XXL Nutrition

Alcohol/softdrugs

• Topic Starter Topic Starter
Gasten onzettend bedankt voor jullie reacties:) Ik voel me vereerd egt waar. Ik heb zeker wat aan jullie reacties en ik ga dr idd is heel goed over nadenken. Het ''probleem'' is dat bodybuilding al n soort obsessie is (ondanks mn leeftijd). Maar idd in het weekend mag ik best wel n btje los gaan, jullie hebben mn ogen geopend. Ben blij te horen dat jullie het probleem wel kennen eigenlijk, tis ook gewoon moeilijk en veel mensen hebben dr gewoon geen begrip voor.

Gasten nogmaals bedank en trainsze, slaapse of eetse :D

Ruub

Je moet gewoon uitgaan en doen en laten wat je niet kan als je jong bent. Als jij het uitgaan geen bal aan vind zonder drank/jointje moet je niet uitgaan. Ik neem elke zaterdag wel een paar biertjes en een dikke jonkol, boeiend;)

Haha keej dan:p

Gorilla-Man thanks voor je wijze woorden;) Ik moet je gelijk geven... Anderen ook bedankt hoor trouwens maar jij in het bijzonder omdat je er zo op in ging.

Dit is trouwens wel een prachtsite horr:D Echt relaxed dat je kan prate met elkaar, iedereen begrijpt elkaar hier tenminste.

Ik snap wat je bedoelt. Ikzelf ben ook 17 en veel van mijn vrienden gaan elke weekend uit, en vragen of ik meega. Ik ben van mezelf al helemaal geen uitgaanstype en als ik ga drink ik hoogstens 3 a 4 pilsjes, d'r na krijg ik toch een veel te grote bek;).
Op zich valt het makkelijk te combineren dus.

ben zelf 19, drink en blow af en toe behoorlijk in het weekend, maar vind dit niet erg, je moet toch lol hebben, en om eerlijk te zijn zit het tot nu toe mij progressie niet echt in de weg. Als dit wel het geval zou zijn zou ik wel wat minderen denk ik. Maar als je je geestelijk k*t voelt omdat je nooit eens uit bol kan gaan tijdens het uitgaan, heeft dit ook wel een negatief effect op je lichaam en je trainingen hoor.

Waar zijn Mars en Corleone, hun theorieen hebben vaak een doorslaggevende inbreng.

Die zogenaamde vrienden zijn slaven van drugs en alcolhol. Jij bent meester over je lichaam en vormt het met toegewijd hard werk in de gym en met gezonde voeding. Dit is een wereld van verschil, en je kunt het niet allebei doen. Wat je ook doet, doe het goed en met 100% inzet en toewijding. Als bepaalde situaties of personen dat in de weg gaan staan, zal de keuze niet moeilijk zijn.

Ruub87 zei:
Heey gastuhhh,

Ik heb hier eve n hele belangrijke vraag en ik denk ook wel dat meerdere van jullie met dit probleem zitte...

Als je serieus traint, pas je daar zo'n beetje je hele leven aan aan. Lette op ete, goed slapen enz enz

Maar ik ga dus bijna niet uit omdat ik niet wil drinken of blowen (dit schijnt resultaten erg in de weg te staan). Zo sluit ik mij dus eigenlijk ook af van leuke en sociale gelegenheden...:s Je gaat niet met je nuchtere kop tusse allemaal stonede en dronke vriende zitte tog, is tog geen ruk aan?

Komt dit jullie bekend voor? Of hebben jullie er schijt aan en drinken jullie wel (of blowen)? Zo jah, hoeveel? Zo neej, hoe doe je dat dan??

Ja maar niet in zo'n grote mate dat ik niets meer mag en doe. Als ik uitga dan snuif, rook en zuip ik ook gewoon. Het zit hem in het ritme hoe je het snuift, de spier in de neus verdient setjes van 15 reps en dan maal 3gram. 1gram per keer anders krijg je van die gekke fratsen.

