keuze om de lamzak uit te hangen. Clen is dan nog altijd beter dan vet blijven.

Dat is nog maar de vraag. Volgensmij krijgt zo'n papz*k flinke problemen in het dagelijkse leven als ie zich vol giet met clen. Zijn conditie is sowieso slecht, en met clen er bij word het helemaal een ramp. Denk dat liposuctie veiliger is, of maagverkleining.

Dit is waarschijnlijk net zo nuttig als praten tegen een muur, maar: heb je ooit bedacht dat als het mogelijk was 30 kg. kwijt te raken door jezelf elke dag plat te leggen met clen, onder het genot van een biertje (want nee, als je nu niet kan stoppen met drinken, kun je dat 'straks' ook niet) op de bank hangend, er most likely geen dikke mensen meer waren.

En dat dan even nachecken op een bodybuild forum waar iedereen zich rot werkt om resultaat te behalen. Lang niet meer zo'n faal gelezen. Bedankt.

30 kilo vet kwijtraken is piece of cake, gewoon clean eten en hard trainen.

Been there, done that.

Oké ik snap jullie punt geen zelf medelijden meer en gewoon keihard werken! Heb vanmiddag een afspraak met mijn physio om onder begeleiding de eerste 10 kilo kwijt te raken! Met cardio wat mijn enkel zo min mogelijk belast roeien, fietsen, zwemmen en wandelen daarnaast lichte kracht training! Ga nu een voedingsschema opstellen! Ben zelfs benaderd door mijn oude club of ik niet weer wil gaan keepen! Heb vroeger op redelijk niveau gespeeld! Dus heb nu een stok achter de deur om binnen 3,5 maand zoveel mogelijk kilo's kwijt te raken en fit te worden! Misschien had ik jullie commentaar wel juist ff nodig om weer gemotiveerd te raken! Thanxx ga er vol tegenaan!

Oké ik snap jullie punt geen zelf medelijden meer en gewoon keihard werken! Heb vanmiddag een afspraak met mijn physio om onder begeleiding de eerste 10 kilo kwijt te raken! Met cardio wat mijn enkel zo min mogelijk belast roeien, fietsen, zwemmen en wandelen daarnaast lichte kracht training! Ga nu een voedingsschema opstellen! Ben zelfs benaderd door mijn oude club of ik niet weer wil gaan keepen! Heb vroeger op redelijk niveau gespeeld! Dus heb nu een stok achter de deur om binnen 3,5 maand zoveel mogelijk kilo's kwijt te raken en fit te worden! Misschien had ik jullie commentaar wel juist ff nodig om weer gemotiveerd te raken! Thanxx ga er vol tegenaan!
That's the spirit.
Succes!

En ga vaker wandelen en fietsen. Boodschappen doen met de fiets of wandelend, dat soort dingen. Veel vezels eten om het hongergevoel te dempen, zoals groente, volkorenproducten, fruit. En ook vetzuren en eiwitten zijn belangrijk.

Op de Eetmeter van het Voedingscentrum kan je invullen wat je op een dag eet, dan kan je zien of je nog vitamines-en mineralen tekort komt en of je te veel of juist te weinig hebt gegeten.

En anders is professionele hulp inschakelen echt geen slecht idee. En misschien kan je meedoen met groepslessen zoals Bodypump. Vaak werkt het wel goed om in een groep te sporten (je bent minder snel geneigd om te stoppen).

Laatst bewerkt:

Dit klinkt erg goed, man! Welkom, veel succes, en als je je voedingsschema hebt gemaakt moet je 'm posten, dan krijg je tips en zo. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven