AndroidHealthClinic

Al-Qaeda: "paus moet vermoord worden" (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

als ze nu ook nog het christendom willen vernietigen dan is het eind echt zoek.

hahaha heel typerend de reacties in dit topic:

de paus = het christendom.
al qaeda = de islam

:roflol:

deze generalisaties zijn al net zo DOM als het gezeik dat er aan ten grondslag ligt. De mens zal nooit veranderen...
 
de paus heeft het over moslims die het geloof met het zwaard verspreiden
al qaeda voelt zich aangesproken en roept vervolgens geweld op, duidelijk genoeg toch?

Ik had het over de reactie van Drummerbart. :rolleyes:
 
Goed, lijkt me niet verstandig om hier nog verder te reageren, kan beter gaan trainen (waar ik beter in ben). Toch vind ik de Islam wel een vaag geloof!
 
Goed, lijkt me niet verstandig om hier nog verder te reageren, kan beter gaan trainen (waar ik beter in ben). Toch vind ik de Islam wel een vaag geloof!

Bedankt voor de bevestiging van je onwetendheid.
 
De Islam is een vaag geloof. Ik ben dan wel geen theoloog,en een ras echte westerling zoals iedereen hier op dit forum, maar als ik om me heen kijk besef ik toch de de islam onderontwikkeld geloof is. Geweldadig ingesteld en primitief.Met alle respect maar een profeet die het goedkeurt anderen om te brengen, get real:rolleyes:
 
Bedankt voor de bevestiging van je onwetendheid.

Onwetendheid zou ik het niet noemen, maar ik kan wel proberen mijn mening over te brengen (dr moet een wonder gebeuren na al deze ellende wil deze echt drastisch veranderen) maar ben geen deskundige, en ik weet dat jullie dat ook niet zijn!
 
De Islam is een vaag geloof. Ik ben dan wel geen theoloog,en een ras echte westerling zoals iedereen hier op dit forum, maar als ik om me heen kijk besef ik toch de de islam onderontwikkeld geloof is. Geweldadig ingesteld en primitief.Met alle respect maar een profeet die het goedkeurt anderen om te brengen, get real:rolleyes:

weer zo iemand die zich erin "verdiept" heeft :rolleyes:

owja over dat geweld kwam ik wat tegen trouwens;

Anti Terrorism Advert Islam - Google Video
 
We krijgen nu gewoon de kruistochten dubbel en hard terug, die vroeger gevoerd zijn door de engelsen en fransen overde ottomanen :)
 
hahaha heel typerend de reacties in dit topic:

de paus = het christendom.
al qaeda = de islam

:roflol:

deze generalisaties zijn al net zo DOM als het gezeik dat er aan ten grondslag ligt. De mens zal nooit veranderen...
ik stel niet dat ze dat willen, ik zeg als... de paus is wel een boegbeeld van het christendom en zo zien die gasten dat.

ze haten bush ook, maar ze vernietigen zijn burgers...
 
de paus vermoorden omdat die hun "onterecht" linkt met geweld

ze hebben er weer lang over nagedacht
ok het zijn niet alle moslims, maar er zijn er toch veel die hetzelfde vinden alleen omdat alqaeda het zegt. Ik heb het niet met de islam:( (eigelijk met geen enkele godsdienst)
 
ik snap niet waarom mensen een hekel hebben aan christenen en geen respect hebben voor christenen.

de (meeste, niet allemaal )moslims veroorzaken de problemen in de wereld maar voor de moslims is er wel weer respect en ontzag en begrip.

waarom is er geen respect voor alle geloofsovertuigingen?

een reden dat ik in het christendom geloof is ook precies zoals het nu gaat in de wereld. geen respect voor de christenen.
 
ik snap niet waarom mensen een hekel hebben aan christenen en geen respect hebben voor christenen.

de (meeste, niet allemaal )moslims veroorzaken de problemen in de wereld maar voor de moslims is er wel weer respect en ontzag en begrip.

waarom is er geen respect voor alle geloofsovertuigingen?

een reden dat ik in het christendom geloof is ook precies zoals het nu gaat in de wereld. geen respect voor de christenen.
dus je bent ook homo? er is nml ook geen respect voor homos?

