MuscleMeat

Als jij...

Peiling Peiling hoe zit het bij jou?

• Totaal stemmers
    84

Angelus

Gargantuan Beast
Waardering
3.499
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
lol, rofl, lmao,... typt, of smileys als deze: ':roflol:', ':D', ':haha:',... gebruikt, moet jij dan in het echt ook lachen, of is dit op jou van toepassing?
Funny_Pictures_56316.jpg

Als ik :roflol: typ dan moet ik ook meestal echt lachen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel bekijken: 3 (2 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
Angelus, Vale1990
WEG JIJ VERRADER!!!:mad::mad:

*Schuift bureaustoel achteruit, gaat liggen op de grond en begint te rollen en te lachen.*

:roflol:

ik glimlach alleen...

als ik zo iets typ moet ik meestal wel echt lachen ja.
nu reken ik hier wel alle soorten lachen onder, dus van een kleine glimlach tot een echte schaterlach.

Meestal een grote glimlach en soms echt lachen

Ik zit soms met een grote smile achter de computer als er weer een relletje op DBB bezig is.

Ik ben homofiel :roflol:

Ik lach niet

Als ik :roflol: ofzo typ dan vind ik het ook echt grappig; en als ik iets grappig vind dan grin/smile/lach ik. Zo simpel ligt het.

Als ik iets niet grappig vind dan ga ik geen :roflol: e.d. typen; Sniperx doet dat om zijn post count omhoog te gooien ofzo; maar hij is waarschijnlijk enig uitzondering.

Het komt echt zelden voor dat ik echt in een deuk lig, mijn humor gehalte ligt hoog, wat grappig is zijn dingen waarvan je denkt dat alleen jij het meemaakt of iets, maar wat stiekem bij iedereen zo is, dat soort dingen, dus van die standaard ditjes of datjes daar kan ik niet om lachen, daarbij is het nog steeds niets meer dan letters en cijfers dus gek doen zit er ook niet in.

Maar hier of daar lift ik mijn mondhoeken nog wel is omhoog, of soms om een echt grappig filmpje moet ik lachen, of een strakke goeie opmerking.

Maar zoals mensen hier soms zeggen van "ik ga bijna van me stoel" :rolleyes:
Alsjeblieft zeg, dan weet je niet wat grappig is.

Heel soms moet ik ook echt lachen van dingen die ik hier lees, meestal is het gewoon een binnenpretje. Dat plaatje in je post is vooral om mensen te bespotten die vaak nutteloos smilies gebruiken, maar daar is DBB zbz niet rijk van.

Ik gniffel, hooguit een luide HA gevolgd door een kleinere ha

meestal een grote glimlach bij de :roflol:

Meestal gewoon een glimlach, soms ook echt in een scheur verschilt :P

Terug
Naar boven