MuscleMeat

alternatief voor kwark voor het slapen gaan?

Het was de bedoeling een vervangend product te vinden IN DE VORM VAN VAST VOEDSEL. Ik snap niet zo goed wat je probleem is want het staat er uitermate duidelijk in. Ik snap ook eigenlijk niet zo goed waarom je zo denigrerend moet reageren, haal je daar voeldoening uit?

en waarom wilde je vast voedsel? In de veronderstelling dat dat goed vult toch?

Hey,

Ik eet al zo'n drie jaar elke dag voor het slapen een bakje kwark... Sinds een week ben ik aan het cutten en merk ik dat in de s'avond als ik in bed ligna het eten van mijn kwark, nog honger heb...

Ik wil graag de kwark vervangen door iets van vast voedsel. Nou begrijp ik dat een kwarkje voor het slapen gaan perfect is vanwege de caseïne eiwit/lage koolhydraat/lage vetgehalte.

Ik ben dus opzoek naar een vergelijkbaar goed product voor het slapen gaan, in de vorm van vast voedsel wat meer verzadiging geeft. Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?

Tonijn :) In principe beter voor het slapen gaan aangezien in kwark kh's zitten en tonijn niet. Doe het al jaren, elke avond 2 blikjes tonijn met een goed glas water.
In beide zitten eiwitten die langzaam worden opgenomen.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Zeg je dit om mij of..?
Het is misschien een gekke gedachte hoor, maar ik vind het verdomd irritant als ik om 1 ding vraag en mensen er dingen bij gaan verzinnen. Als ik vraag om VAST voedsel, dan vraag ik niet om shakes.
Lijkt me gewoon duidelijke taal.

In plaats van in elk topic een discussie te starten kan je ook gewoon OP helpen, heb even een paar posts van je gelezen en serieus in geen eentje zie ik wat nuttigs staan.

Ga voor de eiwitshake met een kleine scoopje maiszetmeel of oats.

Vast voedsel? Heb je dan geen last met slapen bij het eten van vast voedsel?

Anders blikje tonijn met een paar beschuiten of rijstwafels.

Eet dan een stuk mager vlees?

Ik heb zelf een tijd lang 4 eitjes met rookvlees gegeten voor het slapen.

Nee zeker geen bullshit, kwark is zuivel product. Zodra je in prep zit en lager dan 8% wilt gaan moet je geen kwark meer eten maar overgaan op mager vlees/vis/eieren . Maar goed, daar weet je vrij weinig vanaf dus Hell93.. :)) Lekker bullshit praten hier.

Volgens mij zit jou wat dwars..of ben je aan het kuren of zo? Je hebt gewoon ongelijk en je durft het niet eens toe te geven..volgens mij behoort dat tot skills van een kleuter he.

Jouw skills voor het derailen van topics om gelijk te krijgen beginnen ook echt belachelijk goed te worden.

OT:

Vast voedsel:
-Kwark
-Tonijn
-Kip/rijst

Vloeibaar:
-Casseine shake

Nee zeker geen bullshit, kwark is zuivel product. Zodra je in prep zit en lager dan 8% wilt gaan moet je geen kwark meer eten maar overgaan op mager vlees/vis/eieren . Maar goed, daar weet je vrij weinig vanaf dus Hell93.. :)) Lekker bullshit praten hier.

Dan bedoel je: contest prep.
Niet: cut.

Weinig woorden gebruiken kan voor verwarring zorgen, zoals je nu hebt gemerkt.

Dan bedoel je: contest prep.
Niet: cut.

Weinig woorden gebruiken kan voor verwarring zorgen, zoals je nu hebt gemerkt.

Oké nee precies als je in prep zit dan ben je niet aan het cutten, ga niet bijdehand doen als je gewoon geen gelijk hebt. Je maakt jezelf gewoon belachelijk daarmee.

Oké nee precies als je in prep zit dan ben je niet aan het cutten, ga niet bijdehand doen als je gewoon geen gelijk hebt. Je maakt jezelf gewoon belachelijk daarmee.

Iedereen in contest prep cut.
Niet iedereen die cut zit in contest prep.

Kwark tijdens cut kan prima. Kwark tijdens cut voor een contest prep wat minder.

Jij maakt jezelf belachelijk door random 1 woord te noemen in de hoop dat iedereen direct begrijpt wat je bedoelt.

Iedereen in contest prep cut.
Niet iedereen die cut zit in contest prep.

Kwark tijdens cut kan prima. Kwark tijdens cut voor een contest prep wat minder.

Jij maakt jezelf belachelijk door random 1 woord te noemen in de hoop dat iedereen direct begrijpt wat je bedoelt.
Heb jij mijn post wel gelezen? Het is in principe beter in de cut.. Je hoeft het niet te doen nee, maar het zorgt er wel voor dat je dunnere huid hebt zodat het er allemaal wat beter uit ziet + er zitten minder koolhydraten in . En aangezien dit topic gaat over een alternatief voor kwark is tonijn dus een prima alternatief. Nog beter zelfs dan kwark voor het slapen gaan, al was je niet aan het cutten :)
+ dit is een bodybuilding forum, iedereen wil er goed uit zien. Dus ja, zuivel producten kan je dan zo wie zo beter vermijden, het is lekker goedkoop kwark dat zeker dus als je niet zo'n ruim budget hebt een goed product. Maar het kan altijd beter :)

Heb jij mijn post wel gelezen? Het is in principe beter in de cut.. Je hoeft het niet te doen nee, maar het zorgt er wel voor dat je dunnere huid hebt zodat het er allemaal wat beter uit ziet + er zitten minder koolhydraten in . En aangezien dit topic gaat over een alternatief voor kwark is tonijn dus een prima alternatief. Nog beter zelfs dan kwark voor het slapen gaan, al was je niet aan het cutten :)

Ik heb je post gelezen en ik vind het nog steeds raar.
Niet iedereen die cut wilt een dunnere huid. Tja tuurlijk zat mensen die het wel willen, maar om die reden kan je het niet direct afraden of iets anders aanraden.
Dat kwark minder koolhydraten bevat..tja..waarom is dat boeiend? Mensen die keto doen, houden dat wel in de gaten en normaal in de cut kan je ook gewoon je koolhydraten hoog houden, in ieder geval niet gaan mierennken over het feit dat kwark meer koolhydraten bevat van tonijn bijvoorbeeld.

Alternatieven die genoemd zijn, zijn allemaal prima, zo dus ook tonijn, maar je moet niet zeggen dat de reden waarom je beter tonijn kan pakken in plaats van kwark ''cut'' is.
En dáár reageerde ik op.

Ik heb je post gelezen en ik vind het nog steeds raar.
Niet iedereen die cut wilt een dunnere huid. Tja tuurlijk zat mensen die het wel willen, maar om die reden kan je het niet direct afraden of iets anders aanraden.
Dat kwark minder koolhydraten bevat..tja..waarom is dat boeiend? Mensen die keto doen, houden dat wel in de gaten en normaal in de cut kan je ook gewoon je koolhydraten hoog houden, in ieder geval niet gaan mierennken over het feit dat kwark meer koolhydraten bevat van tonijn bijvoorbeeld.

Alternatieven die genoemd zijn, zijn allemaal prima, zo dus ook tonijn, maar je moet niet zeggen dat de reden waarom je beter tonijn kan pakken in plaats van kwark ''cut'' is.
En dáár reageerde ik op.

Dankjewel voor je inbreng.

Terug
Naar boven