MuscleMeat

Al die topics over politie???

• Topic Starter Topic Starter
@ Huckfinn

Heel duidelijk verhaal en het komt absoluut vaker voor. Reden voor 2 busjes is heel simpel: Verdachten mogen nooit samen worden vervoerd. Reden voor zoveel agenten: Waarschijnlijk hadden ze geen fl**ker te doen en kwamen ze maar allemaal opdraven.

Desalniettemin, je hebt groot gelijk dat ze te grof hebben opgetreden! Ze zullen hopelijk flink op hun lazer hebben gehad an hun meerdere.

Politie doet niets
Artsen weten niet waar ze mee bezig zijn, burgers weten het beter
ICT-ers zorgen voor instabiele netwerken om werk te houden
Brandweer steekt fikkie om verveling te voorkomen

Ieder beroep heeft zo zijn voor- en tegenstanders

Denk dat je er beter aan doet om het te accepteren, dan energie te steken in iets waar je geen invloed op hebt.

Jizza zei:
Jullie hebben ook gelijk hoor, een veel gehoord beklag is dat agenten, zodra ze in uniform zijn, denken dat ze Superman zijn. Een parkeerbon durven ze wel uit te schrijven, maar als er inderdaad even verderop een steekpartij gaande is, geven ze geen gehoor. Ik irriteer me daar ook aan!

Mierennkend gedrag van agenten? Ik denk dat dat er zeker is, sommige agenten hebben oogkleppen op en hebben niet helemaal door dat ze hun discretionaire bevoegdheid kunnen gebruiken (een bevoegdheid dat bepaalt dat de agent ZELF mag bepalen of hij een bekeuring uitschrijft of niet). Dat soort agenten wordt uiteindelijk altijd door het korps op de vingers getikt, want als jij een bekeuring krijgt omdat je met 1 wiel op de stoep staat in een drukke straat in amsterdam, dan moet je gewoon een klacht indienen.

Maar ALSJEBLIEFT, kom je een van onze Supermans tegen, die denken dat ZIJ op een voetstuk staan, denk dan aan het feit dat er WEL plichtsgetrouwe agenten zijn die WEL graag echte boeven vangen...

Het kan aan mij liggen maar ik heb soms het idee dat het voornamelijk "plattelands" politie is die zich naaierig aanstelt. De mannen die in bijv in Amsterdam opzichtig bewapend door de rosse buurt wandelen komen op mij nou net heel wat betrouwbaarder over dan de agente met 30kg overgewicht die mij hier in de stad wantrouwend na gluurt. ???

Alsof het van die types zijn die nooit iets meemaken en daarom nog banger worden als er echt stront aan de knikker is.

Volgens mij is Jizza een wout.
Jizza is een wout Jizza is een Wouhout naaanaannanaananaa. :p

In het stuk word een hele opsomming gegeven van alle k*tsmoesjes en bullshit kritiek die je ter plekke te horen krijgt. Als je fout zit dan verdien je gewoon een boete, simpel. En dan moet je niet gaan liggen zeiken.

Maar iedereen, ook politie agenten, moeten toegeven dat het niet zo raar is dat burgers de laatste tijd steeds meer het gevoel krijgen dat Justitie de ‘gewone man’ wel weet te vinden als ze een keer wat fout doen, maar dat ze criminelen, pedofielen en religieuze fanaten om allerlei redenen laten lopen.
Uiteraard is dat niet de schuld van de agent op straat, maar daar krijg je wel de boete van.

Edit: scherp speurwerk Brutez, is een baantje bij de politie niet wat voor je? :D

Ik heb in mijn hele leven nog geen 1 goede ervaring gehad met politie, ze helpen nooit als je zelf in de problemen zit, maar ze staan altijd klaar om je op de bon te zetten voor loze boetes op plaatsen waar eigenlijk sneller zou mogen gereden worden zonder dat het onveilig wordt, of waar je kan parkeren (voor je eigen huis!) zonder anderen tot overlast te zijn. Een goed voorbeeld is een zware boete geven voor 10+ km/u te hard en 3 x 50 euro laten betalen omdat ik voor me eigen huis geparkeerd stond. Tja de gemeentje had er heel toevallig toen ik weg was witte lijnen geschilderd en dan was parkeren plots verboden. Heel toevallig waren de fl**kers er ook bij die dag :rolleyes:

Het zijn bange wezels die als belangrijkste taak hebben; de staatskas spekken, en daarbij de kleine vis vangen en de grote laten zwemmen omdat die teveel werk vraagt en gevaarlijk is. Dat is wat ik denk van politie. (op enkele uitzonderingen na).

Jizza is inderdaad een wout ;)

En Lauw, ik sluit me aan bij je relaas. Justitie kijkt van bovenaf mee, hoort de halve verhalen en neemt dan een beslissing op grond van poep. En degene die dat te horen krijgt, dat zijn de agenten op straat. GA BOEVEN VANGEN!

En ze hebben nog gelijk ook...

Als ik zie wat ze verdienen en wat voor k*twerk ze doen dan respecteer ik ze toch wel. Zitten in iedere beroepsgroep naaiers tussen en heb zelf ook vaag genoeg negatieve ervaringen met ze gehad. Maar iemand moet dat k*twerk toch doen.

