MuscleMeat

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Ok thanks. Ik begrijp dat je dus dat je voor al die mogelijkheden gelegenheid hebt als je de ppv hebt aangeschaft?
Wil niets aan toeval overlaten haha. Even goed voorbereiden.:)
weet niet zeker of je alle streams hebt die je nu ziet. maar wel genoeg. zowiezo die van ufc.tv volgens mij. en dat is uitstekende kwaliteit.

dag later downloaden.

streampje om 5 uur 's morgens no thanks.

Het is daar 7 of 8uur vroeger dan hier.... Neem aan dat ze savonds vechten. Rond 10uur zou betekenen dat het hier 5uur snachts is :D FUAAARKK

Meestal maincard rond 05.00u Nederlandse tijd.

Ah oke, thanks guys.. ik ga uit dus ben zoiezo laat thuis. Kan hem beter als ik wakker wordt gaan kijken.

Worden er hier ook videos geplaatst achteraf, zonder spoilers in de titels etc.?

• Topic Starter Topic Starter
Ah oke, thanks guys.. ik ga uit dus ben zoiezo laat thuis. Kan hem beter als ik wakker wordt gaan kijken.

Worden er hier ook videos geplaatst achteraf, zonder spoilers in de titels etc.?

Ja idd, mocht ik het missen wil ik niet de dag erna hier lezen wat de uitslag is zonder de wedstrijd eerst gezien te hebben.

Ps, ben zenuwachtig. Ben echt MEGA fan :D

Die harses van Silva is in elk geval moeilijk te missen

Ik voel me net een klein kind die morgen jarig is, kan niet wachten. :heart:

Waarom is die Bigfoot zo kwaad op Overeem? Overeem lijkt me toch een toffe kerel? Wie zal er winnen? Iemand een vermoeden? Ik hoop Overeem, al weet ik niet goed waarom :)

Heb Bigfoot vaker zo boos zien kijken, als hij straks verloren heeft komt hij zijn tegenstander met een heel ander gezichtje feliciteren.
Jammer dat hierop de shape van Overeem niet te zien is. Ben benieuwd of we de oude Overeem nog zullen krijgen. ik hoop het zo.

Al paar keer PPV gekocht via UFC. Mening is gemengd....soms val je op heel slechte kwaliteit en soms kom je dan weer op heel goede terecht. Dat is het irritantste wel... Zal te maken hebben met het aantal kijkers en de verbindingen met de server fzo? Soms wel irritant.:)

Heb Bigfoot vaker zo boos zien kijken, als hij straks verloren heeft komt hij zijn tegenstander met een heel ander gezichtje feliciteren.
Jammer dat hierop de shape van Overeem niet te zien is. Ben benieuwd of we de oude Overeem nog zullen krijgen. ik hoop het zo.
Was laatst een filmpje gepost met armdrukken is nog enigzins recent. Overeem blaakt van het zelfvertrouwen, centenbak gaat kapot!!1

• Topic Starter Topic Starter
Ahhhh HEERLIJK!!!

SILVA: You beter start showing some respect!
OVEREEM: I'm gonna ****ing destroy you!

Laatst bewerkt:
Vannacht al? Thanks voor het melden Sniezel. Weet niet of ik deze keer de hele nacht wakker zal blijven om het live te zien.

Anders kan ik de volgende dag altijd rekenen op een topic van tremendes zonder spoilers met daarin de streams, toch? :)

Terug
Naar boven