Mja resultaten in de weg staan, ik merk dat je enorm gefrustreerd raakt aan het fenomeen 'je niet kunnen uiten als je vrienden op hippe, trendy en coole feestjes'. Later zeg je toch ook tegen je eigen kinderen "sta sterk in je schoenen je weet wat jij wilt en hoe je dat kan bereiken". Het doel heiligt de middelen en er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden he. Verder is drugsgebruik de trend van het moment he! Je vrienden snappen het nu jij nog.

Man ik heb er dikke skeit aan, crack is da shit van da momento!

eduardjanssen zei:
Ja maar niet in zo'n grote mate dat ik niets meer mag en doe. Als ik uitga dan snuif, rook en zuip ik ook gewoon. Het zit hem in het ritme hoe je het snuift, de spier in de neus verdient setjes van 15 reps en dan maal 3gram. 1gram per keer anders krijg je van die gekke fratsen.

Mja resultaten in de weg staan, ik merk dat je enorm gefrustreerd raakt aan het fenomeen 'je niet kunnen uiten als je vrienden op hippe, trendy en coole feestjes'. Later zeg je toch ook tegen je eigen kinderen "sta sterk in je schoenen je weet wat jij wilt en hoe je dat kan bereiken". Het doel heiligt de middelen en er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden he. Verder is drugsgebruik de trend van het moment he! Je vrienden snappen het nu jij nog.

Man ik heb er dikke skeit aan, crack is da shit van da momento!
:roflol:

Gewoon los gaan als je er zin in hebt! Ik kan het ook niet laten :D

Ruub87 zei:
Heey gastuhhh,

Ik heb hier eve n hele belangrijke vraag en ik denk ook wel dat meerdere van jullie met dit probleem zitte...

Als je serieus traint, pas je daar zo'n beetje je hele leven aan aan. Lette op ete, goed slapen enz enz

Maar nou is dr een probleem (voor mij tenminste): bijna iedereen die uitgaat zuipt of doet aan wiet/hasj! Heb zelf tijdje geblowd, maar ben daar om trainingsredenen mee gestopt (niet enerzijds opbouwe en moeilijk doen en anderzijds dr af breken natuurlijk.. gaat niet samen). Drinken doe k sowieso egt bijna nooit.

Maar ik ga dus bijna niet uit omdat ik niet wil drinken of blowen (dit schijnt resultaten erg in de weg te staan). Zo sluit ik mij dus eigenlijk ook af van leuke en sociale gelegenheden...:s Je gaat niet met je nuchtere kop tusse allemaal stonede en dronke vriende zitte tog, is tog geen ruk aan?

Komt dit jullie bekend voor? Of hebben jullie er schijt aan en drinken jullie wel (of blowen)? Zo jah, hoeveel? Zo neej, hoe doe je dat dan??

Hoop op veel reacties zodat ik kan vergelijken en conclusies kan trekken..

;)

Ik vindt de kick om naast een stel halfzatte/stonede ecto's/bierpenzen te staan beter als die van alcohol of drugs.

Ten eerste ken ik maar weinig vrouwen die van kerels met kleine, rode oogjes houden. Dus zullen ze eerder met jou een gesprek aangaan. Daarnaast is die alcoholmeur ook niet om te harden.

Ik heb afgelopen Zaterdagnacht tijdens stappen ook de nodige biertjes gehad, maar de volgende ochtend had ik nog steeds die gore alcoholsmaak in mn bek.

Zolang je geen pro bent hoef je dat soort dingen echt niet volledig af te zweren als je dat niet wil. Maak het gewoon niet te gek. Een spaatje rood af en toe tussendoor doet trouwens wonderen.

Gorilla-Man zei:
Vind je het goed om zoveel met jezelf/je lichaam bezig te zijn op 17 jarige leeftijd? Of je je vriendkring kwijt raakt hebt jezelf in de hand, ik bedoel je kan moeilijk goeie vrienden blijven als je elkaar nooit ziet, ik zou gewoon lekker gaan trainen, op je voeding letten voor zover dat kan (doordeweeks en zondag ofzo) en in het weekend gewoon doen wat je wilt, vrienden zijn wel belangrijker dan bb hor

Nou zijn er natuurlijk mensen die gaan brullen ''Nee je moet hardcore zijn en alles voor bodybuilding opzij zetten'' (waarschijnlijk omdat zij zelf elke zaterdagavond alleen op de bank zitten met een blikje tonijn) maar denk er eens goed over na, wat je allemaal mist enzo, krijg je geheid spijt van en zo'n egoitische instelling is ook maar nix
Gewoonlijk praat je poep ;) , maar hier geef ik je helemaal gelijk.

