AndroidHealthClinic

Al-Qaeda: "paus moet vermoord worden" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geloof in jezelf. Niet in een boek.
Al die goed gelovigen. Geen coïtus voor het huwelijk?? Wie doet dat nog.
En dan heb je moslims die denken dat wanneer ze de ramadan doen, al het andere word vergeven (ja er zijn er echt bij die dat geloven).

Geloof is bull shit!
Iets wat er niet is moet je ook niet meer maken.
Als ik een boek ga bedenken, en geef er een mooie naam aan gaan julllie niet ineens in mij geloven.

Geloof is iets van voor 1800!

Beetje erg kortzichtig Ries, kom aan. Ik ben met je eens dat sommige dingen die verspreidt worden, echt te gek voor woorden zijn, maar in zijn basis beginsel is het geloof natuurlijk een mooi (en onontkomelijk) iets, maar dit is meer iets voor het topic, ben je gelovig.

Die moslims (alle met verkeerde gedachten voor zover ik generaliseer) zullen zichzelf vanzelf wel vernietigen door al dit geweld te verspreiden.
 
Ik begrijp de hele ophef van Al-Qaeda niet.

Die man leest iets voor en ze zijn beledigd ??? Het zijn zijn eigen woorden toch niet. vage shit.

Kom op zeg, je leeft toch niet in de middeleeuwen.
 
In mijn mening zit de Islam gewoon te wachtten op iets wat ze kunnen uitleggen als beledigend zodat ze weer een paar dagen ongestrafd terreur kunnen plegen.

Ik zeg platleggen die handel nu we nog kunnen :mad:
 
Beetje erg kortzichtig Ries, kom aan. Ik ben met je eens dat sommige dingen die verspreidt worden, echt te gek voor woorden zijn, maar in zijn basis beginsel is het geloof natuurlijk een mooi (en onontkomelijk) iets, maar dit is meer iets voor het topic, ben je gelovig.

Die moslims (alle met verkeerde gedachten voor zover ik generaliseer) zullen zichzelf vanzelf wel vernietigen door al dit geweld te verspreiden.

Hoezo kortzichtig?
Dat iemand in iets wil geloven wat niet bestaat oke. Maar ik geloof 0,0 en leef echt niet minder prettig als iemand die wel zou geloven.
Wat is er zo mooi in geloven? Ik geloof liever in mezelf en de mensen om me heen, die ik ook kan beoordelen en zien.
 
dan is het hele feest compleet
 
We kunnen hier wel gaan discussieren en filosoferen maar dat zal Al-Q echt niet tegen houden. Dit soort doelloosheden zullen altijd parten spelen in deze verachtelijke wereld. Maar wat doen we eraan als individuele persoon? Niets. Waarom niet? Omdat dat geen zin heeft.
 
Hoezo kortzichtig?
Dat iemand in iets wil geloven wat niet bestaat oke. Maar ik geloof 0,0 en leef echt niet minder prettig als iemand die wel zou geloven.
Wat is er zo mooi in geloven? Ik geloof liever in mezelf en de mensen om me heen, die ik ook kan beoordelen en zien.

Daar hebben we genoeg over gediscussieerd in het daarvoor bestemde topic...
 
In mijn mening zit de Islam gewoon te wachtten op iets wat ze kunnen uitleggen als beledigend zodat ze weer een paar dagen ongestrafd terreur kunnen plegen.

Ik zeg platleggen die handel nu we nog kunnen
:mad:


waar denk je dat ze al die tijd mee bezigzijn in afghanistan enz???
 
De Islam is een vaag geloof. Ik ben dan wel geen theoloog,en een ras echte westerling zoals iedereen hier op dit forum, maar als ik om me heen kijk besef ik toch de de islam onderontwikkeld geloof is. Geweldadig ingesteld en primitief.Met alle respect maar een profeet die het goedkeurt anderen om te brengen, get real:rolleyes:

Onderontwikkeld niet, maar zij hebben niet de periode meegemaakt die wij wel hebben meegemaakt en kenmerkend is voor de Westerse samenleving: de Verlichting. Rationaliteit en empirisme bepalen in grote mate wat er "is" en er is een scheiding tussen kerk en staat bewerkstelligd. (In Turkije is dat trouwens ook).

Door de verlichting zijn alle scherpe kanten van ons geloof "afgesleten" en gaan wij niet meer op kruistocht en zo. De Islam heeft dat niet gehad (tenminste bij mijn weten)... :rolleyes:
 
Hans teeuwen heeft het ooit prachtig gezegd.

De…..aanwezigheid….van…. de Here God……..Wat is dat?……De aanwezigheid van……de Here God…..Christus……Jezus Christus…..de Here God, Jezus Christus.. Wat is dat?

Ik kan het niet...Ik kan het niet... Ik kan het niet uitleggen
Dat is... Dat is iets... Dat is een gevoel... Dat is een gevoel
Je kan het niet... Je kan niet

Christus

Ik kan het niet uitleggen, het is...'t is... doh...

Ik kan niet... Ik kan niet... Ik kan het niet uitleggen het is een gevoel
Ik kan niet... Ik kan niet... Ik kan niet...

NOU HOU JE KOP DAN MAN!!!!!

Ik word toch zo gek van dat Christentuig he.
Ohjoh joh, Christenhonden, woehoef.

