- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eet je je brinta met Melk?
Dan doe geen moeite melk stopt namelijk vitamine en mineraal opname via de darmen melk is ook wel de witte sloper genoemd en veroorzaakt juist botontkalking door verzuring in je lichaam .
Wat je kan doen is een smoethie maken met rauwe cacao granulaat zoals ik dat zelf ook doe met ongezoet almond milk (bij AH te krijgen ) diepgevroren blauwe bessen of vers, maple suiker ( langzame suiker voor langdurige energie ) chiaseed en hemp seed let op moet liever allemaal organic zijn omdat gifstoffen juist weer schade doen aan je cellen in je spieren en andere weefsels en je lichaam meer energie moet steken in het hersel dr van.
Als je de beste organische voeding gebruikt heb je ook minder nodig . Whey proteine komt uit koemelk die zooi hoef ik niet in mijn lichaam.
zie dit artikel: http://www.wanttoknow.nl/overige/media/melk-de-witte-sloper/ zie ook de link naar koos beunk een arts die heel veel weet over melk en voeding ik heb hem ontmoet op advanced clinical nutrition 2011 in Scheveningen.
Belangrijk zijn Vitamine K1 en K2 (ontsteking remmend) omega 3 verzuren (goed voor oa hersenen ) en Vitamine D3 druppels goed om calcium uit noten bijvoorbeeld rauwe walnoten te halen en magnesium wat dus in goede rauwe cacao zit maar ik supplementeer vaak mijzelf na behoeft een magnesium citraat poeder via gezuiverd alkalisch geïoniseerd water wat vrij is van vrouwelijk hormoon en medicijn resten die in ons drink water zitten.
Groet Peter
Twitter @xocohealthnl
---------- Post toegevoegd Sat 17 Mar 2012 om 13:06 ----------
Via www.choconature.net en je kan met 20% korting kopen met Dit nummer ID: 1075601 en de naam peter binnen ongeveer 10 dagen heb je het thuis direct vanuit de fabriek dus vers! en 2 jaar houdbaar.
Succes

ik neem zo'n 5 gram in mijn ochtendshake, 5 gram in mijn pre wo shake, 5 gram in mijn po wo shake en ik neem zo'n 10 gram puur 2/3 uur voor de training.

heel veel, even uit mijn hoofd wat trainen betreft: die ontiegelijke pomp, focus is niet normaal meer.. soort van rush door mijn hoofd- haal nog zowat elke week PR's en groei nog steeds.
en wat mijn huisarts zegt over bloeddruk, suiker etc. abnormaal goed allemaal.
en het vreemdste van allemaal, ik rook al 40 jaar als een stoomtrein, blow al ruim 30 jaar dagelijks, doe geen cardio of conditietraining, beweeg amper buiten het trainen om..maar als ik een keer 4 hoog de trappen ofzo opmoet, hijg ik geeneens.
bij wedstrijden ook die ik doe (zijn filmpjes van) terwijl iedereen kapot is na een run, echt plat liggen, kotsen, echt kapot.. steek ik nog vrolijk een peuk op![]()

Oh ja.....en cacao eten met grote lepel 

Hier gestopt met lezen.In het prima tijdschrift ‘Frontier’ schreef homeopathisch arts Coos Beunk
ik neem zo'n 5 gram in mijn ochtendshake, 5 gram in mijn pre wo shake, 5 gram in mijn po wo shake en ik neem zo'n 10 gram puur 2/3 uur voor de training.

Percentages in cacao zijn niet kwaliteit's gebaseerd % cacao is de verhouding cacao boter + cacao poeder dat bij elkaar opgeteld kan 60 70 80 90 tot wel 100% zijn alleen vertellen ze je niet dat er bijvoorbeeld 90 % cacao boter met maar 10% poeder in zit wat hun winst geeft want de poeder is juist het meest kostbare en werkzame stofje in cacao . In chocomel bijvoorbeeld zit maar 1,3 %
Chocola die goedkoop is bevat ook vaak goedkope ingredienten van dierlijke vetten waxen flillers en daarvoor betaal je dus.
Echte cacao kost gewoon geld en sommige zoals callebaut wat een goed merk chocolade is als snoepgoed met witte geraffineerde suikers en extra toegevoegde vetten is gewoon veel te duur geprijst voor wat ze leveren en dus niet aan te raden als functional food.
Succes.
Peter
cacao is niet hetzelfde als chocolade.
We hebben het hier over cacao...niet over chocoladerepen beginnen.
Ja mooie link bedankt !
Eet je je brinta met Melk?
Dan doe geen moeite melk stopt namelijk vitamine en mineraal opname via de darmen melk is ook wel de witte sloper genoemd en veroorzaakt juist botontkalking door verzuring in je lichaam .
Bron?Dan doe geen moeite melk stopt namelijk vitamine en mineraal opname via de darmen melk is ook wel de witte sloper genoemd en veroorzaakt juist botontkalking door verzuring in je lichaam .
Wat voor gifstoffen?chiaseed en hemp seed let op moet liever allemaal organic zijn omdat gifstoffen juist weer schade doen aan je cellen in je spieren en andere weefsels en je lichaam meer energie moet steken in het hersel dr van.
Zooi, bron?Als je de beste organische voeding gebruikt heb je ook minder nodig . Whey proteine komt uit koemelk die zooi hoef ik niet in mijn lichaam.
Bron?via gezuiverd alkalisch geïoniseerd water wat vrij is van vrouwelijk hormoon en medicijn resten die in ons drink water zitten.
Je punt?cacao waar ik het over heb bevat meer antioxidanten dan de cacao poeder waar jullie het over hebben
heel veel, even uit mijn hoofd wat trainen betreft: die ontiegelijke pomp, focus is niet normaal meer.. soort van rush door mijn hoofd- haal nog zowat elke week PR's en groei nog steeds.
en wat mijn huisarts zegt over bloeddruk, suiker etc. abnormaal goed allemaal.
en het vreemdste van allemaal, ik rook al 40 jaar als een stoomtrein, blow al ruim 30 jaar dagelijks, doe geen cardio of conditietraining, beweeg amper buiten het trainen om..maar als ik een keer 4 hoog de trappen ofzo opmoet, hijg ik geeneens.
bij wedstrijden ook die ik doe (zijn filmpjes van) terwijl iedereen kapot is na een run, echt plat liggen, kotsen, echt kapot.. steek ik nog vrolijk een peuk op![]()
Is pure cacao poeder uit de winkel dan ook rauw of is dat verhit ?
Aan de eerdere links die Chocobynature heeft gegeven vermoed ik:GetXXL zei: