Fitness Seller

afvallen zonder sport

hahahhah je ziet dr al als strong woman met boomstammen slepen in de huiskamer

Of curlen met je kindjes

hoe moeilyk kant zyn eh. gwn in de woonkamer squat, push up ( op knieen) , lunges, jumping jacks etc op bw 10 hh achter elkaar. 5sets 3x per week is genoeg

afvallen zonder sporten kan ook als je beetje druk prive /werk leven hebt qua beweging enzo reken gewoon je onderhoud uit en ga er onder zitten

download P90x haal wat gewichten en dan elke avond of ochtend 1 uur trainen en uiteraard op je eten letten

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 15:33 ----------

hoe moeilyk kant zyn eh. gwn in de woonkamer squat, push up ( op knieen) , lunges, jumping jacks etc op bw 10 hh achter elkaar. 5sets 3x per week is genoeg

afvallen zonder sporten kan ook als je beetje druk prive /werk leven hebt qua beweging enzo reken gewoon je onderhoud uit en ga er onder zitten

je hebt altijd toch wel tijd?
ik ga elke ochtend 1 uur eerder uit bed om te gaan wandelen

als je wilt heb je altijd tijd denk ik dan

Was tijdje geleden nog op tv, zo'n vrouw die van het huis schoonmaken een sport maakte.

Lunges tijdens het stofzuigen, extra veel kracht zetten bij schoonmaken van dingen etc.

Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn maar met hun spelletjes doen (buiten) is ook een goede manier van bewegen.

download P90x haal wat gewichten en dan elke avond of ochtend 1 uur trainen en uiteraard op je eten letten

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jun 2012 om 15:33 ----------

je hebt altijd toch wel tijd?
ik ga elke ochtend 1 uur eerder uit bed om te gaan wandelen

als je wilt heb je altijd tijd denk ik dan

klopt, veel mensen zeggen geen tyd te hebben maar eigenlyk hebben ze gewoon geen zin en ontbreekt motivatie. als het puur om afvallen gaat kan je met minimale tijd en met de juiste voedingkeuzes een hoop bereiken. je moet het alleen wel écht écht willen anders schiet niet op.

Ze geeft zelf aan geen tijd te hebben voor de sportschool. Dus ik laat haar zien dat er alternatieven zijn, als je echt niet naar de sportschool wilt of geen budget hebt.

Bedenk alleen al hoeveel vet ze gaat verliezen en massa gaat bijkweken door die massieve stronken om te hakken... . ****ing harcore man, ****ing hardcore :D

Had je beter niet wat bodyweight only oefeningen uitgelegd in plaats van het arme dametje de bossen in te sturen :D

Terug
Naar boven