MuscleMeat

Alcohol/softdrugs

En waarom kijk je er zo tegenaan? Omdat je dan jezelf kan zien als iemand die er wel 100% voor gaat en anderen minder ''hardcore'' zijn en eigenlijk maar wat aankloten omdat jij wel alle drank/drugs laat staan?

Af en toe een slokje moet kunnen, maar die keuze moet je uiteindelijk zelf maken ;) . Daarnaast hangt het er ook vanaf hoe jouw vrienden zich gedragen als ze zat en of stoned zijn. Gelukkig wordt er in mijn vriendenkring niemand aggressief. Er zijn zoveel dingen die je training beinvloeden, maak je nu niet al te druk over die dingen.

Ik laat zelfs af en toe ook een training vliegen als men iets van plan is, maar ik haal deze dag wel in op een rustdag :D .

LangeMan zei:
Als je eens flink wil spacen moet je hoestcapsules nemen :cool:

http://forum.fok.nl/topic/681292
Leuk spul, maar je moet met te veel zaken rekening houden anders kan een tripje echt levensgevaarlijk worden. Heb zelf 1 keer een doosje gebruikt, genoeg voor het tweede plateau. Het werkt inderdaad behoorlijk vervreemdend en de bijnaam 'robo' klopt wel, je hebt echt het idee dat je rondloopt als een robot.

Drugs zou ik laten als ik jouw was, soms alcohol kan nog maar gewoon met mate en maten.

EricR zei:
Leuk spul, maar je moet met te veel zaken rekening houden anders kan een tripje echt levensgevaarlijk worden. Heb zelf 1 keer een doosje gebruikt, genoeg voor het tweede plateau. Het werkt inderdaad behoorlijk vervreemdend en de bijnaam 'robo' klopt wel, je hebt echt het idee dat je rondloopt als een robot.

Het lijkt me schitterend, maar aangezien ik al niet echt psychisch in orde ben
is het niet echt verstandig. :P

Het zal wel al een aantal malen gezegd zijn, maar als je zo jong bent is het voornaamste, dat je leeft en ervan geniet. Uiteraard heb je nu een sport ontdekt waar je helemaal voor wil gaan. Welke doelen stel je jezelf daarin? Wil je prof worden en wedstrijden doen of is het voor jou een recreatieve sport, net zoals de meesten hier? Ik zeg niet, dat je je elke weekend klem moet zuipen, maar ik zie er geen problemen in, als je af en toe eens lekker uit je bol gaat. Misschien raak je een minimaal aantal grammen spiermassa, maar je geniet tenminste wel van je jonge leven en bent eens een avondje lekker ontspannen. Dat noemen ze als jonge honden lekker uit de band springen. En geloof me, als je straks 25 bent en je alleen maar aan je sport hebt gedacht en nooit echt geleefd hebt, ga je toch wat missen.
Overigens kun je ook gewoon met je vrienden uit gaan en niet helemaal los gaan.
Ik zou zeggen; Geniet van je leven!
Groet Robert

• Topic Starter Topic Starter
Doe ik Mighty, thanks ;) Ga dit weekend weer s chille met vriende en ga dan gewoon wat drinken (maar niet zuipen dus). Je hebt helemaal gelijk. Ik ben inderdaad geen professional en dat zal ik ook niet 1,2,3 worden. Mijn doel is gewoon om (zoals de meesten hier) flink groot, maar vooral ook droog te worden. Maar bodybuilding is een manier van leven, maar niet je leven zelf natuurlijk.:rolleyes:
Ik zat toevallig net de Flex te lezen en daar zie ik zulke mooie fysieken instaan, en dan vooral die van vroeger, Larry Scott bijv om maar even een naam te roepen. Flink gespierd maar mooi droog en in symetrie. Naar zoiets streef ik. En dat hoop ik waar te kunnen maken. Moet een heel eind komen al blijf ik zo nog n jaartje of 10 trainen:p

Bedankt voor de reactie en succes met trainen!

Ruub

Hetzelfde en veel plezier van het weekend! :D
Groet Robert

Terug
Naar boven