XXL Nutrition

Alcohol

Ja, natuurlijk kun je ervoor kiezen om je drank gebruik te laten voor wat het is en een calorietekort uit je andere voeding te halen, maar dat neemt niet weg dat het een redelijk grote invloed op je lichaam heeft!

• Topic Starter Topic Starter
Ja, natuurlijk kun je ervoor kiezen om je drank gebruik te laten voor wat het is en een calorietekort uit je andere voeding te halen, maar dat neemt niet weg dat het een redelijk grote invloed op je lichaam heeft!
Tuurlijk, dat zal best maar ik ga niet eens een ommekeer maken naar helemaal niks drinken.

En een kcal te kort zal denk ik ook wel meevallen. Sowieso laat ik al het snoep/chips staan wat ik eerder in de avond at. En gister bijvoorbeeld:

Ochtend: 2 boterhammen met worst
Middag: 3 boterhammen met worst
Avond: 2 broodjes hamburger

Tel daar +- 10 bier bij op wat dus inhoudt dat ik ver boven mij kcal ben gekomen.... Maar ik heb ook een keer gecardiot in de sportschool en 2x ong 15km gefietst. Dus ik ben ook sportiever geweest, dat heeft denk ik ook wel invloed gehad.

enkel zatersag nog drinken en niet te veel we zijn nog jong dus!!!! :p :p
ik drink in het weekend ook zo'n 5tal biertjes kan niet zo veel kwaat en ik drink er altijd veel water bij om te neutraliseren!

ik drink in het weekend ook zo'n 5tal biertjes kan niet zo veel kwaat en ik drink er altijd veel water bij om te neutraliseren!

Het gaat in dit geval om de hoeveelheid calorieën, niet om de werking van de alcohol. Hiervoor heeft dat neutraliseren natuurlijk helemaal geen zin. En jij zegt dat het niks doet? Het heeft je vermogen om correct Nederlands te spellen zwaar aangetast gast!

Het gaat in dit geval om de hoeveelheid calorieën, niet om de werking van de alcohol. Hiervoor heeft dat neutraliseren natuurlijk helemaal geen zin. En jij zegt dat het niks doet? Het heeft je vermogen om correct Nederlands te spellen zwaar aangetast gast!

ja van de calorieën is waar. ik let niet echt op typ-foutjes ik schrijf gwn wak denk en zorg dat het verstaanbaar is.

Zonder een biertje minder te drinken kan ik al zeggen dat het afvallen mij wel goed afgaat.

Hier de resultaten tot nu toe:

16-3-2010 75.1Kg 19:45
19-3-2010 74.4Kg 20:00
21-3-2010 73.3Kg 14:30 *Nog geen avond eten gehad!

Ook 'gewoon' mee gegeten. We aten broodje hamburger gister maar ik heb wel de pindasaus eraf gelaten... Pinda's zijn nogal dikmakend :P

In 5 dagen 2 kg, dat is dus vocht wat je kwijt bent van het bier e.d. Het is de bedoeling dat je het vet kwijtspeelt.

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

Zonder een biertje minder te drinken kan ik al zeggen dat het afvallen mij wel goed afgaat.

Hier de resultaten tot nu toe:

16-3-2010 75.1Kg 19:45
19-3-2010 74.4Kg 20:00
21-3-2010 73.3Kg 14:30 *Nog geen avond eten gehad!

Ook 'gewoon' mee gegeten. We aten broodje hamburger gister maar ik heb wel de pindasaus eraf gelaten... Pinda's zijn nogal dikmakend :P

In 5 dagen 2 kg, dat is dus vocht wat je kwijt bent van het bier e.d. Het is de bedoeling dat je het vet kwijtspeelt.

om de 3 dagen wegen is onzinnig. Doe dat 1x per week of 2 week. en dan op dezelfde dag smorgens!!

idd, kijk eens hoeveel spieren je al hebt op die foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

ik weet niet hoor maar hoe neutraliseert water alcohol ?? ?

idd, kijk eens hoeveel spieren je al hebt op die foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

ik weet niet hoor maar hoe neutraliseert water alcohol ?? ?

kijk is hoeveel foto's jij al hebt!

• Topic Starter Topic Starter

---------- Toegevoegd om 01:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

om de 3 dagen wegen is onzinnig. Doe dat 1x per week of 2 week. en dan op dezelfde dag smorgens!!
Ik heb mijzelf gemeten in de avond. ik zal dus morgen avond ook even kijken wat ik weeg.

Terug
Naar boven