Fitness Seller

Alex' log 2014!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ooh dat valt nog best mee inderdaad, 2 manden stufi en een beetje bijwerken, moet misschien wel lukken, maarja, moet ook nieuwe belt halen want nieuwe regelingen, pff....

Heb hier hetzelfde

Werk ook vrijwel niet en leef van stufi. Plus ik moet ook nog zo een ipf goedgekeurde riem kopen, doe nu ook al 5 jaar met een goedkoop ding.

Weet ook nog niet zeker of ik het EK of het WK mee ga doen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb hier hetzelfde

Werk ook vrijwel niet en leef van stufi. Plus ik moet ook nog zo een ipf goedgekeurde riem kopen, doe nu ook al 5 jaar met een goedkoop ding.

Weet ook nog niet zeker of ik het EK of het WK mee ga doen.

Jaaa pff, wat een gedoe allemaal weer bij de IPF... Ben benieuwd tot wanneer je je kan inschrijven.

Ik verwacht dat dat riemenverhaal nog een staartje gaat krijgen :D Al veel grote landen hebben aangegeven schijt te hebben aan de regels.

Als we met z'n allen wat regelen moet dat toch te doen zijn. Team PHM wilt eventueel ook wel iets bijdragen denk ik en misschien kunnen we ook nog iets van sponsors gedaan krijgen. Zou mooi zijn als we met een soort team effort toch kunnen gaan.

Zonder grappen drukt het de kosten enorm als je met een busje gaat. Ik denk dat er best wel voldoende mensen geïnteresseerd zouden zijn om mee te gaan op zo een tripje. En een hotel of zelfs hostel zal echt niet zo duur zijn. Eten moet je toch sowieso elke dag al hebben en dat is daar goedkoper dan hier in de supermarkt.

Zonder grappen drukt het de kosten enorm als je met een busje gaat. Ik denk dat er best wel voldoende mensen geïnteresseerd zouden zijn om mee te gaan op zo een tripje. En een hotel of zelfs hostel zal echt niet zo duur zijn. Eten moet je toch sowieso elke dag al hebben en dat is daar goedkoper dan hier in de supermarkt.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de halve liters daar ook maar 50 cent kosten.

Ik verwacht dat dat riemenverhaal nog een staartje gaat krijgen :D Al veel grote landen hebben aangegeven schijt te hebben aan de regels.

Goed om te horen, scheelt weel ~50eu :D

Als we met z'n allen wat regelen moet dat toch te doen zijn. Team PHM wilt eventueel ook wel iets bijdragen denk ik en misschien kunnen we ook nog iets van sponsors gedaan krijgen. Zou mooi zijn als we met een soort team effort toch kunnen gaan.

Dan moet het nog wel betaalbaar zijn inderdaad

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de halve liters daar ook maar 50 cent kosten.

Kijk, dat is ook altijd belangrijk nieuws :D

----------------------------------------------------------

Week 0

laatste training voor het schema weer gaat beginnen!

Deadlift

2x10 20kg
2x8 70kg
5x 120kg
straps aan
3x 160kg
3x 200kg
3x 240kg voelde echt alsof het niks was
2x 270kg voelde opeens echt heel zwaar

Pull up

5x5 bw

Aangezien ik niet meer van plan ben om voor het einde van het jaar nog een 1RM poging neer te gaan zetten, beëindig ik hiermee me log. Het was weer een mooi jaar maar wel met veel kleine tegenslagen (ziek zijn, schouder overbelasting e.d.) die bij elkaar opgeteld er voor hebben gezorgd dat ik niet echt optimale progressie geboekt heb. Niks aan te doen natuurlijk, dat soort dingen horen er allemaal bij. Maargoed, de vooruitgang dit ik dit jaar geboekt heb was:

Squat: 200kg -> 230kg (+30kg)
Bankdrukken T&G: 135kg -> 165kg (+30kg)
Bankdrukken paused: 150kg -> 170kg (+20kg)
Lompe deadlift (met straps & hitch e.d.): 300kg -> 310kg (+10kg)
Raw PL deadlift: 280kg -> 310kg (+30kg)

PL totaal: 615kg -> 705kg (+ 90kg)

Wedstrijden waar ik aan mee heb gedaan:

Sterkste man van Heerlen: 1ste van de 9.
Open NK Raw, class -105kg: 1ste van de 9. (met NL record deadlift van 290kg)
NK Raw, class -105kg: 2de van de 9. (Met NL record deadlift van 310kg)

Al met al kijk ik toch wel terug op een jaar met wat tegenslagen toch goeie progressie is geboekt. Ik zal ook een nieuw log aanmaken voor het jaar 2015, de link daarvan volgt nog.

Voor de geïnteresseerden heb ik eindelijk het filmpje waar in al me lifts te zien zijn van het NK raw PL ge-edit en ge-upload:

https://www.youtube.com/watch?v=vu6lfwfRYcE

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Nieuwe log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/alex-log-2015-a-377982/#post8880630

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven