- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:GHB neem ik dagelijks.
Er treedt geen gewenning op, geen katers. Zo gauw je de voor jou juiste hoeveelheid hebt gevonden is het een ideaal alternatief als BB-er zijnde voor andere drugs, en jaaa alcohol is ook een harddrug.
GHB wordt daarnaast in het lichaam afgebroken tot H20 en CO2, geen schadelijke metabolieten dus.
kevinlorenzin zei:zo bedoel ik het ook het maakt je kapot en dan zeker als je het iedere dag gewoon nodig hebt om normaal te kunnen functioneren lijkt me niet echt gezond voor je lijf.
je zul er meschien geen lichamelijke verslaving van krijgen maar zeker wel een geestelijke,, rotzzoooooi is het en daar laat ik het bij.
groeten

Leviathan zei:Ik heb het niet dagelijks nodig. Indien ik ivm bezigheden/drukte niet in de gelegenheid ben om het savonds te nemen, maal ik daar niet om.
Komen ook dgn voor dat ik me voorneem om het te nemen savonds, maar dan vergeet ik het gewoon te nemen.![]()
Denk ik ineens 2 uur later; Oww ja, ik was eigenlijk van plan om nog wat ghb te nemen.
kevinlorenzin zei:maar zou je ook zonder kunnen bro?? je moet toch ook tegen drukte en stress kunnen zonder meteen naar de ghb te grijpen?
kevinlorenzin zei:

lunatic zei:Ik ken iemand die gestopt is na 2,5 jaar dagelijks GHB gebruik. Die dacht ook dat het geen schade aan zou richten als ie het bij 5ml per avond hield. Nou mooi wel dus. Psychische problemen doordat zijn reeële gevoelens totaal afgevlakt waren. hij was nogal in de war geraakt, wist niet meer wat liefde was en werd overdag steeds vaker opgefokt/agressief.
Het richt dus geen lichamelijke schade aan doordat de afbraakstoffen niet giftig zijn, maar het zorgt wel voor psychische klachten uiteindelijk. Eigenlijk lijkt het een beetje op de bijwerkingen van coke, maar dan minder heftig.