slaat dus op niks je reden
 
Bedankt voor de bevestiging van je onwetendheid.
Als ik even mag reageren. Ik begrijp je argumenten, maar heb je de Koran eigenlijk al eens gelezen? Ik wel namelijk, en mijn conclusie is dat geweld maar al te vaak aangemoedigd wordt. Waarom zou je blindelings vertrouwen op de normen en waarden van een boek dat geschreven is vóór de Middeleeuwen door God weet welke gek? Sorry, maar ik vind het niet vreemd dat er zoveel extremisten rondlopen in de Islam. Ik zou niet zo ver durven gaan om te zeggen dat het een achterlijk geloof is, maar laten we het erop houden dat het goed is dat niet iedereen alles letterlijk overneemt wat er geschreven is.

Wat de paus aangaat kan ik alleen zeggen dat hij maar beter zijn grote mond kan gaan houden, en vooral geen citaten meer voorlezen uit de Middeleeuwen, zowat de meest donkere periode in de menselijke geschiedenis. Dit is het beste bewijs dat geloof geen vrede brengt, alleen oorlog, zelfs de leiders zijn er verantwoordelijk voor.
 
Als ik even mag reageren. Ik begrijp je argumenten, maar heb je de Koran eigenlijk al eens gelezen? Ik wel namelijk, en mijn conclusie is dat geweld maar al te vaak aangemoedigd wordt. Waarom zou je blindelings vertrouwen op de normen en waarden van een boek dat geschreven is vóór de Middeleeuwen door God weet welke gek? Sorry, maar ik vind het niet vreemd dat er zoveel extremisten rondlopen in de Islam. Ik zou niet zo ver durven gaan om te zeggen dat het een achterlijk geloof is, maar laten we het erop houden dat het goed is dat niet iedereen alles letterlijk overneemt wat er geschreven is.

Wat de paus aangaat kan ik alleen zeggen dat hij maar beter zijn grote mond kan gaan houden, en vooral geen citaten meer voorlezen uit de Middeleeuwen, zowat de meest donkere periode in de menselijke geschiedenis. Dit is het beste bewijs dat geloof geen vrede brengt, alleen oorlog, zelfs de leiders zijn er verantwoordelijk voor.

Vrije meningsuiting anyone? het christelijk geloof mag hier al decennia bespot en afgebroken worden, maar als men het over de Islam gaat hebben moet men zijn woorden gaan wikken en wegen. Er moet duidelijk een dringende mentaliteits verandering worden doorgedreven bij de weldenkende westerling. Ik ben verre van rechts georienteerd, maar vind dat de Paus principieel bij zijn standpunt moet blijven.
Ook verwonderlijk dat er van Islamitische kant geen passieve optochten worden gehouden om het tegendeel te bewijzen, maar onmiddelijk met de dood wordt bedreigd. Noem dit generalisatie, maar ik zie nog altijd veel te weinig gematigde moslims afstand nemen van het fundamentalisme. Stilzwijgend goedkeuren van hun verderfelijke doodspraat noem ik dat.
 

een reden dat ik in het christendom geloof is ook precies zoals het nu gaat in de wereld. geen respect voor de christenen
.


dat is nog eens een goede reden om te geloven:rolleyes:
 
ik snap niet waarom mensen een hekel hebben aan christenen en geen respect hebben voor christenen.

de (meeste, niet allemaal )moslims veroorzaken de problemen in de wereld maar voor de moslims is er wel weer respect en ontzag en begrip.

waarom is er geen respect voor alle geloofsovertuigingen?

een reden dat ik in het christendom geloof is ook precies zoals het nu gaat in de wereld. geen respect voor de christenen.

Correctie: waarom is er respect voor enige vorm van geloofsovertuiging?
"God" mag het weten.
 
Geloof in jezelf. Niet in een boek.
Al die goed gelovigen. Geen coïtus voor het huwelijk?? Wie doet dat nog.
En dan heb je moslims die denken dat wanneer ze de ramadan doen, al het andere word vergeven (ja er zijn er echt bij die dat geloven).

Geloof is bull shit!
Iets wat er niet is moet je ook niet meer maken.
Als ik een boek ga bedenken, en geef er een mooie naam aan gaan julllie niet ineens in mij geloven.

Geloof is iets van voor 1800!
 
tja, ik kan niet zeggen dat de paus ongelijk heeft...:rolleyes:
 
Back
Naar boven