AndroidHealthClinic

Alistair Overeem vs Bigfoot Silva (2 februari)*spoilers!*

Vannacht al? Thanks voor het melden Sniezel. Weet niet of ik deze keer de hele nacht wakker zal blijven om het live te zien.

Anders kan ik de volgende dag altijd rekenen op een topic van tremendes zonder spoilers met daarin de streams, toch? :)

Morgen nacht. Nou wie weet.:) Meestal heb ik het gevoel dat ik zo'n topic voor de kat z'n k*t maak maar blijkbaar toch niet..

Nog een filmpje: http://www.mmafighting.com/2013/1/31/3939818/alistair-overeem-calls-bigfoot-silva-fake-and-a-baby

Overeem gaat niet meer zo amicaal met Ariel Helwani om, dat merk je duidelijk in dat interview.

Morgen nacht. Nou wie weet.:) Meestal heb ik het gevoel dat ik zo'n topic voor de kat z'n k*t maak maar blijkbaar toch niet..

Ok, morgennacht dus. Ga jij wakker blijven? ;)

Die topics met de streams kunnen altijd van pas komen, gewoon blijven doen kerel.

Zit nu op ufc tv te kijken en staat kost 5.99 dollar
Als ik erop klik gebeurt er niets ???
Of kan ik pas betalen als het begint ofz

• Topic Starter Topic Starter
Tremendes, ik kijk altijd alle uitslagen via je topics!

Zal vaker een respectje posten :D

6 dollar voor een uitzending? Kunnen we die onzin niet via satelliet ontvangen ofzo?

Ok, morgennacht dus. Ga jij wakker blijven? ;)

Die topics met de streams kunnen altijd van pas komen, gewoon blijven doen kerel.

Wekker zetten! Ik zeg wel heel flink dat nosje een ouwe lul is maar ik ga eerst even slapen hoor, misschien zelfs een uurtje eerder naar bed.:D

Tremendes, ik kijk altijd alle uitslagen via je topics!

Zal vaker een respectje posten :D

Oh dan blijf ik het wel doen hoor.:thumbs:

6 dollar voor een uitzending? Kunnen we die onzin niet via satelliet ontvangen ofzo?

Ja wat is dat? 5,-eurotjes! Geen geld man, card is stacked. Je kan ook gewoon een gratis streampje pakken maar voor een mooi evenement heb ik het er graag voor over. Weet je wat pas ruk is? Vorige week met vrouw en kinderen naar de film. Even auto parkeren voor 7,-euro!

Ik ben verward. Vechten ze vannacht?

nee morgen. 2 Feb om 22.00 uur in de vs. Dat is bij ons dan 7 of 8 uur later dus 3 feb 05.00 uur ongeveer.

Wat een k*t kop die aap hoop dat overeem hem inmaakt :)

straks over een paar uurtjes.

Bij ons volgens mij begint het om 4uur zondag morgen

nee morgen. 2 Feb om 22.00 uur in de vs. Dat is bij ons dan 7 of 8 uur later dus 3 feb 05.00 uur ongeveer.

Ah dat is zeer duidelijk, big thanks. Geen idee of ik in België deze wedstrijd kan volgen. Ik ken die kaart niet waar jullie over spreken.

• Topic Starter Topic Starter
Ah dat is zeer duidelijk, big thanks. Geen idee of ik in België deze wedstrijd kan volgen. Ik ken die kaart niet waar jullie over spreken.

"Fight card" is gewoon de line-up met gevechten die die avond plaats gaan vinden.

Of bedoelde je dat niet met "kaart" ?

Hebben ze al gevochten? Link..

Ohw i see, thanks!

ohh kan niet wachten

Om de één of andere reden wil ik dat Overeem hem eens een lesje leert. Geen idee waarom eigenlijk. Ik ken de tegenstander niet maar het lijkt me een arrogante eikel terwijk ik Overeem toch een paar keer Overeem zag (niet in een ring) en daar toch wel sympathiek overkwam. Maar goed, ik wijk af. Die bigfoot is hypocriet, niet? Gaat Overeem beschuldigen (al dan niet terecht, dat laat ik in het midden) van het gebruik van steroiden, en is zelf in 2008 betrapt. Of sla ik de bal ergens mis?
Wie is momentee de huidige kampioen? En is het dan zo dat de winnaar van de kamp van 2 februari dan daarna mag strijden voor de titel. En denken jullie dat Overeem dan die kamp zou winnen?

2 much questions yasmine

Terug
Naar boven