Fitness Seller

allemaal aan de cacao!

Je kan zo bij Niburu aan de slag als columnist.

Afremmen = vertragen? Dat is toch geen probleem? Dan heb je een opname die meer geleidelijk aan is en dus meer verspreid is over een langere tijdsduur => positief, toch?

Sucralose aspartaam mogen niet verkocht worden in Japan enig iD ?

Japanners lopen op de kern ramp na dan enorm voor op gezondheid daar komen geen kunstmatig gecreëerde zoetstoffen in de voeding.

Beter zoeten met blanke vloeibare stevia ! of organische maple suiker / siroop de laatste 2 geven heel lang energie.

zie youtube en zoek maar eens sucralose / splenda dr mercola en zie dit maar eens http://aspartaam.nl

Thanks voor de tip, ik ga voortaan YouTube gebruiken voor wetenschappelijke informatie en ik zal kijken naar buitenlandse wetgeving wat betreft veiligheid van voedingsmiddelen.

chocobynature zegt niks meer... gisterenavond nog online:)

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 10:14 ----------

afremmen=vertragen=stoppen? tis iig minder
verbeteren=meer opnemen?

Draai ploegen dienst 8 uur per dag en soms 6 dagen per week dus kan niet alles blijven volgen mis dus ook wel eens wat herinner mij dr maar aan ik probeer als ik het weet overal antwoord op te geven als ik het niet weet vraag ik het na voor jullie bij www.healthdiagnostics.nl daar behandelen ze topsporters op celnivo met orthomoleculaire wetenschap/geneeskunde om het maximale uit hun lijf te halen. ( Wel kostbaar hoor ) Chocola mits de goede bevat eigenlijk alles wat zij de sporters voorschrijven ik neem soms ook nog wel eens magnesium citraat er bij deze wordt ook goed opgenomen in je cellen.

executive
choconature
2011 – 2011 (less than a year)

Director Distribiteur
choconature
August 2011 – Present (8 months)

Mag je er wel bij vermelden, lekker reclame voor jezelf maken. :) IK verkoop de chocola voor inkoop prijs en geen cent meer help momenteel mensen die met hun AOW de volle prijs niet kunnen betalen inkoop prijs inkl verzendkosten betaal ik tussen de 60 a 70 euro ligt aan de dollar en verkoop het voor 72 euro per doos ex verzendkosten om mensen het eens voor inkoop prijs te laten ervaren als je het zelf tegen inkoop prijs wilt kopen kan dat als men er verder mee wil dan pas krijg ik van elke verkochte door een percentage van het bedrijf . Men mag maximaal 2 dozen proberen van mij daarna kiezen wel of niet dus dat is simpel. Oh ja beide zijn goed hoor Distribitor kan ook nog .

Vraag ook niet of je het wilt kopen want dat moet je gewoon niet doen ik heb geen gymnasium gehad en was altijd al slecht in Nederlandse taal dus corrigeer mij maar als je je daar goed bij voelt .
Mail mij maar dan heb je sneller antwoord via mijn telefoon. dan kun je het plaatsen op dit forum.

En probeer eens in te gaan op de kritische vragen die hier gesteld worden.

Leer tevens je functie eens spellen, 'Distributeur' of 'Distributor'.

Ik zat daarvoor van oktober 2009 t/, sept 2011 bij Xocai een zeer dure chocolade www.xocai.com waar je 3 tot 4 stukjes per dag moet nemen om de nieuwe cacao waar ik in zit te compenseren ik kwam er achter dat ze in hun soy proteine meal ( zowie zo slecht en goedkoop) sucralose stopten en in de kinderslavernij zitten omdat hun cacao bij callebaut vandaan komt het enige verschil is dat ze rietsuiker gebruiken maar hun raw cacao is niet organic dus kan zeker lood bevatten ( meeste cacao uit zuidafrika omdat men daar nog op loodhoudende brandstof rijd op de plantages) . Heb mij 12 tot 20 uur per dag verdiept in voeding en dat voor meer dan 2,5 jaar niet voor niets krijgen 1 op de 3 hier kanker dat is gewoon niet vreemd meer door alle suikers en zoetstoffen die je lichaam verzuren en alleen een verzuurd lichaam staat open voor allerlij ziektes met geïroniseerd water kun je dit compenseren maar zo een apparaat kost je 1600 euro en gaat 10 jaar mee hij is zo duur omdat de ionisatie platen met platina zijn gecoat iod. dan pas kun je het water ioniseren en ontdoen van medicijn resten (oplos middelen) en hormonen uit de pil waar wij mannen zo lekker onvruchtbaar van kunnen worden. Nederlands water schoon ? tja dat doe ze je geloven ik geloof niemand meer trek mijn eigen plan wel. eens kijken hoe zo een systeem werkt hier een nog duurder merk maar video is zeer duidelijk en leerzaam www.kangendemo.com PH van je drinkwater tussen de 7 en de 8 en je ontzuurt langzaam je lichaam en zult merken je krijgt veel meer energie. Zie deze lezing over immumiteit heel leerzaam. Professor van wageningen universiteit [Link niet meer beschikbaar] en deze professor over cacao. (engels) [Link niet meer beschikbaar] ik heb het complete onderzoek in PDF wil je deze onderzoeken mail mij maar dan stuur ik ze je per mail: chocobynature@gmail.com sorry als ik wat later reageer maar kan dit wel bia mijn BB volgen antwoord krijg je zo wie zo. Ik heb ook het onderzoel dat cacao een natuurlijke ontstekings remmer is en heb dit al getest bij iemand met meer dan 30 jaar chronische COPD zij bouwde dr cortizone in 7 maanden van 4 pufjes per dag af naar NUL. Ben nu met suiker patiënt bezig van 83 jaar oud in een rolstoel en altijd topsporter geweest zijn insuline heb ik al bijna gehalveerd in 1 jaar tijd en hij begon op 54 eenheden per dag zal hem vanavond eens bellen op hoeveel die nu zit. 2 maanden geleden op 36 per dag.

