MuscleMeat

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Sniezel

Freaky Bodybuilder
Waardering
569
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
6%
Geplande wedstrijd van The Reem tegen Antonio Bigfoot Silva op 2 februari (UFC 156)

Heeft iemand een idee hoe laat deze begint op nederlandse tijd en de grootste vraag:

Weet iemand een live feed?

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplande wedstrijd van The Reem tegen Antonio Bigfoot Silva op 2 februari (UFC 156)

Heeft iemand een idee hoe laat deze begint op nederlandse tijd en de grootste vraag:

Weet iemand een live feed?
koop hem gewoon man hele event voor 5 dollar. heb je nog goede kwaliteit ook.

Ze vechten weer in Vegas, dus als ze moeten vechten is het hier waarschijnlijk nacht of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Het is daar 7 of 8uur vroeger dan hier.... Neem aan dat ze savonds vechten. Rond 10uur zou betekenen dat het hier 5uur snachts is :D FUAAARKK

Meestal maincard rond 05.00u Nederlandse tijd.

Denk dat Overeem tussen 5 en 6 vecht. Jammer dat het geen ufc on FOX of FX is. Die beginnen meestal ietsje eerder hehe

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga sowieso uit, en zorgen dat ik om 5uur thuis ben om die shit te kijken met een budwiser in de hand :D

Ik moet dat zien :)
Hoe gaan de meeste mensen hier kijken ,via welke site ?
Is dat gemakkelijk??

waar kun je zien hoe laat prelims beginnen enz?

Zieke card dit.

Ik moet dat zien :)
Hoe gaan de meeste mensen hier kijken ,via welke site ?
Is dat gemakkelijk??
gewoon UFC.tv en dan de card kopen voor 5 dollar.
beste kwaliteit en geen gedoe met verbindingssnelheid bufferen schokken van het beeld etc etc.
gewoon kopen die hap. uiteindelijk steun je daar die vechters ook nog eens mee.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 09:45 ----------

Zouden eigenlijk eens een meeting moeten doen bij iemand om een dikke UFC card zoals deze te gaan kijken met wat gasten van DBB. Gekookte eieren op tafel shakie erbij en knallen :P

beste kwaliteit en geen gedoe met verbindingssnelheid bufferen schokken van het beeld etc etc.

Zouden eigenlijk eens een meeting moeten doen bij iemand om een dikke UFC card zoals deze te gaan kijken met wat gasten van DBB. Gekookte eieren op tafel shakie erbij en knallen :P

Ja precies dat zou wel lachen zijn meeste hier wonen natuurlijk allemaal ver uit elkaar hè
Die 5 doller moet je die met creditcard betalen?

Yeah buddy, ben benieuwd!

Ben normaal niet zo extreem van de vechtsport maar moet zeggen dat ik hier wel benieuwd naar ben. Of ik er ook wakker voor ga blijven betwijfel ik dan weer wel, haha.

Heb net het evenement aangeschaft, maar doe dit voor het eerst. Gewoon op de link in je mail klikken en dan heb je vanzelf beeld?

Heb net het evenement aangeschaft, maar doe dit voor het eerst. Gewoon op de link in je mail klikken en dan heb je vanzelf beeld?
Uhm ik ga altijd op het moment dat de card begint, naar ufc.tv en dan kun je als het goed is watch now klikken, waarna je een aantal opties krijgt om bijv via ufc.tv te kijken of youtube etc. je krijgt dan verschillende opties te zien.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 11:48 ----------

maar je kan idd ook via de link je mail naar de stream gaan

Uhm ik ga altijd op het moment dat de card begint, naar ufc.tv en dan kun je als het goed is watch now klikken, waarna je een aantal opties krijgt om bijv via ufc.tv te kijken of youtube etc. je krijgt dan verschillende opties te zien.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 11:48 ----------

maar je kan idd ook via de link je mail naar de stream gaan

Ok thanks. Ik begrijp dat je dus dat je voor al die mogelijkheden gelegenheid hebt als je de ppv hebt aangeschaft?
Wil niets aan toeval overlaten haha. Even goed voorbereiden.:)

Terug
Naar boven