MuscleMeat

afvallen zonder af te vallen

Levii

Advanced Bodybuilder
Waardering
26
Lengte
1m82
titel is raar ;)
maar ik wil afvallen aan men buik alleen.. wil het klein beetje vet dat erop ligt laten verdwijnen zodat ik aan men abs kan beginnen werken.
Maar het probleems is dat ik geen gewicht wil verliezen.
Dom probleem, maar misschien kunnen jullie wat tips geve ofzo?

men vader zegt , als ik echt vet wil verbranden dat da pas gebeurt na 20minuten lopen op je ideale hartslag ofzoiet :p

ALVAST BEDANKT!

http://www.youtube.com/watch?v=95xRTID478I

je kan niet op 1 specieke locatie vet gaan verliezen. Ga cardio doen. Eet niet al te vettig enzo...

En je pa heeft gelijk denk ik +-20 minuten voor je begint vet te verbranden (eerst verbrand je nog de gewone voedingstoffen)

Ik heb op school ook geleerd dat het na 20 minuten is maar hier verschillen de meningen nog wel eens over..

Je wil geen gewicht verliezen dus kan je massa trainen om zwaarder te worden.

Je wil het deel bij je buik strakker hebben, maar je zal als je gaan afvallen nooit precies op die plek vet verliezen maar over je hele lichaam. :)

gewoon eten op je onderhoud en cardio tegelijk,

ik heb in mijn lange afval race (voor vet dan) wel gemerkt dat de buik de 1e plek is waar je vet opslaagt, en de laatste waar je het verliest.

titel is raar ;)

men vader zegt , als ik echt vet wil verbranden dat da pas gebeurt na 20minuten lopen op je ideale hartslag ofzoiet :p

Als ik het goed heb verbrand je in het begin koolhydraten en na 20 minuten spreek je lichaam de vet reserves aan.

ok, Je verbrand vet als je alle mineralen in je bloed hebt opgebruikt.
Daarna gaat je lichaam je vetreserves gebruiken.
Dat kan 15-20min duren ja is te zien wat je leeftijd,geslacht,gewicht,... is.

Ga cleanbulken, Je brengt er meer spieren bij maar stijgt niet zoveel in VP
Daarna kan je nog cardio doen.
60% van je HFmax je zal gewicht verliezen maar dat is vet wie wil er nu vet zien alsje die spieren kan tonen, niemand kijkt naar je weegschaal immo

Ik heb even een artikeltje opgezocht, maar dit is dus bullshit..?

Citaat uit dit artikel :

We beginnen met een aantal wetenschappelijke feiten. Gedurende de eerste 15-20 minuten van je training gebruikt je lichaam de opgeslagen koolhydraten als brandstof. Na deze periode gaat je lichaam over op het aanspreken van je vetreserves. Dit houdt in dat je minstens 20 minuten moet bewegen om je lichaam vet te laten verbranden.

[Link niet meer beschikbaar]

Als jij een uur traint en erna cardio gaat doen heb je toch 20min training erop zitten ???

Gewoon beginnen met KT. Daarna cardio, spreek je gelijk je vet aan

**** cardio, tijdens je KT verbrandt je al zat Cal.

Gewoon een uur intensieve KT en clean eten!

Ik heb even een artikeltje opgezocht, maar dit is dus bullshit..?

Citaat uit dit artikel :

We beginnen met een aantal wetenschappelijke feiten. Gedurende de eerste 15-20 minuten van je training gebruikt je lichaam de opgeslagen koolhydraten als brandstof. Na deze periode gaat je lichaam over op het aanspreken van je vetreserves. Dit houdt in dat je minstens 20 minuten moet bewegen om je lichaam vet te laten verbranden.

[Link niet meer beschikbaar]

Na 2-3 minuten gaat het al over op het aerobe systeem, afhankelijk van de hf max wordt er meer vetzuren of juist glycogeen aangesproken.

Ik heb je foto's bij ''post je foto'' sectie gezien en vroeg mij af waarom jij eigenlijk af wilt vallen..
Zoveel spier heb je niet eens, zou een jaar clean bulken en dan gaan cutten ;).

Abs zijn overrated :P

Klopt wel ongeveer, maar ik heb wat bezwaar tegen die 'exact gebrachte' 15-20 minuten. Het ligt ook heel erg aan hoeveel suiker je op dat moment in je bloed hebt. Sta je net nuchter op, en ga je zonder ontbijt hardlopen, dan zal je eerder vetreserves aanspreken dan wanneer je net gegeten hebt.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

je kan niet op 1 specieke locatie vet gaan verliezen.

Nou ja. Niet zonder zuig apparatuur en slangetjes en zo. En je hebt ook nog van die dure injecties die zouden helpen om plaatselijk vet weg te nemen. Maar ik zou daar pas aan beginnen na of eventueel tijdens je midlife crisis.

In het boek wat ik laatst gelezen heb; Burn the fat feed the muscle, staat wel degelijk dat het lichaam vrijwel altijd een combinatie van koolydraten en vetten verbrandt op elk moment dat je cardio doet. Dus ook de eerste 20 minuten.

Terug
Naar boven