MuscleMeat

Als jij...

Peiling Peiling hoe zit het bij jou?

• Totaal stemmers
    84
ik zie meestal overal wel de humor van in, dus als ik ':roflol:' type, zit ik hier wel hardop te lachen

ik moet altijd echt lachen.

maarja ik lach nog om een scheet.

ik moet altijd echt lachen.

maarja ik lach nog om een scheet.

Ik normaal niet.. maar als mijn trainingsmaat standing cable flyes aan het doen is; hij opeens ophoudt na de 4e rep, "GADVERDAMME" zegt en wegloopt.. dan schiet de lach er toch wel even in. :o:rolleyes:

kom je hier nu pas achter angelus?

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

o ja, toen ik zag dat lorso voor ik ben homofiel gekozen had moest ik wel even hardop haha roepen

:D ik plas in mijn broek.
??? ik ben aan het nken.
:mad: lastig gevallen door marokkaan.
:cool: ik heb een stijve.
:( plassertje gaat niet omhoog.
:eek: wijf blijkt harige k*t te hebben.
:p kom klaar.
:rolleyes: klaaswitz.

Ik lach niet zo snel jongen. dat weet je..

ik ben een superdude en plaats het gewoon omdat het kan

Ik kan best gemeend lachen achter mn scherm als 1 of andere held of loser weer een epic of epic fail thread /post opent / schrijft .

sommige reacties zijn gewoon rof.

Lachen is funest voor m'n test.

Ik kan je in ieder geval verzekeren dat toen ik op Lil Priest z'n geplaatse foto drukte en er een oma met aangespannen kaak tevoorschijnt kwam ik toch echt effe een tijdje gelachen heb. Gewoon omdat deze kerel echt schaamteloos zichzelf is. :D

ik kan om sommige posts echt stuk gaan. zoals bijvoorbeeld posts van magnus of strongman, te grappig gewoon:D

Ik roep nooit lol of iets dergelijks. Maar soms moet ik wel echt lachen.

als ik mijn eigen text lees moet ik vaak lachen, maar mijn grapjes zijn ook erg leuke grapjes :yes:

edit bijna vergeten :
:roflol:

soms moet ik ook :huilen: , bijvoorbeeld door sommige sniper postings :huilen:

Ik lach altijd hardop, kan om de minste dingen wel lachen eigenlijk. Niet lachen is katabool.

En daarbij zijn mijn vrienden van DBB vaak zo simpel dat het grappig is :roflol:.

Wat zeg je Sniper? Je wilt "More"?

Ik zie sniper al een nieuwe topic openen over lachen en de effecten ervan op BB.

Sticky waardig :thumbup:

ik moet meestal echt lachen. geen buldergelach, maar toch regelmatig een smakelijke 'hehehe'. een roflol staat gewoon voor een gemeende waardering van een supergrappige post. op het werk moet ik dan soms weer keihard m'n best doen om het niet uit te proesten. wat ik wel vaak voorheb is dat ik bijv. tijdens het winkelen, in de auto of bij een andere activiteit aan een grappig voorval hier op dbb denk en ik dan een spontane big grin op m'n gezicht krijg :D

bij whahahahahahhahahahhahahhaha zit ik flink te grijnzen.

ik moet zo lachen om je tekening:rofl:

Slappe lach owv bepaalde situaties soms. Meestal een sadistisch genoegen als een lid zichzelf voor schut zet, waarna er meteen weer een dozijn r**ards opspringt. Sommige pics of posts zijn ook wel de moeite, maar in een bulderlach schiet ik niet snel.

Terug
Naar boven