Ik maak mijn havermout met sojamelk geldt daarvoor hetzelfde?

Beter is almond melk ongezoet te veel soya is ook niet aan te raden Havermaut / of ook wel oat genoemd is wel enorm goed voor je als je een GMO vrije gebruikt uit het reform huis Bio / organic GMO free Goed bezig !!!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 19:55 ----------

Een gruwelijke hekel heb ik aan dit soort topics, ineens moet ik cacao gaan eten, in welke vorm dan? Dat is me nog steeds onduidelijk: Chocolade melk drinken? Pure reep chocolade eten? Blooker/Droste poeder? En dan? In de koffie? In de shake? In de brinta? Bij alle drie voeg ik trouwens melk toe, dat mag ineens ook niet meer, milk is bad Mkay... Althans, tot die conclusie kom je na het lezen van links als deze: http://www.jbeunk.nl/melk.html sterker nog, na het lezen van de vorige link mag het een godswonder heten dat ik nog leef! Dit gezien mijn melkconsumptie de afgelopen 27-jaar.

Vervolgens lees ik een zin als: "De opname van Ca heeft boor nodig als spoorelement". Hellup! Hoe is mijn opname van Ca! Wat is Ca? Calcium? Krijg je dat niet binnen via Melk? Oh nee, melk is de witte sloper, (coke de witte motor?) Enfin, om over het bohr-effect, sorry, boor-effect maar te zwijgen. Zucht... We naderen de Cipressa, gelukkig maar... zit Freire nog mee? Zou Freire eigenlijk melk drinken?

---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 16:21 ----------

Skinnie, drink jij melk?

Je moet helemaal niets beter is om gewoon door te gaan waar je mee bezig bent dan ben jij het beste af .... ;-)

De mens is het enige zoogdier dat melk drinkt van een vreemde moeder heb jij 4 magen? de kopemelk eiwitten breek je veel slechter af omdat de ketens veel te lang zijn als je dan perse melk producten wilt neem dan paarde melk of geiten melk maar met huidige ziektes met het fee zou ik maar even wachten ik geloof ze namelijk niet in de regering dat het geen kwaad kan voor de mens. Asbest was vroeger ook niet gevaarlijk en roken ook niet en alcohol blijkt nu veroorzaakt als vrije radicaal ook cel schade en van cel schade komt cel mutatie .....

De mens is het enige zoogdier dat melk drinkt van een vreemde moeder heb jij 4 magen?

Je zegt:
Heb mij 12 tot 20 uur per dag verdiept in voeding en dat voor meer dan 2,5 jaar
En je komt met zo'n argument? Sorry, maar dan heb je gewoon niet het cognitieve vermogen voor deze stof.

En plaats gewoon de referenties naar de journals, heb ik veel meer aan, kan via m'n uni bij heel veel full texts heb ik ze gelijk tot m'n beschikking. PS. met referenties bedoel ik dus peer-reviewed artikelen, die ik tot nu toe niet heb langs zien komen.

Mijn advies:
Bestempel alles wat je nu weet als discutabel, koop een boek over de menselijke fysiologie (een echte) en het liefst ook molecular biology of the cell. Wees voortaan kritisch op alles wat je leest en trek referenties na en haal zoveel mogelijk informatie uit peer-rievewed journals. En kijk uiteraard ook kritisch naar deze publicaties, kijk naar studie opbouw, methodiek, de statistiek, etc.