Agenten zouden al die officieren van jui-jitsu en al die andere papieren tijgers achter hun bureau vandaan, de straat op moeten sleuren. Want de meeste van dat soort figuren hebben geen flauw idee wat politiewerk inhoudt, maar ze beslissen wel hoe de agent op straat zijn werk moet doen. :(

Ik hoor net op de radio dat een hoogbejaarde pedo satellietbewaking krijgt omdat hij te oud zou zijn voor de gevangenis. Kijk, dat is precies wat ik bedoel. Zo’n oude viespeuk krijgt een uitzonderingsbehandeling, maar ik toch echt niet als ik met 86 km/h over de provinciale weg rijdt. :mad:

Edit: EricR is een wout EricR is een wooouhoooout nanaaanananana. :D

k*t wout

Ze lossen minder de 15% van alle criminaliteit op, maar hebben wel tijd voor te flitsen.
Dat is het gene wat ik niet snap

Maar dat komt ook door de politiek uiteindelijk.
Nederland heeft het een na laagste aantal agenten per inwoner
De gevangenis straffen zijn bijzonder laag en ze komen in een hotel.

Maar door een strenger immirgratie beleid had ook veel worden voorkomen, want veel criminelen zijn nou eenmaal allochtoon. (statistieken!!!)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik geen politiewerk verricht.
Lijkt me het meest frustrerende werk wat er is,wel willen maar niet mogen.
En een enorm incasseringsvermogen hebben.

Jizza zei:
Ik klik toevallig wat heen en weer en kom in 5 minuten tijd al 4 topics tegen waarin wordt geklaagd over de politie.

Lees dit voor de volgende keer dat je jezelf weer onterecht voelt behandeld door een van 'ons'.

Ik, die waardeloze politieagent.

Ik denk, geachte belastingbetaler, dat u mijn identiteit inmiddels wel hebt vastgesteld. Ik pas vast en zeker in het hokje, waarin u mij wilt indelen en u vindt mij natuurlijk 'typisch'.

Tot mijn spijt kan ik dat van u niet zeggen. Ik weet immers niet wie u bent.

Vanaf uw geboorte leert u uw kinderen dat ik de boeman ben en zij zijn geschokt omdat ik met mijn traditionele vijand, de crimineel, vergeleken word.

U beschuldigt mij dat ik de jeugd te zacht aanpak, totdat ik op een keer uw eigen kind de les lees. U neemt waarschijnlijk een uur middagpauze en ettelijke koffiepauzes, maar u beschuldigt mij van luiheid, als ik een keer ga zitten.

U windt zich op als iemand in het verkeer de weg afsnijdt, maar als ik u op hetzelfde vergrijp betrap, voelt u zich onterecht behandeld.

U kent alle verkeersregels en hebt dus nooit terecht een bekeuring gekregen.

U stoort zich eraan dat ik mij met hoge snelheid naar een plaats des onheils spoed, maar u beklaagt zich erover, als het meer dan 10 seconden duurt voordat ik bij uw probleem ben.

U ziet het als een deel van mijn werk dat ik geslagen, geschopt, bespuugd en uitgescholden word, maar wanneer ik terugsla of scheld, dan noemt u dat machtsmisbruik.

U zult er niet aan denken om uw tandarts te vertellen hoe hij een kies moet trekken of een dokter te laten zien hoe hij een blindedarmmoet opereren, maar u vindt het wel heel normaal om mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen.

U praat tegen mij op een manier, die u in iedere andere situatie een bloedneus op zou leveren, maar u verwacht van mij dat ik dit zomaar accepteer.

U schreeuwt:” Er moet wat tegen de criminaliteit ondernomen worden.” Maar u wilt niet als getuige optreden of er op een andere manier mee lastig gevallen worden.

In uw ogen deug ik absoluut niet, maar is het natuurlijk volkomen terecht, als ik u familieleden help bij het verwisselen van een band, of uw vrouw, op weg naar het ziekenhuis, bij de bevalling help, uw zoon met mond- op mondbeademing het leven red of overuren maak om uw weggelopen dochter te vinden.

Welnu, meneer/mevrouw de belastingbetaler, staande op uw voetstuk, beklaagt u zich over de manier waarop ik mijn werk verricht en geeft u mij alle mogelijke scheldnamen. Maar vergeet niet, dat uw eigendom, uw familie en ook uw leven van mij of mijn collega’s kan afhangen.

JAWEL, BELASTINGBETALER, DAT BEN IK, DIE WAARDELOZE POLITIEAGENT!!!!!

En nu ga ik geflame krijgen, maar het zij zo. Ik wilde het zo graag even kwijt :rolleyes:

haha jij bent die dude van superdudes toch ? :P:D

Juistem, en jij bent dude die mij 11 kilo heeft laten aankomen in totaal haha, bedankt man!

haha graag gedaan jongen :D

Neuk de politie en justitie want we schijten allemaal op hun positie.

Vroeger was je held als je werkte als wout maar nu zien alle mensen jullie als fout.

Jullie willen flink doen in de straten en dat is nou de reden dat de mensen jullie haten.

SPOOKRIJDERS1!!11111!!

Laatst bewerkt:
Een Ryubolic zaadinjectie behandeling ;)

Der is helemaal niks mis met de politie, ben aan het daten met een agente, en als ikz elf gezonder zou zijn zou ik er nu ook werken.

Wat mij tegen de borst stuit is dat jullie uitgemolken worden door jullie hogere en dat jullie de voeten veeg zijn van iedereen.

Ik dank jullie voor je werk want anders was het er nog veel erger aan toe overal.

echter... excuseer me dat ik soms eigen rechter speel

jay_c zei:
Idd politie is niet eringestampt als een boeman...
het stuit mij tegen de borst op welke manier de wouten optreden...
en waarom ze iets doen..
maar dat is niet persoonlijk bedoeld natuurlijk en kan verschillen van plaats...
Zoals er hier gezegd word over werk verdelen.....
KIJK UIT JE DOPPEN POLITIE VAN NEDERLAND en ga niet stom staan flitsen terwijl je vandalen kunt pakken...

succes meneer de agent met uw werk :D

Dan moet je bij justitie en de hoge heren van de politie wezen. Die bepalen wat wel en niet kan.

Terug
Naar boven