- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Alweer diezelfde kleine groep onruststokers die het verdoet voor de rest.
Ze verplaatsen zich in busjes. Iedere dag naar een andere stad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alweer diezelfde kleine groep onruststokers die het verdoet voor de rest.
Ja inderdaad, hij heeft het gewoon zelf uitgelokt.Hij had toch ook gewoon een minder mooie vrouw kunnen nemen?

Waarom dan,Ze zorgen er toch zelf voorHet moet hier wel eens ophouden met al die marokkanen topics.

Het moet hier wel eens ophouden met al die marokkanen topics.

Het moet hier wel eens ophouden met al die marokkanen topics.
en de marokanen die zich niet gedragen goed wat geld toestoppen zodat ze rustig blijven.Tja. Anderzijds weten zij ook dat als ze ingrijpen er later misschien wraakacties komen al dan niet met wapens. Politie moet gewoon wat meer op straat 's nachts in die buurten zodat ze snel ter plaatse kunnen zijn.Omstanders en beveiligingsmedewerkers durfden NIET in te grijpen..
p*ssy's direct ontslaan wat een mongols
Een 25-jarige inwoner van Hilversum is afgelopen weekend ernstig mishandeld door een groep van tien tot vijftien Marokkanen. Toen de politie ter plaatse kwam waren de daders al verdwenen. Het incident vond plaats in de G-Spot, een nachtcafé in Hilversum.
FOK!

Zo sprak ik enige tijd geleden een nette jonge Armeniër die een soortgelijk betoog tegen mij begon te houden. Hij begreep niet dat Nederlanders er helemaal niks aan deden terwijl hele wijken worden geterroriseerd door bepaalde etnische minderheden. Hij zou graag de handen uit de mouwen willen steken als er meer belangstelling voor werd getoond. Vol verbazing stond ik naar hem te luisteren. Schouder aan schouder met onze Armeense kameraden.![]()
![]()

pff gewoon, niet goed voor mijn cortisol.Idd, iedereen die nog zo'n topics opent direct de gevangenis isen de marokanen die zich niet gedragen goed wat geld toestoppen zodat ze rustig blijven.
gay, zoals veel geepileerde Turken

Omstanders en beveiligingsmedewerkers durfden NIET in te grijpen..
p*ssy's direct ontslaan wat een mongols
Nee tickets voor vakantie in Spanje! dat zal ze leren!
+1