XXL Nutrition

Al die topics over politie???

allemaal goed en wel, maar ik hoop dat iedereen hier toch beseft dat we de politie hoe dan ook broodnodig hebben?!

Ik heb het niet zo op de politie.....onderbouwing graag.....

En dan wel om het feit dat de hogere politiefunctionarissen (dat zijn al geen wouten meer, maar halve politici) liever de voorkeur geven om hun mensen met bv een lasergun in de bosjes te laten staan, dan om achter de echte boefjes aan te gaan.

Ik krijg op jaarbasis meer bekeuringen binnen dan er criminelen gepakt worden.

Ik weet ook wel dat 80% van de agenten die rechtstreeks met criminaliteit in aanraking komen wel anders willen, alleen wordt dat IMO vanuit hogerop belemmerd, waardoor we in de huidige k*tsituatie terecht zijn gekomen.

En door wie komt dat? Onze "maat" Donner misschien? Die vent spoort gewoon niet. Komt allemaal door die klote quota om geld binnen te halen voor het rijk

Trouwens als jij zoveel bekeuringen binnen krijgt zegt dat iets over jou misschien :p ;)

vorig jaar --> bekeuringsloos gereden :hedbang: :D

pat21 zei:
Trouwens als jij zoveel bekeuringen binnen krijgt zegt dat iets over jou misschien :p ;)

Was maar ff om als voorbeeld aan te halen, ik heb dit jr maar 2 bekeuringen gehad, maar dat zijn dr alweer evenveel als het aantal potentieel staatsgevaarlijke gekken die ze inmiddels weer hebben losgelaten! :D

sanniejj zei:
Dan moet je bij justitie en de hoge heren van de politie wezen. Die bepalen wat wel en niet kan.
???
tijd om eens een boek open te slaan, knul.
zoek op 'scheiding van machten'

A.c.a.b.

Rhinemann zei:
Zeker alleen een strippenkaart in bezit ? :D

Een auto en een motor. Met de motor heb ik nog nooit een bekeuring gehad. Ff afkloppen want die ene keer komt er aan en dan is het papiertje ook meteen weg :D

Terug
Naar boven