Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik normaal niet.. maar als mijn trainingsmaat standing cable flyes aan het doen is; hij opeens ophoudt na de 4e rep, "GADVERDAMME" zegt en wegloopt.. dan schiet de lach er toch wel even in.
ik plas in mijn broek. ik ben aan het nken. lastig gevallen door marokkaan. ik heb een stijve. plassertje gaat niet omhoog. wijf blijkt harige k*t te hebben. kom klaar. klaaswitz.
Ik kan je in ieder geval verzekeren dat toen ik op Lil Priest z'n geplaatse foto drukte en er een oma met aangespannen kaak tevoorschijnt kwam ik toch echt effe een tijdje gelachen heb. Gewoon omdat deze kerel echt schaamteloos zichzelf is.
ik moet meestal echt lachen. geen buldergelach, maar toch regelmatig een smakelijke 'hehehe'. een roflol staat gewoon voor een gemeende waardering van een supergrappige post. op het werk moet ik dan soms weer keihard m'n best doen om het niet uit te proesten. wat ik wel vaak voorheb is dat ik bijv. tijdens het winkelen, in de auto of bij een andere activiteit aan een grappig voorval hier op dbb denk en ik dan een spontane big grin op m'n gezicht krijg
Slappe lach owv bepaalde situaties soms. Meestal een sadistisch genoegen als een lid zichzelf voor schut zet, waarna er meteen weer een dozijn r**ards opspringt. Sommige pics of posts zijn ook wel de moeite, maar in een bulderlach schiet ik niet snel.