Laatst bewerkt:
ja daar zat ik wel eens overeen dronk het gratis de hele dag door.

zo'n 3 liter melk per dag, is ook meer geweest (rechtstreeks van de koe) zolang als ik al train

Toen ik in de melk industrie werkte dronk ik wel meer yoghurt melk ik piste onderhand melk maar was ook altijd moe na mijn werk sinds ik nu helemaal van de melk af ben meer energie .
Als je niet zonder kunt is het beste rauwe melk maar die is maar 2 tot 3 dagen houdbaar maar bevat nog de goede bacteriën voor je darmen.

Gewoontes moet je soms doorbreken Melk is alleen goed voor de staats kas niet voor jou gezondheid mijn schoonvader zei ook ik drink al melk mijn leven lang .

Tja niet roken maar toch vorig jaar 3 bypases rond het hart en is nu wel gestopt en neemt heel af en toe nog een glaasje om het af te leren maar dan geiten melk.

Het ging om cacao, niet om Mercola-zooi en andere onzin.

Ik wil bronnen in dit formaat zien:
Auteur(s)
Titel publicatie
Uitgave journal
Evt. met pubmed link.

Je zegt:

En je komt met zo'n argument? Sorry, maar dan heb je gewoon niet het cognitieve vermogen voor deze stof.

En plaats gewoon de referenties naar de journals, heb ik veel meer aan, kan via m'n uni bij heel veel full texts heb ik ze gelijk tot m'n beschikking. PS. met referenties bedoel ik dus peer-reviewed artikelen, die ik tot nu toe niet heb langs zien komen.

Mijn advies:
Bestempel alles wat je nu weet als discutabel, koop een boek over de menselijke fysiologie (een echte) en het liefst ook molecular biology of the cell. Wees voortaan kritisch op alles wat je leest en trek referenties na en haal zoveel mogelijk informatie uit peer-rievewed journals. En kijk uiteraard ook kritisch naar deze publicaties, kijk naar studie opbouw, methodiek, de statistiek, etc.

Zal ik je wat study's van universiteiten mailen over cacao?

Heb veel geleerd op Advanced clinical nutrition en heb ook regelrecht contacten in de orthomoleculair wereld als ze mij iets vertellen trek ik dit ook na .

Ik werk nu zelf in de chemische industrie want chemie is ook mijn achtergrond

In voeding mag van de voedings diensten een max aan pesticiden zitten dat kan geen kwaad zeggen ze nee waarom hebben wij in het westen zoveel kanker gevallen? en in andere delen van de wereld niet? waarom mogen soetstoffen hier wel en in japan niet ? Wij zijn in europa een grote petri dish waar maar op geexperimenteerd wordt met medicijnen en voeding ik laat de reclame op tv niet meer bepalen wat ik wel of niet moet eten ik vertrouw ze voor geen ene meter. Dat is mijn vrije keuze jullie moeten jullie plan trekken en wil daar best mijn gedachten over spuien .

MOet zo wat zaken afronden dus stap er nu uit mail me maar gaat sneller .

Fijne avond nog

Weet je ik voel mij Prima ik heb nergens last van geen enorme spierpijnen heb enorm veel energie en daar gaat het bij mij om ieder moet zijn eigen plan trekken .

Ik leef mijn leven zoals ik dat het beste acht en daar zal ook wel iets niet goeds tussen zitten waar ik later achter kom maar ik blijf verbeteren en houd mij niet vast aan oude gewoontes dat is achteruitgang . Voeding is enorm belangrijk Epigenetics is voor de toekomst het toverwoord voor gezondheid.

Ik test in praktijk zaken en als ik er een study bij vind die dat bevestigd geeft aan dat mijn gevoel goed zat .
In 2009 had ik iemand met chronische tandvleesontsteking binnen 4 weken van de klachten af voor 2 maanden terug kreeg ik een study van een universiteit dat dacao CRP waarden verlaagt dus dat was duidelijk.

Kanker ook bijvoorbeeld kanker cel heeft 2 suikers nodig om te overleven als je dit kunt verwijderen sterft kanker af. zoek maar op GCmaf wordt al met succes gebruikt bij het ELN in bunnik maar regulier wil er niets van weten waarom? chemo kuur brengt veel meer geld in het laatje. Kanker kan ook niet tegen zuurstof Sprak daar laatst met een expert over Prof. Porocop van radboud universiteit di emij geheel gelijk gaf op mijn opinie over kanker niet wachten tot je het krijgt verhoog je weerstand dan is de kans vele malen lager.

Fijne avond

Peter

Vertel me eens wat meer over deze 2 suikers. Inb4 glucose, deoxyribose en ribose oid.

beperk het tot cacao svp. Suikers (al dan niet kunstmatig) bespreken moet maar in een eigen topic.

