MuscleMeat

Al die topics over politie???

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
14
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Ik klik toevallig wat heen en weer en kom in 5 minuten tijd al 4 topics tegen waarin wordt geklaagd over de politie.

Lees dit voor de volgende keer dat je jezelf weer onterecht voelt behandeld door een van 'ons'.

Ik, die waardeloze politieagent.

Ik denk, geachte belastingbetaler, dat u mijn identiteit inmiddels wel hebt vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij natuurlijk 'typisch'.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.

Vanaf uw geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn geschokt omdat ik met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.

U beschuldigt mij dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid, als ik een keer ga zitten.

U windt zich op als iemand in het verkeer de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich onterecht behandeld.

U kent alle verkeersregels en hebt dus nooit terecht een bekeuring gekregen.

U stoort zich eraan dat ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheils spoed, maar u beklaagt zich erover, als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.

U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen, geschopt, bespuugd en uitgescholden word, maar wanneer ik terugsla of scheld, dan noemt u dat machtsmisbruik.

U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarmmoet opereren, maar u vindt het wel heel normaal om mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen.

U praat tegen mij op een manier, die u in iedere andere situatie een bloedneus op zou leveren, maar u verwacht van mij dat ik dit zomaar accepteer.

U schreeuwt:” Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden.” Maar u wilt niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.

In uw ogen deug ik absoluut niet, maar is het natuurlijk volkomen terecht, als ik u familieleden help bij het verwisselen van een band, of uw vrouw, op weg naar het ziekenhuis, bij de bevalling help, uw zoon met mond- op mondbeademing het leven red of overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.

Welnu, meneer/mevrouw de belastingbetaler, staande op uw voetstuk, beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft u mij alle mogelijke scheldnamen. Maar vergeet niet, dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of mijn collega’s kan afhangen.

JAWEL, BELASTINGBETALER, DAT BEN IK, DIE WAARDELOZE POLITIEAGENT!!!!!

En nu ga ik geflame krijgen, maar het zij zo. Ik wilde het zo graag even kwijt :rolleyes:

maar wel goeie post trouwens;)

Jizza zei:
Ik klik toevallig wat heen en weer en kom in 5 minuten tijd al 4 topics tegen waarin wordt geklaagd over de politie.

Lees dit voor de volgende keer dat je jezelf weer onterecht voelt behandeld door een van 'ons'.

Ik, die waardeloze politieagent.

Ik denk, geachte belastingbetaler, dat u mijn identiteit inmiddels wel hebt vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij natuurlijk 'typisch'.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.

Vanaf uw geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn geschokt omdat ik met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.

Ik heb van mijn ouders nooit geleerd dat de politie de boeman is, en ik denk maar weinig van ons.

U beschuldigt mij dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid, als ik een keer ga zitten.

De politie pakt de jeugd niet te zacht aan, zei voeren slechts het beleid uit. De gene die het beleid bepaald is het probleem. Ik denk ook niet dat een politie agent nou daadwerkelijk zo veel meer werkt dan elke andere werknemer en zeker zo veel pauzes neemt.

U windt zich op als iemand in het verkeer de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich onterecht behandeld.

Heb je idd gelijk in.
U kent alle verkeersregels en hebt dus nooit terecht een bekeuring gekregen.

Geen onterechte, maar wel een enorm mierenneukerige als het niet per direct kunnen tonen van het rijbewijs. Ik heb het gewoon thuis liggen en wil het ook nog wel diezelfde dag op het bureau komen tonen. Maar nee, hoppa 30 euro!

U stoort zich eraan dat ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheils spoed, maar u beklaagt zich erover, als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.

Mja, misschien wel een beetje gelijk. Maar meestal gast de politie ook buiten werktijden baldadig hard en zijn ze wel meer dan 10 seconde te laat.

U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen, geschopt, bespuugd en uitgescholden word, maar wanneer ik terugsla of scheld, dan noemt u dat machtsmisbruik.

Geen problemen mee bro, gebruik die knuppel maar eens om die mocro flavour de kop in te drukken ;)

U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarmmoet opereren, maar u vindt het wel heel normaal om mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen.

Mja, als je een tandarts wil vergelijken met een politieagent...?

U praat tegen mij op een manier, die u in iedere andere situatie een bloedneus op zou leveren, maar u verwacht van mij dat ik dit zomaar accepteer.

