AndroidHealthClinic

Alle vrouwen opgelet! - Krultang werkt het?

Bezoekers in dit topic

dat is zo'n op zet stuk met van die tanden voor op je fohn... onderste boven hangen je haar er in frommellen en fohnen maar ;)
 
ja dat weet ik :P ik heb het er ooit bijgekregen bij mn fohn maar ik vind het maar vreemd en hard.. bij mij gaf het niet echt resultaat :p Alleen het resultaat van fohnen.. maar je hoort er dus krullen mee te krijgen?
 
yeps... ik vind het wel makelijk .. en snel.. moet je maar keer proberen met veel mouse en dan draaie ermee enzo en knijpen..
 
De oplossing :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
whahahahha yeahhhhhhh
 
yeps... ik vind het wel makelijk .. en snel.. moet je maar keer proberen met veel mouse en dan draaie ermee enzo en knijpen..

ga het proberen, thnx voor de tip :D Karma hou je tegoed maar kan vandaag niet meer geven.
 
Als ze een krultang gaat gebruiken kan je speciale mousse kopen. Deze mousse houd het haar mooi als je het verhit. Zeg maar een beschermende laag om het haar. Maar als ze al slag heeft is een fohn toch al genoeg. Mousse erin, fohn erop en kneden.
 
Zelf gebruikte ik de SSXZ4 Turbo Tang.

Zoals je op de foto hiernaast <-- ziet, ging het helaas een beetje mis!
 
Doet in iedergeval wonderen voor mijn konthaar:thumbs:
 
Als ze een krultang gaat gebruiken kan je speciale mousse kopen. Deze mousse houd het haar mooi als je het verhit. Zeg maar een beschermende laag om het haar. Maar als ze al slag heeft is een fohn toch al genoeg. Mousse erin, fohn erop en kneden.

Yep moet genoeg zijn.
 
pas een krultang van een pro merk gekocht . die ook in de dure kapsalons liggen !mijn vriendin was er in de wolken van
 
ohjah eeuwige karma voor wie mn vriendin happy maakt ;)

Stuur ze maar langs. Zo happy heb je ze nog nooit gezien ;)
(j/k)


Ik zou het trouwens niet weten. M'n vrouw heeft van haar eigen krullen. :)
 
Stuur ze maar langs. Zo happy heb je ze nog nooit gezien ;)
(j/k)


Ik zou het trouwens niet weten. M'n vrouw heeft van haar eigen krullen. :)


:roflol: Ze houd niet van manwijven ;) :D
 
Back
Naar boven