Ging om die suikers van de kanker, kan haast wel gokken dat ie doelt op de brandstof voor de cellen in je lichaam, dan wel de building blocks van DNA en RNA. Maar akkoord. :)

Volgens mij heeft Gouwetonny eerder een goede link gegeven naar onderbouwde informatie over cacao: [Link niet meer beschikbaar]

Chocobynature lijkt hier nog een stap bovenop te willen doen met "zijn" producten om onderscheidend te zijn. De links die aangevoerd worden hebben echter weinig met wetenschap te maken.
Ook voor de uitspraken over melk ontbreekt een onderbouwing. De mens is als zoogdier wel in meer dingen uniek dan alleen het drinken van melk van een ander zoogdier op volwassen leeftijd (hoewel uniek, ook katten en egels drinken melk als je het ze voorschoteld). Dat betekent echter nog niet dat je er kanker en breekbare botten door krijgt. Welk ander zoogdier eet bijvoorbeeld nog meer Choconature?

Maar de volgende vraag heb ik nog open staan:
Welke concrete gezondheidsvoordelen geven >800 mg flavonoïden? Dat kan telkens wel aangehaald worden, net zoals de ORAC-waarde, maar wat is het verschil met bijvoorbeeld 200 mg flavonoïden?
Graag zou ik het antwoord onderbouwd zien met onderzoeksresultaten. Meer is namelijk niet altijd beter.

Kanker ook bijvoorbeeld kanker cel heeft 2 suikers nodig om te overleven als je dit kunt verwijderen sterft kanker af.

Dus er sterven vandaag de dag nog duizenden mensen onnodig aan kanker, er zijn vandaag de dag duizenden die kotsmisselijk uit hun bed opstaan door de chemotherapie terwijl twee soorten suikers bannen uit je dieet het enige is wat men doen moet???:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 09:12 ----------

waarom hebben wij in het westen zoveel kanker gevallen? en in andere delen van de wereld niet?

Omdat we met zijn allen ouder worden?

Wat betreft aspartaam, wat kan er nu slechts zijn aan die twee goede aminozuurtjes en het natuurlijkafbraakproduct methanol? Methanol zit in grotere concentraties in fruitsap.

Ging om die suikers van de kanker, kan haast wel gokken dat ie doelt op de brandstof voor de cellen in je lichaam, dan wel de building blocks van DNA en RNA. Maar akkoord. :)

Er worden bij www.healthdiagnostics.nl leuke successen geboegt met GCmaf [Link niet meer beschikbaar]
Lees maar eens en bekijk de video's

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 22:31 ----------

Dus er sterven vandaag de dag nog duizenden mensen onnodig aan kanker, er zijn vandaag de dag duizenden die kotsmisselijk uit hun bed opstaan door de chemotherapie terwijl twee soorten suikers bannen uit je dieet het enige is wat men doen moet???:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 21 Mar 2012 om 09:12 ----------

Omdat we met zijn allen ouder worden?

Wat betreft aspartaam, wat kan er nu slechts zijn aan die twee goede aminozuurtjes en het natuurlijkafbraakproduct methanol? Methanol zit in grotere concentraties in fruitsap.

Ja dus met hoge dosering flavonoids breek je deze vrije radicalen weer af er is uitgezocht dat je FC content tussen de 600 en 1000 moet zijn per dag om de vrije radicalen te lijf te gaan

Ik werk dagelijks met Methanol ethanol Benzeen en nog een paar oplosmiddelen . Hydroxy vrije radicalen vond een stukje:

1.2.1. Flavonoïden
De flavonoïden zijn het product van een shikiminezuurafgeleide en een polyketide, samengesteld uit acetaat-/malonaateenheden (Quideau et al., 2011). Flavonoïden komen zeer veel voor in voedsel van plantaardige oorsprong, onder andere in
fruit en groenten (Stevens & Page, 2004; Om & Kim, 2008). Er wordt aangenomen
dat flavonoïden een gunstig effect op de gezondheid hebben. Zo is er een verband
gevonden met een lagere incidentie van cardiovasculaire aandoeningen (Stevens &
Page, 2004). Dit is voornamelijk toe te schrijven aan hun antioxidatieve eigenschappen. Ze beschermen cellen tegen de schadelijke effecten van reactieve zuurstofverbindingen (hydroxyl-, peroxide- en superoxideradicalen), door deze vrije radicalen
weg te vangen. Oxidatieve stress, als gevolg van een verstoorde balans tussen antioxidanten en reactieve zuurstofverbindingen, wordt in verband gebracht met kanker,
atherosclerose, veroudering, ischemische aandoeningen, ontsteking en neurodegeneratieve ziekten (Stevens & Page, 2004; Om & Kim, 2008).

Universiteit van Gent https://forum.bodybuilding.nl/attachments/rug01-001789970_2012_0001_ac-pdf.661808/

Succes

Bijlagen

Terug
Naar boven