Tja, met de politie waar ik tot nu toe mee te maken heb gehad zie ik de rollen omgedraaid: op de manier waarop je mijn behandeld had je in een andere situatie in het ziekenhuis geeindigd, maar omdat je dat pak aan hebt moet ik mij rustig houden...

U schreeuwt:” Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden.” Maar u wilt niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.

Tja als 28 families van het woonwagenkamp me dreigen kapot te maken en de politie niet het kamp op durft, dan houdt het snel op he....

In uw ogen deug ik absoluut niet, maar is het natuurlijk volkomen terecht, als ik u familieleden help bij het verwisselen van een band, of uw vrouw, op weg naar het ziekenhuis, bij de bevalling help, uw zoon met mond- op mondbeademing het leven red of overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.

Welnu, meneer/mevrouw de belastingbetaler, staande op uw voetstuk, beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft u mij alle mogelijke scheldnamen. Maar vergeet niet, dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of mijn collega’s kan afhangen.

Hier heb je natuurlijk helemaal gelijk. En de politie doet ook zeer zekers veel goede dingen. Ik heb ook totaal geen problemen met de politie (en post deze bovenstaande antwoorden ook wel een beetje om je te stangen). Maar de priotiteiten liggen gewoon verkeerd. Het is gewoon irritant om te zien dat er 5 agenten op 50 vierkante meter parkeerzone bonnen uit staan te schrijven terwijl 50 meter verder een groep mocro flavours de hele buurt afbreekt. Dan vraag je je toch wel eens (terrecht) af; hebben die gasten niets beters te doen. Daarbij komt dat er veel agenten zijn die gewoon kicken op de 'macht' die ze hebben om iemand een bekeuring te geven. Politie agenten zijn ook maar gewoon mensen, en daar zitten goede en foute lui tussen.

Idd politie is niet eringestampt als een boeman...
het stuit mij tegen de borst op welke manier de wouten optreden...
en waarom ze iets doen..
maar dat is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk en kan verschillen van plaats...
Zoals er hier gezegd word over werk verdelen.....
KIJK UIT JE DOPPEN POLITIE VAN NEDERLAND en ga niet stom staan flitsen terwijl je vandalen kunt pakken...

succes meneer de agent met uw werk :D

Ik had al zo'n vermoede dat jij een meneer met de pet was naar het lezen van je post over die marokaanse jongeren en de buurt.

Hoe dan ook: goede post.

We hebben altijd wel wat te zeuren. Terwijl als we echt iets te mekkeren hebben we bij de beleidsmakers moeten zijn met die kk van een Donner als leider. De grootste imbeciel in jaren.

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben ook gelijk hoor, een veel gehoord beklag is dat agenten, zodra ze in uniform zijn, denken dat ze Superman zijn. Een parkeerbon durven ze wel uit te schrijven, maar als er inderdaad even verderop een steekpartij gaande is, geven ze geen gehoor. Ik irriteer me daar ook aan!

Mierennkend gedrag van agenten? Ik denk dat dat er zeker is, sommige agenten hebben oogkleppen op en hebben niet helemaal door dat ze hun discretionaire bevoegdheid kunnen gebruiken (een bevoegdheid dat bepaalt dat de agent ZELF mag bepalen of hij een bekeuring uitschrijft of niet). Dat soort agenten wordt uiteindelijk altijd door het korps op de vingers getikt, want als jij een bekeuring krijgt omdat je met 1 wiel op de stoep staat in een drukke straat in amsterdam, dan moet je gewoon een klacht indienen.

Maar ALSJEBLIEFT, kom je een van onze Supermans tegen, die denken dat ZIJ op een voetstuk staan, denk dan aan het feit dat er WEL plichtsgetrouwe agenten zijn die WEL graag echte boeven vangen...

ach rot toch op joh pl**ris politie :flipoff:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jizza zei:

:rolleyes: beetje loze vergelijking

geinig stuk verder :D

"U praat tegen mij op een manier, die u in iedere andere situatie een bloedneus op zou leveren, maar u verwacht van mij dat ik dit zomaar accepteer."

Zeker waar.. Alles in die post is trouwens waar. Als je je keurig aan de regeltjes houd is er niets aan de hand. Maarja als iedereen zich keurig aan de regeltjes hield was die kerel nou z'n baan kwijt.

Oh ow, daar valt ie door de mand..

Shame on you n*gger, hou de eer aan jezelf en kom hier nooit meer terug..

