- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Daarnaast hangt het er ook vanaf hoe jouw vrienden zich gedragen als ze zat en of stoned zijn. Gelukkig wordt er in mijn vriendenkring niemand aggressief. Er zijn zoveel dingen die je training beinvloeden, maak je nu niet al te druk over die dingen.
.Leuk spul, maar je moet met te veel zaken rekening houden anders kan een tripje echt levensgevaarlijk worden. Heb zelf 1 keer een doosje gebruikt, genoeg voor het tweede plateau. Het werkt inderdaad behoorlijk vervreemdend en de bijnaam 'robo' klopt wel, je hebt echt het idee dat je rondloopt als een robot.LangeMan zei:
EricR zei:Leuk spul, maar je moet met te veel zaken rekening houden anders kan een tripje echt levensgevaarlijk worden. Heb zelf 1 keer een doosje gebruikt, genoeg voor het tweede plateau. Het werkt inderdaad behoorlijk vervreemdend en de bijnaam 'robo' klopt wel, je hebt echt het idee dat je rondloopt als een robot.

haha word same hereLangeMan zei:Het lijkt me schitterend, maar aangezien ik al niet echt psychisch in orde ben
is het niet echt verstandig.![]()

Ga dit weekend weer s chille met vriende en ga dan gewoon wat drinken (maar niet zuipen dus). Je hebt helemaal gelijk. Ik ben inderdaad geen professional en dat zal ik ook niet 1,2,3 worden. Mijn doel is gewoon om (zoals de meesten hier) flink groot, maar vooral ook droog te worden. Maar bodybuilding is een manier van leven, maar niet je leven zelf natuurlijk.