Nee, de Jezus Christus hè, sorry maar dat was een nozem uit Nazaret.
Verder niks, prima gozer niks aan de hand maar een nozem.
Dan zei die bijvoorbeeld, nou je hebt dan een God, en God heeft alles gemaakt
Het hele universum, de aarde ieder grasprietje allemaal van God, en dan zei hij: ja dat is mijn vader hè. Ja dat is mijn vader heeft dat allemaal gedaan hè.

Het was... Jezus was gewoon een mens en liet ook scheten.
Sorry dat ik het... Ja ik vind het lullig het is een beetje banaal maar het is zo.
Mensen laten scheten... Jezus heeft scheten gelaten!

En dan moet je dat voorstellen hè; Ik benne... Ja ik ben dan de zoon (prffft) vanne... van God dan... zet anders een raam open.

Dat kan toch niet man!

Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan;
Hoe weten jullie dat dan zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
Ja dat staat ook geschreven.

Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in duscussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".

En dan zeggen ze, hoe weet u dat zo zeker?
Ja dat staat geschreven.

Oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...


Ik voel me... Ik voel me heel erg verbonden met het joodse volk,
Maar waarom??
Omdat ik joods ben.
En met wie voel je je verbonden???
Met die andere joden.
Maar waarom dan??
Omdat die ook joods zijn.
Maar wat voel je dan??
Een soort verbondenheid, maar waarom dan??
omdat we allemaal joods zijn.
Maar wat is dat dan die verbondeheid??
Ja dat is... Ja ik kan het niet uitleggen... dat is een gevoel….
Maar wat doen jullie dan??
We hebben allerlei tradities.
Oh, ja wat dan??
Nou dan gaan we bijvoorbeeld gezellig met zijn alle allerlei dingen niet-eten.
En bij ieder jonge jongentjes, snijden we een stuk van de lul af!

En dan heb ze zelf van die gekken, die hebben van die Bob Marley achtige dreadlocks,
zo'n hoedje op, staan de hele dag tegen de muur te mekkeren.
Ja 't zal leuk zijn als die muur er een keer genoeg van kreeg, en staan zo van; “blablablabla” en dat die muur dan zegt; “Flikker nou eens op man ik ben ook niet van steen!!!”

Oh man man man man man man man ohjohjoh.

Weet je wat ik ook zo'n ontzettende zak vind ALLAH!!!
Allah, met zijn dikke lul !!!

Dan heb je van die hysterische zandmensen die gaan heel hard zo van ALLAH, ALLAH!!!
Weet je jongen, doe eens rustig, doe eens rustig het is hier zo heet weet je wel , en dan van ALLAH ALLAH ALLAH njieuw poef ALLAH!!!!

En van die doodsbange zandvrouwtjes met die doeken om hun kop...
Vraagt de cameraploeg; ”Worden jullie onderdrukt???” “dat moet ik aan mijn man vragen.”


En allah vind alle nederlandse vrouwen hoeren!!!
En daar heeft ie volkomen gelijk in!!!


Maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken, oh dan doe ik snel een doek om mijn kop, ben ik geen hoer meer.
NEE, dan ben je een hoer met een doek om je kop!
Kom op zeg!!

En dan hebben we nog de Hindoes.
De Hindoes staan de hele dag tot hier in het hele gore smerige sloot, echt ontzettend smerig.
Staan ze daar een beetje zo; “helahowahao”.
Dat doen ze omdat ze anders een k*tleven krijgen.
Dus dat leven moet dus nog erger zijn dan de heledag tot je navel in het dampend rioolwater staan.
En dan staan ze zo; “helahowaheo, helahowaheo”.
En dan zeg je vanne; “he kom daar nou eens uit, nee nou is het mooi geweest, kom, eruit, hup, nee hup, eruit douchen kom op!!
Nee ik blijf hier, nee ik blijf hier, hooo shit een koe, ooooh koe ooooh koe.

En dan zeggen ze tegen mij, nee dat zin de religies van die mensen dat zijn de tradities van die mensen,
Dat is de manier van leven voor die mensen , dat is de cultuur van die mensen
daar moet je respect voor hebben.

HEB IK GEEN RESPECT VOOR, VIND HET SUKKELS, sorry!
 
geef die gasten aub een eiland voor zichzelf waar ze zich helemaal mogen uitleven met autobommen, zelfmoordcommando`s en andere ongein...

AMEN :D


Stelletje mongolen allemaal, laat ze mekaar allemaal maar afknallen.
Als je gewoon maar zegt dat je het in de naam van allah doet, dan mag je gewoon een 747 in het wtc boren, 20 vrouwen houden en iedereen die een ander geloof heeft of geen doek om zijn harses heeft neerschieten.

Die moslims zijn echt helemaal losgeslagen :mad:
 
a-bomb-clouds.jpg
 
Ach een beetje dom was het ook wel om juist dat citaat te gaan gebruiken als paus zijnde. Hij had ook een mooi stukje uit de bijbel kunnen citeren over naasteliefde.. Was ook een stuk vromer en mooier zijn geweest.
 
Gaan we nog een moskee in de fik steken of hoe zit dat?
 
Let me break it down-->Pope is not a Christian
Al Qaida are not muslims....they jsut think they are;)
 
de rotte appel moslims en de terroristjes zoeken gewoon een reden om de boel op stelten te zetten . je zag het wel met die cartoons een tijd geleden
 
idd echt triest gewoon.
moslims zeggen toch ook wel eens iets over westerse wereld, nou dan ga ik niet meteen een vlag kopen en in de fik steken of ambassades vernielen.
gevoel voor humor kennen ze daar niet.
 
Back
Naar boven