:D

Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze column mag worden verveelvoudigd of openbaar worden gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door middel van druk, fotokopie of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur.
:rolleyes: BAAANN :D :evil2:

Het komt denk ik meer doordat de meeste van ons in aanraking komen met de politiek als ze wildplassen, 1km te hard rijden of zonder licht op hun fiets rijden.
Aan de andere kant lezen we in de krant dat terroristen worden vrijgelaten, bolletjesslikkers niet meer in de gevangenis passen en niemand op treed of agenten zich klein laten maken door kampers en kleine marrokaantjes van 16 jaar.

Ik ben niet tegen een politiemacht an sich, en stoere anarchisten die dat menen weten niet waar ze het over hebben en zijn waarschijnlijk nog nooit in aanraking gekomen met puur geweld (anders pleit je niet voor een ongecontroleerd recht van de sterkste), maar ik vind dat mensen niet zomaar tot de landelijke politiemacht kunnen toetreden.
Het lijkt nu wel alsof de meest domme mensen met de minste mensenkennis en sociaal vermogen in dienst van de politie treden. Die lui hebben geen benul van de verantwoordelijkheid die ze dragen en ze uitten de macht die daarmee gepaard gaat uiterst selectief (tegen scholieren die door de regen naar school snellen zonder achterlicht - het bekende fenomeen).

"Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze column mag worden verveelvoudigd of openbaar worden gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door middel van druk, fotokopie of op welke andere wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de auteur. "

lol

Hier nog een verhaaltje over wat ik bedoel:

'Mijn broer en ik zitten na schooltijd in de bus naar huis. Echter, bij het instappen was er geen buschauffeur (koffieleuten). Dat was mooi megenomen dachten wij. Helaas! Bij een halte in een boerengat dat niet eens op de kaart staat, stappen er twee controleurs in die ons op de bon willen slingeren. We zeggen dat de chauffeur er bij het instappen niet was en stellen voor de kaart, nu hij er wel is, af te laten stempelen. Dit leek de controleurs geen goed idee en vroegen onze gegevens (identiteit hadden we niet, was toen nog niet verplicht). De fout die mijn broer maakte, was dat hij een fout adres opgaf - had ie niet moeten doen. Bovendien komen de controleurs hier door middel van een telefoontje achter en ze komen terug met de mededeling dat we worden opgewacht door een politiebusje (WAAR komt die nou vandaan? Er is er maar één in ons dorp).

Bij aankomst staan er echter twee busjes (??) en een vijftal agenten. Mijn broer gaat in discussie met de agenten en vertelt ze heel beleefd, doch paniekerig, dat dit wat overdreven is daar wij de meest brave inwoners van het dorp zijn en netjes naar school gaan en nog net niet bidden. Als de agenten lacherig zeggen dat we nu maar mee moeten komen zonder stennis te schoppen, zegt mijn broer dat hij naar huis gaat lopen. En daar komt het:
De agenten trekken hem hard terug en duwen hem tegen de auto aan en gaan in een kring om hem heen staan. Ik zie mijn broer verschrikt kijken (dit is zowat de eerste aanraking met de politie voor hem) en zie het hele plaatje: de agenten zich groot makend om hem heen, de twee politiebusjes, de controleurs erbij... mijn bloed begint te koken en voordat ze mijn broer een busje proberen te duwen, trek ik een agent die mijn weg versperd naar de grond (nou, sterke kerel - ik was toen 65kg) en wil mijn broer hulp bieden. Het mededogen dat er in die kleine varkenskoppen van die agenten zat, is nu geheel verdwenen en we worden tegen de grond gesmeten (tot bloedens toe) en in de busjes geflikkerd. Daar grijpt een agent mijn nog eens naar de keel omdat ik 'nazi' en 'sadistische hoereloper' heb genoemd.

Aangekomen op het bureau moet ik mijn veters uit mijn schoenen halen en horloge inleveren om vervolgens 5 uur lang, zonder contact met thuis op te mogen nemen, in een cel te moeten blijven zitten.
En fin, de hele 'rel' is erop uitgelopen dat we geen strafblad hebben gekregen doordat de politie fout zat.'

Een lang verhaal, en ruig of stoer is het niet, maar het geeft precies aan wat er dezer dag gebeurt. Massaal wordt er gestort op brave mensen die geen weerstand kunnen bieden, terwijl het reinste tuig als afgezanten van een grote natie wordt behandeld.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor mijn vrije vertaling!!! *buigt zijn hoofd diep* :tomato:

Mijn tekst is een vertaling van een tekst van www.politievraagbaak.nl, maar ieder woord is gemeend!

Terug
Naar boven