Alles voor je sport doen is leuk... maar het moet wel in verhouding staan tot het resultaat. Als je alles ondergeschikt maakt aan trainen en dan na een paar jaar teleurgesteld bent omdat je nog steeds Coleman niet kan verslaan, dan heb je èn geen vriendenkring èn geen groot lichaam. Dubbele pech, dus.

Blijkt snel dat je echt talent hebt, en dat je ook serieus een podium op zal kunnen, dan heb ik er wel respect voor als je alles voor je sport doet. Maar alleen in dat geval. Anders doet het mij nogal aan vluchtgedrag denken.

Heb nu toevallig rustweek, zaterdag best wat gezopen, gisteren een biertje, vandaag weer 4 :rolleyes:

Maar man, wat kan je dat missen zeg, in de vierde en 5 klas ging ik altijd met me klasgenoten en nogsteeds maten altijd zuipen in een parkje vlakbij school, mening tussenuur en andere vrije momenten werden hiervoor gebruikt. Eerst was het 1 biertje en op het laatst konden er regelmatig 4 pilsjes met gemak weggetanked worden. Lullend over alle 'k*t' leraren, meissies en alle ander mannelijk geroddel van die leeftijd en op ze tijd voorbijgangers irriteren (alsof ze dat zo ie zo niet deden op tijdstippen als 11am ;) )

Maar het moraal van het verhaal, ik heb er een potverdomme mooie tijd mee gehad waar ik ook nooit spijt van zal krijgen, en die in de groep bij flashback momenten nogsteeds voor veel vertier zorgt.

In de 6e stortte ik me echter fanatiek op het BB'en, dit werd volledig geaccepteerd door me maten, alleen ja tis natuurlijk niet helemaal t zelfde.
Heb ik hier dan spijt van? NEE, helemaal niet, ook dit is een leuke tijd geweest en dat is het nogsteeds (behalve deze week even :D ).

Alle 'levensstijlen' zijn de moeite waard, als je er maar plezier in hebt. Je moet gewoon doen waar je op dat moment aan toe bent, t meeste behoefte aan hebt en het meeste plezier aan beleefd. Maar ga niet zaterdagavond mokkend op de bank zitten terwijl je uit wil gaan en wil zuipen met je maten!!!

Je bent maar 1 keer jong (sterker nog je leeft ook maar 1 keer ) dus:
Don't worry, be happy :p

Haha je verhaal komt voledig overeen met het mijne, als zestienjarige in het nabijgelegen parkje pintjes drinken, met bijhorend jointje, klagend over het "systeem" en dat het nooit zou lukken om dat ene meisje naar mijn hand te zetten. Jaren later blijven dat toch een van de mooiste herinneringen en heb je er vaak meer aan gehad dan een of ander over-the-top decadent feestje.

zoals Arnold al zei: Milk is for babies, real men drink beer!

de leeuw zei:
Maar man, wat kan je dat missen zeg, in de vierde en 5 klas ging ik altijd met me klasgenoten en nogsteeds maten altijd zuipen in een parkje vlakbij school, mening tussenuur en andere vrije momenten werden hiervoor gebruikt. Eerst was het 1 biertje en op het laatst konden er regelmatig 4 pilsjes met gemak weggetanked worden.(alsof ze dat zo ie zo niet deden op tijdstippen als 11am ;) )

Blackadder zei:
Haha je verhaal komt voledig overeen met het mijne, als zestienjarige in het nabijgelegen parkje pintjes drinken, met bijhorend jointje

Gehehehe....same here. :D

Heel wat weedies afgesmookt en cervezas gehad.

Hehe keej dan, ik heb mn beslissing gemaakt: kga zaterdag blowe of drinken :D

En dan maandag weer knalle in de sportschool :cool:

Ruub

Als je echt voor je sport gaat niet drinken en geen drugs als je iets wil berijken dan he.Zo kijk ik er tegenaan.

Terug
Naar boven