XXL Nutrition

Woede over opmerkingen paus

Bezoekers in dit topic

maar je hebt wel de Koran voor de gein gelezen? of pluk je die teksten lukraak van internet?:o
Ja ik was nieuwsgierig en ben het ding gaan lezen, was een versie in het Engels uiteraard. Niet echt interessant trouwens die vage teksten, met de sprookjesverhalen in de bijbel kan je tenminste nog eens goed lachen.
 
Way to GO, ****in' pope:mad::fire:...u incoherent motha****a...

Eh, dit is niet de schuld van de paus, maar van de self claimed 'religie van de vrede en tolerantie' ( :o ) die weer eens beledigd zijn. :thumbdown:
 
Eh, dit is niet de schuld van de paus, maar van de self claimed 'religie van de vrede en tolerantie' ( :o ) die weer eens beledigd zijn. :thumbdown:
sadley.gif
 
Echte gelovigen zitten niet in de kerk, in de synagoge of de moskee.

Ik ben er heilig van overtuigd dat bijna al het slechte in deze wereld veroorzaakt is/wordt door geloof. Vroeger nu en in de toekomst. Vroeger maakte men er misbruik van, nu nog steeds. Men hanteert regels die in tijdperken honderden jaren geleden golden, en toch worden ze nog steeds als juist gezien.


Bah geloof, flikker toch op man de grootste onzin bedacht door de mens omdat ze niet konden accepteren dat er nou eenmaal niet iemand daar met een stokje staat te zwaaien.

Wel ben ik ervan overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde. Maar naar mijn mening staat geloof daar 100% van los.

Goed dat was een beetje off topic maar ik moest het even kwijt
 
haha een kerkje hier, een boedhabeeldje daar, een wtc torentje ginder. een echt opbouwende civilizatie kan je het toch niet noemen :D.
 
heb ik het hier over de wanpraktijken van Israel? neen.
heel typerend dat kritiek op de moslimwereld altijd wordt afgedaan met:
"ja maar die ander doen het ook"
Ik ken genoeg k*tcivilisaties maar die verrotte AQ fundamentalisten behoren er zeker bij.
 
Haha, gelovigen... Je hebt apen en mensen, en gelovigen zit daar ergens tussenin.
 
Genuanceerd zoals altijd, bedankt voor je bijdrage RobG ;)
 
heb ik het hier over de wanpraktijken van Israel? neen.
heel typerend dat kritiek op de moslimwereld altijd wordt afgedaan met:
"ja maar die ander doen het ook"
Ik ken genoeg k*tcivilisaties maar die verrotte AQ fundamentalisten behoren er zeker bij.
dat is het hem juist, soort wie de bal kaatst, kan 'm terugverwachten op globale schaal
 
dat is het hem juist, soort wie de bal kaatst, kan 'm terugverwachten op globale schaal

Precies oog om oog, tand om tand. De weg van het zwaard. :rolleyes:

Bedankt voor het bevestigen van mijn vooroordelen.
 
vreemde eend in de bijt, aangezien dit niet in de bijbel staat en het daarvanuit ook niet te rechtvaardigen valt


Kortom, terug naar de zondagsschool jij roxxe :finger:

Dat is het leuke aan het Christelijke geloof, in de bijbel staan i.v.m. de koran veel minder passages die geweld goedkeuren. En toch zijn de christenen geen spat beter als de moslims.
Het geeft aan dat het probleem niet bij religie ligt, het ligt aan mensen. Religie is alleen een uitstekend middel om geweld een doel te geven.

De Paus is een seniele ouwe gek.
 
Dat is ook het mooie van Moslims.
Val hun geloof aan en je hebt ruzie.
Zegt iemand wat over de katholieke kerk hoor je niemand.

Mensen in die landen zijn nog steeds gedeeltelijk achterlijk (deels zo gehouden door de regeringen/geestelijk leiders).

Heb wel eens een docu gezien over Iran.
Meiden willen het liefst zonder sluier lopen, lekker wat drank nuttigen en flink van bil. Dat doen ze ook, alleen mag niemand het weten.
Mensen willen helemaal niet zo streng gelovig zijn, maar dat moeten ze.

Dom beleid!
 
Iedereen zou beter een beetje meer waarde hechten aan Lauw zn posts...
It isn't the ****ing religion, it's the people who don't know how to act on their faith...
Mensen zijn domme wezens, apen nog dommer, en dan komen de mensen die denken dat alles aan Godsdienst ligt...Godsdienst is juist tegen geweld enzo...degene die anders beweerd is dom, en degene die zeggen dat ze geloven en er toch niet naar (proberen te) handelen zijn hypocriet, en maken het onmogelijk om aan andere mensen (die niet geloven) duidelijk te maken dat het geloof iets moois is...

Daarvoor: Dankuwel kruistochten, katholieke kerk (met al der geld en al der vervolgingen, van o.a de wetenschap), dank u Joden (die met niemand iets willen te maken hebben), en dank u Extremisten (van zowel Islam, als Christendom, als...), Oosterse dictators,...voor het verkloten van de ****ing wereld, het is jullie schuld dat vele mensen nooit het geloof zullen kunnen meemaken (wat echt jammer is, want het is echt iets mooi)...
 
Wel een erg foute en eenzijdige site opgericht door Evangelisten. Nog niet zo lang geleden werd je verbrand, verzopen of opgehangen als je hun geloof niet aanhing.

En daarom zal er niemand ooit luisteren naar echte gelovigen, want elke ongelovige denkt dat de gelovige zo een "zotte evangelist" is, of een "extremistische muslim", ...
Omdat de "leiders" van de Godsdiensten ("leiders" omdat ze hunzelf zo noemen, ze hebben zich die naam toegeeigend) het verkloot hebben, kunnen echt gelovigen beter zwijgen, want je krijgt gelijkals antwoord: kruistochten dit, aanslagen dat....
NEWSFLASH: die dingen hebben echt helemaal niks,noppes, nada te maken met religie, maar met menselijke overtuigingen(met als excuus godsdienst, en dat word door de kortzichtigen ook nog gelooft):rolleyes:
 
Die geschriften staan toch redelijk vol met hatelijkheden richting andersdenkenden. Christendom, Islam, Jodendom, allemaal vrij onverdraagzaam richting andersgelovigen. Dan heb ik het niet eens over niet gelovigen, want in principe is dat volgens die geschriften de laagste soort die er is.

Geloof kan best in praktische zin zo beleden worden dat er rekening wordt gehouden met andersdenkenden. Echter is het voor velen die het geloof verspreiden een uitkomst om juist hun hordes gelovigen te behouden en dus zo afkerig mogelijk te staan tegen andersdenkenden.

Zie wat er gebeurd is in de Westerse wereld (voor een groot gedeelte), de vrijheid van godsdienst heeft in veel landen geleid tot ontkerkelijking. Een gruwel voor degenen die hun macht te danken hebben aan diezelfde geloven.

Gelukkig is de machtsinvloed van de kerk in de Westerse wereld nog amper voelbaar. Maar we moeten niet vreemd opkijken dat in andere culturen er met man en macht geprobeerd wordt om die macht en invloed van religies te behouden.
 
Back
Naar boven