Fitness Seller

Groep Marokkanen mishandelt man

Terecht dat ze die man hebben mishandelt, hoe durft hij die marokkanen daarop aan te spreken?:eek:

Hij had toch ook gewoon een minder mooie vrouw kunnen nemen?

Het moet hier wel eens ophouden met al die marokkanen topics.

Het moet hier wel eens ophouden met al die marokkanen topics.

Of ze moeten eens ophouden met dit soort gedrag.:)
Misschien kunnen we ze een speciale subsidie verstrekken zodat ze 2 maal per week naar de h**ren kunnen en op de manier andermans vriendin met rust laten? tis maar een idee.. van de PVDA

Die man zal er wel om gevraagd hebben.
Ja wat wil je, die Marokkaanse jongeren vervelen zich. Tijd voor wat subsidies zodat ze wat leuke dingetjes kunnen organiseren.

Omstanders en beveiligingsmedewerkers durfden NIET in te grijpen..

p*ssy's direct ontslaan wat een mongols

Omstanders en beveiligingsmedewerkers durfden NIET in te grijpen..

p*ssy's direct ontslaan wat een mongols
Tja. Anderzijds weten zij ook dat als ze ingrijpen er later misschien wraakacties komen al dan niet met wapens. Politie moet gewoon wat meer op straat 's nachts in die buurten zodat ze snel ter plaatse kunnen zijn.

Als de gemeenste Hilversum die straatschoffies gewoon €3000,- had gegeven was dit nooit gebeurt, dan bleven ze tenminste rustig. En naderhand nog een boekenbon omdat ze zo netjes gedracht vertoonde, maar nee de kans op die boekenbon hebben ze nu verspeelt !
Foei straatschoffies, foei !

Zo sprak ik enige tijd geleden een nette jonge Armeniër die een soortgelijk betoog tegen mij begon te houden. Hij begreep niet dat Nederlanders er helemaal niks aan deden terwijl hele wijken worden geterroriseerd door bepaalde etnische minderheden. Hij zou graag de handen uit de mouwen willen steken als er meer belangstelling voor werd getoond. Vol verbazing stond ik naar hem te luisteren. Schouder aan schouder met onze Armeense kameraden. ;) :D

Lol, schouder aan schouder met Armenen? Ja , om elkaars nek te breken. :p

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Leg uit...

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

:flipoff::booty::oud:

Terug
Naar boven