MuscleMeat

Afvallen met clenbuterol

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ze heeft al heel lang op er eten gelet en ze doet veel aan sport dus ik denk dat clen geschikt is maar nu ik de bijverschijnselen nog wat beter heb bekeken betwijfel ik of het wel een goede keuze is

Je kan veel beter stackers nemen met ephedrine, val je veel sneller van af.

Purple zei:
Nadelige gevolgen heeft het wel altijd als je niet weet waar je mee bezig ben en niet verstandig eerst op de juiste manier af te vallen.

Je hoort pas ocver zulke dingen na te denken als je er alles aan hebt gedaan om af te vallen.

Maar wat doet ze nu en wat eet ze nu. Dat zijn dingen die eerst goed bekeken horen te worden.

Anders zou het wel makkelijk zijn... Oh ik val niet af laat ik maar Clen pakken, maar zo werkt het niet. Afvallen hoort niet makkelijk te zijn en je hoort er geen makkelijke weg voor te kiezen. Je hoort discipline te hebben om te dieeten en dat hebben veel mensne niet. Sneller is niet altijd beter en een kortere weg is ook niet altijd beter.

Kies je echter wel voor de snelle manier zul je straks merken dat het er zo weer aan zit. Zonder discipline kom je nl nergens.

Haaaaaaaaaaaai

Haaaai

Ik gebruik clenbuterol ook al een paar dagen (0.5 mg 2x daags) omdat ik 8 kilo kwijt wil raken.
Nu is het zo dat ik er niet extra actief van word ofzo maar ik tril er alleen maar heel erg van, ik heb nu geen extra energie en kan ook prima slapen en word er niet actiefer van.
Val ik dan nu al af of moet ik de dosis ophogen?
Als ik de dosis ophoog val ik dan ook af of moet ik gaan sporten en krijg ik dan wel meer energie?

Of werkt het gewoon niet bij mij?

???

Je krijgt er geen extra energie van en 100mcg om te beginnen is veel te veel.

Verbaast me dat je geen tripje naar spoed hebt moeten maken. Weet hoe het spul werkt of blijf eraf.

30 minuten loopband hartslag tussen 160 en 175, vervolgens 45 minuten crosstrainen, hartslag 135 gemiddeld. hierna powerplate en dat 4 ker per week. ben 28 , 1.74 en weeg nu 83. merk wel resultaten, vooral in centimeters dan maar het gaat erg langzaam. heb geen voedingsschema, hou me aan 1700 calorieen gemiddeld per dag en 58 gram vet. bf is body fat?? geen idee hiervan. denk zelf dat medicatie die ik gebruik er een reden voor kan zijn dat het zo ontzettend lastig is..
Ik zie geen krachttraining, je bent niet bezig met je voedingsschema en doet gruwelijk veel cardio. Mocht je te weinig eten: dan ben je net zo hard met een crashdieet bezig als ik 3 jaar geleden. Resultaten kun je zien in de eerste post in mijn zomerlog. Ik viel wél kg's af, maar qua omvang geen ene moer.

Ofwel: eetschema opstellen OP onderhoud, kt gaan doen gevolgd door een half uurtje cardio en dan moet je eens zien wat er gebeurt...
Voorlopig heb jij écht geen clen nodig om af te vallen...

Ik zie geen krachttraining, je bent niet bezig met je voedingsschema en doet gruwelijk veel cardio. Mocht je te weinig eten: dan ben je net zo hard met een crashdieet bezig als ik 3 jaar geleden. Resultaten kun je zien in de eerste post in mijn zomerlog. Ik viel wél kg's af, maar qua omvang geen ene moer.

Ofwel: eetschema opstellen OP onderhoud, kt gaan doen gevolgd door een half uurtje cardio en dan moet je eens zien wat er gebeurt...
Voorlopig heb jij écht geen clen nodig om af te vallen...

Topic uit 2005

oef, mensen pas toch op met clen, clen kan nl. gedeeltes vd hartspier laten afsterven.
zoals al eerder vermeld clen ed. zijn een laatste redmiddel, cardio en dieet zijn the way to go.

maar mijn eenzame strijd tegen clen vind helaas weinig gehoor ;)
hoewel clen in de nakuur wel prettig is, maar dan doseer ik op 50mcg, hetgeen genoeg is.

ik gebruik clen ook enkel in de nakuur, maar op 20 mcg - ging ook perfect. enige specifieke reden waarom jij 50 mc neemt dennis?

edit: 2005 !! grrr....

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven